|  06.03.2018, 13:13 | #51 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2015 Miasto: Wlkp 
					Posty: 448
				 Motocykl: CRF 1000D Transalp-XL650V      CB750       BMW-R850R Przebieg: 400   Online: 6 dni 53 min 12 s |   | 
|   |   | 
|  06.03.2018, 13:34 | #52 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			No to zostaniesz prze NAT   .   | 
|   |   | 
|  25.10.2018, 20:09 | #53 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2018 Miasto: Kraków 
					Posty: 25
				 Motocykl: CRF1000 DCT   Online: 2 dni 3 godz 19 min 25 s |   
			
			Ponieważ wątek dotyczy m.in. długich wyjazdów, zastanawia mnie czy zbiornik w NAT (niedotyczący wersji sport) 18,8 l nie jest problemem ? Przy niemałym spalaniu tego moto zasięg nie jest chyba imponujący, a może ten problem nie jest znaczący i niewarte się nim przejmować ? Czy ktoś może ma doświadczenie z dodatkowym zbiornikiem ? https://youtu.be/Aytg0bhx0e4 | 
|   |   | 
|  25.10.2018, 20:49 | #54 | 
|  |   
			
			Jedyny niedostatek paliwa odczuwam na autostradzie, gdzie przy 160-170kmh rezerwa zaświeca się przy 200km. Tak to 270-300km do rezerwy i 50-60km na rezerwie. Sam sobie odpowiedź czy ci będzie mało. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  25.10.2018, 21:24 | #55 | 
| nOOb   Zarejestrowany: Jun 2013 
					Posty: 515
				 Motocykl: RD03   Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s |   
			
			Przy bardzo spokojnej jeździe zrobiłem na zbiorniku 450-460km i ciekawi mnie, czy daloby się więcej    | 
|   |   | 
|  25.10.2018, 22:24 | #56 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 637
				 Motocykl: CRF1000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 20 godz 4 min 58 s |   
			
			...trochę nuda ciągnąć się lytrem niczym komarkiem, poza tym mechanicznie silnik cierpi, zastanów się czy warto?
		 | 
|   |   | 
|  26.10.2018, 06:52 | #57 | 
| nOOb   Zarejestrowany: Jun 2013 
					Posty: 515
				 Motocykl: RD03   Online: 6 dni 6 godz 59 min 9 s |   
			
			dlaczego silnik cierpi? pisałem już, ze podobnym stylem jezdzilem na XT600 (rzadko przekraczałem 90km/h), silnik od ostatniego remontu zrobil ponad 110 tys. km.... czy wiec cierpi? | 
|   |   | 
|  26.10.2018, 08:34 | #58 | |
| Administrator  |   Cytat: 
 Nie rozumiem dlaczego nie zrobili tak jak to było w AT wcześniej 25 litrów już w podstawowej wersji , sztuczne schodzenie z masy zbiornika i dodatkowego paliwa by się chwalić w danych technicznych ? Gdybym miał mieć NAT to miałbym dyskomfort z tego powodu i nie ważne że stacji jest dużo. Jadąc w grupie z NAT było odczuwalne że musi częściej dolewać. Domeną czopków jest wytyczanie trasy od stacji do stacji. 
				__________________ AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 26.10.2018 o 08:40 | |
|   |   | 
|  26.10.2018, 09:18 | #59 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Ja robię ok 300 km do rezerwy, na rezerwie da się zrobić 60-80 km. Nie wiem o co tu kruszyć kopie. Jeździsz na strzał 300 km bez zsiadania z motocykla, że jest potrzebne 25 czy więcej litrów? Mnie się nie zdarzyło. 200-250 km to max i muszę stanąć, kości rozprostować, chlapnąć wody, wrzucić batona czy fajkę zapalić. Zasięg na baku 300-350 km jest w zupełności wystarczający. Jakiż to dyskomfort miałbyś z tego powodu? Chyba że ekipa super hard iron butt extreme i kto dłużej wytrzyma   . | 
|   |   | 
|  26.10.2018, 09:38 | #60 | 
|  |   
			
			Emek nie chodzi o zasięg, tylko że stare jest lepsze   a moje stare, to już w ogóle najlepsze. 
				__________________ Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. | 
|   |   | 
|  | 
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Wyjazdy na WRC World Rally Championships | Africa | Umawianie i propozycje wyjazdów | 6 | 07.03.2011 18:49 | 
| Czas na dluzsze wyjazdy. | myku | Kwestie różne, ale podróżne. | 32 | 06.09.2008 13:09 |