|  13.09.2017, 15:42 | #71 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Dokładnie.
		 | 
|   |   | 
|  13.09.2017, 15:58 | #72 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   
			
			
dawno nie aktualna sprawa, co do CRF to z mojej perspektywy zbyt dużo wymaga uwagi jak na nowy motocykl z przebiegiem 15-20.000km
		 | 
|   |   | 
|  13.09.2017, 16:30 | #73 | |
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   Cytat: 
 Wszystko jest do ogarnięcia niedużym kosztem. Połowa awarii BMW i tak nie ogląda światła dziennego, bo firma zgrabnie naprawia i zamiata pod dywan A czasami bywa i tak: "Co do naprawy przedniego zawieszenia to BMW Polska olewa jak zawsze wszystkich i wszystko. Dealerzy nie mają tych tulejek, ja już czekam na naprawę 3 miesiące i tłumacza mi ze nie ma tulejek. Ciekaw jestem co zrobię jak ktoś sobie krzywdę zrobi. To się nadaje to wysłania do rzecznika praw konsumenta" | |
|   |   | 
|  13.09.2017, 19:31 | #74 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   Cytat: 
 W CRF też można napisać, że jak w zakręcie wywali olej z zawiasu a ten dostanie się pod tylne koło to skończy to się źle... prawda? nie atakuję CRF jako motocykla ale robienie zawiasu co rok czy dwa lata... może z perspektywy osoby użytkującej enduraki to normalka ale z turystycznego podejścia to nie do przyjęcia. Ostatnio edytowane przez mdxmd : 13.09.2017 o 19:38 | |
|   |   | 
|  13.09.2017, 19:44 | #75 | 
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   
			
			
Mając NC 750X otrzymałem list od Hondy - stawienie się do dilera celem wymiany zegarów. Ponoć coś tam źle kilometry naliczały.
		 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | 
|   |   | 
|  13.09.2017, 20:01 | #76 | |
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   Cytat: 
 Przy 24 kkm spróbuję docisnac serwis odnośnie ogarnięcia gwarancyjnych tematów i tyle mnie honda widziała. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka | |
|   | 
|  13.09.2017, 21:06 | #77 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			No właśnie serwis zawiasu, jak w silniku olej się zużywa, to w ladze też. Sam do niedawna nie byłem tego świadomy, ale to telelever 1200GS sprawił, że zapomniałem o takiej czynności. Ponieważ pracuje w branży w której zapobieganie jest tańsze niż leczenie, to prywatnie też wolę zapobiegać.
		 | 
|   |   | 
|  13.09.2017, 22:07 | #78 | |
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 36 min 4 s |   Cytat: 
 Co ma telelever do oleju? w rurach też jest olej oraz tulejki ślizgowe jak w CRF, jedyna różnica to amortyzator, który jest centralny on także ma olej w sobie, którego się nie wymienia nigdy! a motocykle mają nawet po 15lat i przebiegi po 150.000km albo i więcej. Producenci żenią nam kit teraz, że to normalne itd... nie to nie jest normalne a zaplanowane. Można zrobić rury, które łatwo się nie porysują, golenie pokryć powłoką podobną do cylindrów i też nie ma bata aby się zużywały a na panewki dobrej jakości powłokę ceramiczną do tego odpowiedniej jakości uszczelniacze i będzie spokój tylko po co? lepiej napisać, że wymaga to obsługi co rok a i tak nie przetrwa więcej jak 2-3 lata jazdy po nawet szutrach. Ale jakość to jedno a warunki pracy drugie i tutaj zawieszenie "Ups" jest jak widać na przegranej pozycji. | |
|   |   | 
|  13.09.2017, 22:44 | #79 | |
|  Zarejestrowany: Jul 2016 Miasto: Kościerzyna 
					Posty: 46
				 Motocykl: CRF 1000A Przebieg: 50000   Online: 1 tydzień 9 godz 37 min 29 s |   Cytat: 
 Na przykład przy takim laniu jak u mnie , to idzie na zacisk i na tarczę , a więc samoistnie prawie nie mamy hamulców . Nie wiem ,czy przednich klocków także nie trzeba będzie wymienić . Wiem teraz jedno ,że trzeba będzie regularnie czyścić lagi z brudu i zaglądać do nich tak często, jak do łańcucha , a Honda w instrukcji obsługi , oraz w książce serwisowej powinna wpisać ,że lagi w CRF 1000 wymagają .... specjalnej troski  . Uszczelniacze SKF dotarły ,SealDoktor również , więc będziemy działać  . | |
|   |   | 
|  13.09.2017, 23:56 | #80 | |
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   Cytat: 
 W GS-ie to tego oleju w lagach mogłoby by nie być, bo amortyzuje i tak ten centralny ze sprężyną, a tam to chyba jest, żeby się nie zatarło od braku smarowania. | |
|   |   |