| 
			
			 | 
		#141 | |
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2015 
				Miasto: KRASNYSTAW 
					
				
				
					Posty: 221
				 
Motocykl: RD04 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 12 godz 34 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 ![]() A czy ten model ma jakieś typowe bolączki?  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#142 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ot na grubo chlopaki
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#144 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2017 
				Miasto: Ostrowiec Św. 
					
				
				
					Posty: 475
				 
Motocykl: KTM 640, NAT 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 5 dni 20 godz 52 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie ma co się zastanawiać, zapraszam na Manewry Terenowe w sierpniu: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=35307 
		
		
		
		
		
		
		
	Najprawdopodobniej będą 2-3 CRF250L które pokażą co potrafią w terenie i jedna WR250R z bardzo oblatanym turystycznie właścicielem.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#146 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Tak samo jest z jakością WR450F?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#147 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2017 
				Miasto: prawie Kielce 
					
				
				
					Posty: 327
				 
Przebieg: znośny 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 2 dni 9 godz 10 min 37 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja trzeci sezon jeżdżę na 250L (13k km), i widziałem co robią ogarnięci kierownicy na elkach, i to niektórzy nawet na fabrycznych (bez modów). Pionowe ścianki poryte przez krosy jedynie, da się? Da. Wjazdy na najwyższe góry na ukrainie, i objeżdżanie ktmów i innych JADOWITYCH potworów  
		
		
		
		
		
		
		
	  Myślę, że nuda to przede wszystkim jest wiecie gdzie   a jad też trzeba umieć wykorzystać. Lepsze 250 które się umie złoić na 100% niż 50 czy 100 konny potwór którego nie ogarniamy w 10%. I to widać też jak np. jakiś dzik dopadnie Afrykę i potrafi nią wyprawiać cuda w terenie.  Ja też już się napalałem na dużą pojemność, kurde bo mocy by mi się przydało, bo na długie trasy.. tylko że długich tras nie robię, a mocy 250ki nie umiem wykorzystać w całości. I tak oto.. 250 chyba będzie jeszcze długo   Ale każdemu wedle potrzeb, i w sumie po to się bawimy w to wszystko by czerpać frajdę! Tylko teksty o jadzie są moim zdaniem słabe.
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#148 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Aug 2012 
				Miasto: Toruń 
					
				
				
					Posty: 1,340
				 
Motocykl: LC8 SuperEnduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 23 godz 14 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Kolega od paru lat jeździ na UA i mówi ze ogólnie męczarnia mocy brakuje na podjazdach.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#149 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jul 2011 
				Miasto: Kielce 
					
				
				
					Posty: 1,655
				 
Motocykl: Dziczyzna 
Przebieg: ustalam 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 14 godz 45 min 4 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Z tą "mocą" to jednak chyba lepszy jej zapas, nawet jak się jej (jeszcze) nie umie wykorzystać niż jazda na limicie maszyny. 
		
		
		
		
		
		
		
	Ale jak przedmówca napisał - każdy według siebie. Mi osobiście CRFka w ogóle nie wpisuje się w definicję "motóra wyprawowego" a nawet "prawdziwego duala" ale to raz, że moje definicje a dwa - to R1 (czy też R6) też się nie wpisuje i bym nie kupił ale przecież jest masa ludzi, którzy to moto kochają miłością szczerą a niektórzy nawet świat pokonują i to nie tylko po asfalcie  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#150 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				
					
				
				
					Posty: 3,074
				 
Motocykl: Pomarańczowy 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 1 tydzień 3 dni 1 godz 35 min 2 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Nie wiem czy tu dalej zaśmiecać o wr - ale z tego co się trochę interesowałem nie jest to w 100% moto bez swoich furii: 
		
		
		
		
		
		
		
	-problemy z pompa paliwa- hehehe -problemy z alternatorem - nawet akcja serwisowa była a to Generalnie jest tak jak oglądałem kilka sztuk to na pierwszy rzut oka jest to bardziej delikatny od KTM jeśli chodzi np plastiki. No jak ktoś spodziewa się jadu w WR ce - to będzie rozczarowany - jest mocno ułozona np w stosunku do KTMów jakimi jeździłem Ale mimo powyższego ja jednak spróbuje kupić WR250R/X na próbę  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Zamiana hanbary Acerbis Rally II na oryg. białe osłony, ktoś chętny??? | Pirania | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.07.2012 14:31 |