|  12.04.2019, 11:40 | #41 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2018 
					Posty: 109
				 Motocykl: CRF 1000   Online: 5 dni 1 godz 27 min 10 s |   
			
			Widzieliście wykres który wrzuciłem? Jakby pociągnęli D do góry to S1 traciłoby sens, a widocznie w Hondzie ktoś wymyślił, że ma być D i 3xS i wyszło jak wyszło   W ogóle to nie wiem z czym macie problem, ja z automatu wrzucam na S3 nawet o tym nie myśląc i przestałem sobie zawracać tym D głowę po pierwszych kilku godzinach na motocyklu. Oczywiście najlepiej by było jakby motocykl zapamiętał nasze ustawienia skrzyni, trakcji i ABS'u ale może homologacja nie pozwala albo dodadzą to po którymś lifcie żeby naciągnąć nas na kolejny wydatek   | 
|   |   | 
|  12.04.2019, 11:52 | #42 | 
| mistrzu  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,962
				 Motocykl: RD03 Przebieg: ? Galeria: Zdjęcia   Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s |   
			
			No fajnie , ale temat był że się nie uczy i to prawda w przeciwieństwie do tego co niektórzy sugerują.   Druga sprawa która poruszałem już 2 lata temu po użytkowaniu przez rok N750 z DCT. Jak się jeździ w miarę spokojnie z zapasem przyczepności - to ok. Ale jak jadę na granicy przyczepności to szarpniecie przy zmianie może zakończyć się glebą. Dwa - jak jeździłem zima przy padającym śniegu z deszczem tak samo - koło się ślizgało, nie stawiało oporu a automat wrzucał kolejne biegi i pogłębiał jeszcze poślizg. Rozwiązaniem było dopiero przejscie na tryb manual. Z automatów wolę bezstopniowy w moim skuterze... 
				__________________ Enduro i ADV | 
|   |   | 
|  12.04.2019, 11:54 | #43 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2018 Miasto: Słocina 
					Posty: 1,345
				   Online: 2 miesiące 3 tygodni 4 dni 8 godz 30 min 33 s |   
			
			To dwa lata temu N750 DCT nie miała kontroli trakcji?
		 | 
|   |   | 
|  12.04.2019, 13:07 | #44 | |
| Moderator  Zarejestrowany: Dec 2008 Miasto: Niemcownia 
					Posty: 3,384
				 Motocykl: CRF 1000D/DCT Przebieg: 48k+   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 34 s |   Cytat: 
 Niestety nie miał. 
				__________________ Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła   | |
|   |   | 
|  14.04.2019, 19:45 | #45 | 
|  Zarejestrowany: Sep 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 2,614
				 Motocykl: CRF1000 Przebieg: 149 000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 4 godz 39 min 40 s |   
			
			Mała poprawka 6 bieg w trybie D wrzuca nawet przy 50km/h (GPS) wg licznika (55km/h) także debilizm w czystej postaci. Nie mam kompletnie pojęcia co autor miał na myśli programując sterownik ... chyba kopiuj wklej z VFR1200
		 Ostatnio edytowane przez mdxmd : 14.04.2019 o 19:57 | 
|   |   | 
|  14.04.2019, 23:22 | #47 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2010 Miasto: KrK 
					Posty: 1,410
				 Motocykl: CRF1100   Online: 2 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 4 min 9 s |   
			
			Ale wy się spinacie. Conajmniej jak DCT na 2 biegu. Ja tam jeżdżę na D , używam, kciuka i wskazującego,  do poprawy komfortu jazdy i po sprawie.
		 | 
|   |   | 
|  27.04.2019, 13:10 | #48 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Białoruś - obalamy mity | Darek Palmowski | Kwestie różne, ale podróżne. | 13 | 16.12.2012 20:54 |