| 
			
			 | 
		#1221 | 
| 
			
			 przemieszczacz 
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: Skierniewice 
					
				
				
					Posty: 1,772
				 
Motocykl: LC8, exc-f 250 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Hehehe, no tylko tego kata też nie produkują w takiej wersji  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	'03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1222 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Międzyzdroje 
					
				
				
					Posty: 599
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
W zasadzie, to tylko ma dodaną owiewkę za 350 euro, ale na rynku wtórnym jest już ich trochę i mozna dostać jeszcze taniej. Ma też Akrapa ale bez tego też pojedzie. 
		
		
		
		
		
		
			KTM 690 to bardzo wdzięczne i niedoceniane moto. 67KM, 150kg zatankowany. Cena nowego poniżej 10 000 euro. Za dodatkowe 1000-1200 euro mozna go przerobić na wersję ADV. Owiewka ok 1000-1300 zł, dodatkowy zbiornik używka 1300-1700zł, przeróbka kanapy ok 200-300zł, za resztę bagażniki. 
				__________________ 
		
		
		
		
	Louis, motocyklista niedoskonały.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1223 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2010 
				Miasto: Bieszczad PL, co. meath IRL. 
					
				
				
					Posty: 1,629
				 
Motocykl: nie ma!!!!!!! 
Przebieg: +-50k 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 6 godz 7 min 47 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			690r  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Plany i marzenia to pozwala twardo stapac w rzeczywistosci.... chyba!!!!!!  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1224 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2012 
				Miasto: Stalowa Wola 
					
				
				
					Posty: 302
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 32000 
				
				
				 
Online: 3 tygodni 5 dni 8 godz 28 min 58 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1225 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Było 
		
		
		
		
		
		
		
	  Fazi nawet znalazł patent na Stany 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1226 | 
| 
			
			 Autobanned. 
			![]() Zarejestrowany: Feb 2009 
				Miasto: Wawa 
					
				
				
					Posty: 5,227
				 
Motocykl: Tesco 
Przebieg: 45 555 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 7 min 24 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Macie jakiś kompleks z tym ktm ? Tu o hondzie mowa w wersji new new...
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	 Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański. 
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1227 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Dec 2009 
				Miasto: Międzyzdroje 
					
				
				
					Posty: 599
				 
Motocykl: CRF1000L 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			
Kompleksy? Jak się ma KTM-a, to się nie ma kompleksów...  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Louis, motocyklista niedoskonały. Ostatnio edytowane przez Louis : 08.11.2014 o 09:05  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1228 | 
| 
			
			
			
			
			
				
			
			 Zarejestrowany: Dec 2012 
				Miasto: Kraków 
					
				
				
					Posty: 11
				 
Motocykl: RD04 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 22 godz 34 min 21 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Co do tego patentu hondy to znalazłem tam taki zapis: 
		
		
		
		
		
		
		
	FIG. 4 shows a left-side view of the internal combustion engine 3 of the embodiment. The crankcase 30 by which the crankshaft 31 is rotatably supported with the axis X thereof arranged in the vehicle width direction is formed to have an upper-lower divided structure which is divided into an upper part and a lower part at crankcase divided surfaces (hereafter, simply referred to as “divided surfaces”) 30 a on the crankshaft 31. An upper crankcase 30A and a lower crankcase 30B are integrally fastened to each other by using bolts with the divided surfaces 30 a matched to each other. Czyli (mniej-wiecej) znaczyło by to że skrzynia korbowa podzielona jest na dwie częsci ( w płaszczyznie poziomej ) a te dwie "połówki" sa skręcone ze sobą na śrubki. I jeszcze takie cuś: As shown in FIG. 2, in the internal combustion engine 3, a cylinder block 33 is formed integrally with a front upper portion of the crankcase 30 to slightly incline to the front, a cylinder head 34 is fastened to an upper portion of the cylinder block 33, and a cylinder head cover 35 fastened to an upper portion of the cylinder head 34 covers the cylinder head 34. Czyli ta górna część skrzyni korbowej i blok cylindrów to ma być pojedyńczy element. Nie jestem oblatany w tym temacie i nie słyszałem jeszcze o czymś takim. A może są to powszechnie stosowane rozwiązania?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1229 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeśli tak jest to skończy się wymiana pierścieni, honowanie, wymiana tłoków/cylindrów. Honda wzięła nauczkę ze starej afryki. Musi jakoś zdopingować leniwych czarnochów do częstszej wymiany motocykla.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#1230 | 
| 
			
			 Gość 
			
			
			
			
					Posty: n/a
				 
				
				
				
				 
Online: 0 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Pol off top 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Skonczylo sie juz i bez wynalazkow hondy. Jednostkowe przypadki walki z generalnym remontem dobrze to pokazuja.Honda to nie tylko motory i tak jak inne corpo poddana jest pod paragrafy i normy a jeszcze bardziej uklady. Dzisiejsze dyrektywy w zalozeniach maja znacznie wiecej wymagan dla producenta niz tylko normy emisji czy halas. Teraz produkt ma okreslona zywotnosc i przewidywalnosc tego procesu musi byc zachowana i weryfikowalna. Honda jeszcze sie opiera ale juz widac ze pojdzie z "duchem czasu" tak jak Wasz prze prze reklamowany ktm ![]() Mala dygresja Mnie wqrwia dla przykladu fakt, ze konkurencja z Berlina nie umiejac sie uporac z Ducati multistrada w walce na klase,rozwiazania i wyglad postanowila wykupic firme i skutecznie zastosowac radykalny lifting by kontrolowac podaz przez regulacje popytu w glowach konsumenta za pomoca..brzydoty wprowadzanych zmian w wygladzie moto. Nie mogly helmuty wplywac na lokalizacje fabryki i zatrudnienie ze wzgledu na kontrakt ale jak widac wplyneli na wyglad finalny .. ![]() Kiedys az milo patrzylo sie na profil motocykla z ostatnich modeli multistrady lat przed 2014, nim szkopy dobraly sie do tej firmy.Dostojny wyglad,proporcje,wszystko z wloskim polotem dopracowane. A teraz wystarczy przypatrzec sie najnowszej karykaturze multistrady i na pierwszy rzut oka z profilu wylania sie wrona znana z czasow 3 rzeszy. Brakuje tylko sfastyki w karterze silnika... Z Honda moze byc problem innej kwestii bo sie jeszcze nie podporzadkowali calkowicie ale za 5-10 lat... Nie wiem kto sie jeszcze ludzi , ze jest inaczej. Takie czasy podle http://www.google.com/patents/US20140083789 so..go ahead folks, you can ride my back now.. Ostatnio edytowane przez zipo : 08.11.2014 o 17:46  | 
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |