|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  25.11.2008, 22:37 | #11 | 
| Road legal  Zarejestrowany: Jul 2008 Miasto: Stolicstan 
					Posty: 1,323
				 Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter Przebieg: kręcony   Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s |   
			
			troche nie na temat. ale właśnie dowiedziałem się ze jest cos takiego jak -trip. hmm. ok. jest trip1, trip2 i trip. a jak se wklepać np. trip 200? i co? on mi odlicza w tył? nie gadajcie?! jak taki tajmer do gotowania jajek    
				__________________ | 
|   |   | 
|  25.11.2008, 22:41 | #12 | 
| Jaki świeży jaki świeży ??  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,729
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s |   
			
			Dzieju ja wiem że lubisz jeździć do ostatniej kropelki w baku   ale do tankowania wg wskazań tripmastera można na prawdę się przyzwyczaić i przez długi czas wogóle nie przełączać na rezerwę ... Jeśli miałbym kontrolkę rezerwy to bym się na pewno nie obraził ale skoro jej nie ma to da można bez problemu z tym żyć i nie ma co kombinować   
				__________________ Hubert | 
|   |   | 
|  26.11.2008, 00:29 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 605
				 Motocykl: KTM Galeria: Zdjęcia   Online: 4 tygodni 23 godz 7 s |   
			
			ja tam tylko raz wyjezdzilem do rezerwy, zeby sprawdzic ile sie da. a ze licznik mam w milach to ustawilem sobie na -TRIP 200 mil i co tyle szukam stacji. czasem zatankuje jak mam 180, czasem 220. jasne, jak bym mial kontrolke od poczatku to bylo by lepiej. ale po co kombinowac, jak i tak dziala? to nie lepiej na piwko skoczyc?   | 
|   |   | 
|  26.11.2008, 01:05 | #14 | 
| lamer miesiąca  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Wa-wa 
					Posty: 683
				 Motocykl: RD07   Online: 1 miesiąc 6 dni 21 min 23 s |   
			
			kontrolka dobra rzecz, bo jak się przekręci na rezerwę to trzeba później pamiętać żeby odkręcić    | 
|   |   | 
|  26.11.2008, 09:21 | #15 | 
| Jaki świeży jaki świeży ??  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,729
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s |   
			
			He he no właśnie ostatnio mi się zdarzyło. Jadę jadę i dziwię się że jeszcze rezerwa się nie włączyła więc stanąłem żeby to sprawdzić i okazało się że ja już jadę na rezerwie    
				__________________ Hubert | 
|   |   | 
|  26.11.2008, 09:28 | #16 | |
|  Zarejestrowany: Jan 2005 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,988
				 Motocykl: RD07a Galeria: Zdjęcia   Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s |   Cytat: 
 Co nie znaczy oczywiscie ze nie szanuję twojej wypowiedzi.   
				__________________ pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) | |
|   |   | 
|  26.11.2008, 09:58 | #17 | 
| Jaki świeży jaki świeży ??  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,729
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s |   
			
			Hmm mi kiedyś pompa pracująca długo na sucho (jałowe obroty) spaliła główny bezpiecznik i rozgrzała się straszliwie. Do tej pory się zastanawiam jak to się stało że ten bezpiecznik się spalił    
				__________________ Hubert | 
|   |   | 
|  26.11.2008, 10:12 | #18 | 
| :O  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: warszawa 
					Posty: 684
				 Motocykl: RD07 Przebieg: 38000 Galeria: Zdjęcia   Online: 6 dni 21 godz 32 min 43 s |   
			
			nie chcę wałkować znowu tematu pompy ale skończenie paliwa i praca na sucho powoduje wypalenie styków. podłącz na krótko pompę bez paliwa a zobaczysz jak szybko pracuje. z resztą mam foty przepalonego styku i plastokowych podkładek spowodowanego właśnie jazdą na suchym.
		 | 
|   |   | 
|  26.11.2008, 11:16 | #19 | 
| Jaki świeży jaki świeży ??  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Warszawa 
					Posty: 2,729
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze   Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s |   
			
			A faktycznie, przecież gdy pompa pracuje na sucho próbując utrzymać ciśnienie napiernicza jak kałasznikow ...
		 
				__________________ Hubert | 
|   |   | 
|  26.11.2008, 11:30 | #20 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 
					Posty: 3,070
				 Motocykl: Pomarańczowy   Online: 2 miesiące 1 tydzień 2 dni 23 godz 16 min 41 s |   
			
			Dołozenie kontrolki rezerwy moim zdaniem nie jest bardzo skomplikowane- kwestia wspawania w zbiornik (w tą częśc która wchodzi na ramę wzorem rd03) tuleji w która się wkręci termistor (chyba tak to sie nazywa) od Matiza i zrobienie fajnego panelu do kontrolek (jak z RD03) - tylko pozostaje kwestia kto bedzie chciał cos wspawac w zbiornik po paliwie - ale jak to mówia jest ryzyko jest zabawa      | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Kranik z kontrolką rezerwy RD07A od AQ - HELP :) | Skuter | Wszystko dla Afryki | 5 | 03.04.2013 09:42 |