|  | 
| 
 kontrolka rezerwy 07/07a Ktoś w przypływie jesiennej depresji nie zastanawiał sie na wspawaniem w bak tego śmiesznego termisorka (czy jak to sie tam nazywa) bo chyba tylko w tym problem ze nie jest wlutowany w bak. Mozna by to wtedy podpiąc pod kontrolke bocznej stopki i heja. Prosze mnie wyprowadzic z błędu jezeli sie myle. | 
| 
 Można tylko po co sobie komplikować życie ? Tripmaster w połączeniu z rezerwą w kraniku w zupełności wystarcza :) | 
| 
 Cytat: 
 | 
| 
 Cytat: 
 Chociaż młody jestem i jeszcze wielu rzeczy nie słyszałem. | 
| 
 Cytat: 
 zobacz na ile kaemow styka Ci do rezerwy, tyle sobie wpisz w -TRIP i juz wiesz za ile km masz szukac stacji benzynowej. a co do szczegolow to w Wawie tanio jest na Lukoi :) | 
| 
 Genialne, wprost genialne. | 
| 
 albo jeszcze prosciej: po przekreceniu na rezerwę wbij minus Trip, zresetuj do zera i  i jak bedziesz mail -70km to tankuj. | 
| 
 taaaa...tylko co wtedy gdy np spali więcej i do planowanej stacji będzie trzeba pchać.... ja tam wolę kontrolkę Dzieju //jako że od 3 tyg nie mam komputera korzystam z Jarkowego// | 
| 
 A myślisz, że kontrolka jest na 100% miarodajna? | 
| 
 wiesz co , ponad 30000km mi działa i to bezbłędnie i do tego nigdy mi nie zabrakło paliwa ktorego brak powoduje rozwalanie pomp paliwowych. Zanim przekręcisz kranik na rezerwę parę km jedziesz na suchej pompie i to jest najwazniejsza sprawa jesli chodzi o kontrolki paliwa, kranik to porazka i morderstwo pompy !!! ale jak kto chce zbijać pompę niech stosuje kranik powodzonka gdybym zaczoł jeździć 07 to montaż kontrolki ,przynajmniej jednej,byłby obowiązkowy. no ale co kto lubi.... Dzieju | 
| Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:05. | 
	Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.