|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  01.03.2011, 23:34 | #11 | 
| Dołączył: 28.5.2006  |   
			
			szparag, malowałeś cylindry? Jakieś takie czarne na fotce są  Na lata 87-88, zobaczymy jak będzie z resztą stylizacji   
				__________________ Navigare necesse est vivere non est necesse. Ostatnio edytowane przez MaRP : 01.03.2011 o 23:41 | 
|   |   | 
|  01.03.2011, 23:38 | #12 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2009 Miasto: Wrocław 
					Posty: 49
				 Motocykl: Honda CB500 .. Twin :)   Online: 6 dni 11 godz 20 min 48 s |   
			
			A jakże, dumna stylizacja a'la transalp black engine edition     | 
|   |   | 
|  02.03.2011, 00:09 | #13 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,501
				 Motocykl: LC4 Przebieg: ...   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s |   
			
			
Dokładnie   Silnik był niestety wyszkiełkowany, więc malowanie było konieczne, wymyśliłem sobie , że skoro trampek ma czarny, to ten też będzie czarny, ale ze srebrnymi deklami  Reszta jak na razie pozostaje w oryginale, czyli TA 87. Tak naprawdę to motocykl mojej kobity  i srebrne dekle to jej pomysł, ja chciałem wszystko na czarno   Ostatnio edytowane przez Dzieju : 19.02.2013 o 14:16 | 
|   |   | 
|  02.03.2011, 00:29 | #14 | 
|  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Germany 
					Posty: 5,909
				 Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz   Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s |   
			
			Ja tam wierze w pomysly Franza    | 
|   |   | 
|  02.03.2011, 08:45 | #15 | 
|  Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP 
					Posty: 1,893
				 Motocykl: LC 4   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s |   
			
			No to skoro piec konkretny, to teraz tylko szykować kapuste na dobre zawieszenie.
		 | 
|   |   | 
|  02.03.2011, 11:08 | #16 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,501
				 Motocykl: LC4 Przebieg: ...   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s |   
			
			Co do zawiasu, to tak jak pisałem wyżej, mam bebechy ze starej XR i spisuje się o niebo lepiej niż oryginał Trampek. Dalej nie jest rewelacyjnie, ale spokojnie wystarczy. Zapier.. :yaho: Na gaźnikach z trampka, dostał super dołu , Z 2 z gazu bez najmniejszego zawahania idzie na gumę i osiąga bez stresu 170, dalej nie próbowałem    k: . Trzeba jeszcze co nieco dopracować i będzie super  Tylko teraz się boję o moją kobitę  Pozdrawiam A teraz troszkę fotek :  Zbiorniczek, trzeba było zmienić i przenieść .  Wydech trzeba było przespawać . Ale było warto    k:      O reszcie problemów, oraz strojeniu, napiszę po jazdach próbnych   Ostatnio edytowane przez Dzieju : 19.02.2013 o 14:17 | 
|   |   | 
|  06.03.2011, 10:14 | #17 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,501
				 Motocykl: LC4 Przebieg: ...   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s |   
			
			Z dyszami doszedłem do ładu i składu   przód 128, tył 130, Dostał lepszej góry  k: . Przydało by się wpakować jakieś 40 lub ciut większe na wolne obroty, bo teraz musi mieć po 3,5 obrotu na składach, ale świece śliczne kakaowe  Dzisiaj testy, leśno drogowe  Pozdrawiam Testy wypadły pozytywnie  . Moim zdaniem. Pozwolę sobie  . Zawezwać (raczej poprosić) dwie osoby z tego forum, które miały ostatnio sposobność troszkę skosztować mojej wydumki , o wyrażenie, choćby jednym słowem opinii   . Z góry dziękuję, za każdą odpowiedź. Pozdrawiam Ostatnio edytowane przez Dzieju : 19.02.2013 o 14:18 | 
|   |   | 
|  12.03.2011, 11:45 | #18 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2008 Miasto: Śląsk 
					Posty: 1,002
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: rośnie   Online: 3 tygodni 4 dni 52 min 48 s |   
			
			Przeżyli?  hehehe 
				__________________ Pozdro   | 
|   |   | 
|  12.03.2011, 20:52 | #19 | 
|  Zarejestrowany: Aug 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 1,501
				 Motocykl: LC4 Przebieg: ...   Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 20 godz 4 min 21 s |   
			
			Chyba tak    . | 
|   |   | 
|  14.03.2011, 18:01 | #20 | 
| Kierowca bombowca  Zarejestrowany: Mar 2008 Miasto: Kraków 
					Posty: 2,570
				 Motocykl: RD07a   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 19 godz 56 min 4 s |   
			
			No dobra, jako że mnie wywołano do tablicy, to grzecznie idę  . Szparagowy wynalazek robi bardzo fajne wrażenie od samego początku. Silnik Afry w lżejszym Trampku = żwawsze moto. Bardzo ładnie się zbiera, na ruch manetki reaguje trochę dynamiczniej niż AT, mocno ciągnie z samego dołu. Ale (moim zdaniem) jeszcze większy plus to zmotana przednia zawiecha - jest dzięki niej sztywniejszy, nie buja się, ani nie pływa, idzie jak po sznurku. Jakość jazdy po dziurawej drodze  na 5+. Bueno   
				__________________ AT RD07A, '98, HRC Ostatnio edytowane przez jochen : 14.03.2011 o 18:03 | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Amortyztor tył do Transalpa 650 | gumbas24h | Inne - dyskusja ogólna | 7 | 13.10.2012 21:43 |