|   | 
 | |||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  11.12.2020, 06:18 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2019 Miasto: Warszawa 
					Posty: 615
				 Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R   Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s |  Elektryczne enduro Surron 
			
			Przechodząc ostatnio obok salonu z używanymi autami zobaczyłem stojącego na witrynie wystawowej Surrona. Z ciekawości zacząłem szukać w internecie i wpadłem na ich stronę. https://surron.pl/oferta/ Zapowiadają na 2021 elektryczne enduro, bo to co do tej pory jest w ofercie to coś pomiędzy rowerem a motocyklem. Nowy ma być już zdecydowanie w kierunku motocykla. Ciekawa alternatywa dla kosztującego 50 tysięcy KTM na niedalekie wypady. Mnie tu kuszą dwie rzeczy: cisza i moment obrotowy. Trochę obawiam się serwisu i nie mam pewności co do jakości komponentów użytych (np. zawieszenia). Ciekawym Waszych opinii. | 
|   |   | 
|  11.12.2020, 07:34 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Feb 2013 Miasto: Lubelskie 
					Posty: 637
				 Motocykl: CRF1000   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 20 godz 15 min 27 s |   
			
			Chyba cyferki w danych technicznych się komuś pomyliły  ? Moment obrotowy, "najsłabsze" - 240Nm, mocniejsze, zaledwie - 520Nm  W aucie 520 Nm zawija asfalt... Jak czymś takim kontrolować przyczepność w terenie? Co z łańcuchem, zębatkami? | 
|   |   | 
|  11.12.2020, 08:23 | #3 | 
| Zakonserwowany  |   
			
			To nie jest alternatywa dla elektrycznego frirajda, kat wymiata a to jest chińskie gówno. Dla mnie niczym nie podobne nawet do motocykla, wynajmij i spróbuj. Jeździłem obydwoma i nie są w mojej ocenie ani motocyklem, ani rowerem i osobiście nie znalazłem dla tego urządzenia zastosowania, choć całkiem poważnie rozważałem zakup falcona. Flacon zdecydowanie lepiej jeździ w górach, ale obydwa nie mają kawałka zawieszenia do takiej jazdy. Ostatnio co raz wiecej grup spotykam w BN na tym.
		 
				__________________ Non si invecchia in base al tempo che si ha alle spalle, si invecchia quando si inizia a dimenticare i sogni . | 
|   |   | 
|  11.12.2020, 11:52 | #4 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2019 Miasto: Warszawa 
					Posty: 615
				 Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R   Online: 2 tygodni 1 dzień 19 godz 12 min 37 s |   Cytat: 
 | |
|   |   | 
|  11.12.2020, 09:24 | #5 | |
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Zgierz 
					Posty: 1,373
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: duży :)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s |   Cytat: 
  Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ GS über alles!!!     | |
|   |   | 
|  11.12.2020, 09:54 | #6 | 
| Gość 
					Posty: n/a
				 Online: 0 |   
			
			Tank, ale taki Kat 790 ma 85 Nm... jakby to coś miało 6x więcej, to by nie dało się jeździć.  Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka | 
|   | 
|  11.12.2020, 10:36 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Dec 2010 Miasto: Zgierz 
					Posty: 1,373
				 Motocykl: nie mam AT jeszcze Przebieg: duży :)   Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 6 godz 45 min 51 s |   
			
			Nie wiem, nie mierzylem na hamowni, ale startuje jak dzikie i to od zera obrotów. Tym bardziej, zadziwia, ze wazy to 2 razy mniej ode mnie i wygląda jak rower.  Kumpel pracuje u importera, opowiadał ze robil pokazy na torze motocrossowym i zawodnikom wyjeżdżało too spod Dulska, bo przyzwyczajeni byli do "spokojnej" charakterystyki dwupaków.  Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka 
				__________________ GS über alles!!!     | 
|   |   | 
|  11.12.2020, 11:03 | #8 | 
|  |   
			
			hehehehe - ja ostatnimi czasy służę trójgłowemu bożkowi o nazwie TRIal i powiem, że w zasadzie wszystko powyżej 20KM to jest uślizg - chodzi o to jak zrobić aby nie było uślizgu. te kiloniutony Surrona i podobnych nie mam pojęcia jak mają sie przenieść na podłoże na tej chooyowej quasirowerowej oponce bo tu sabaka zaryta aby napędzać a się nie ślizgać. No i do tego jak Adagio pisze - to jest na patykach postawione a nie na zawieszeniu. Gdybym JA miał wypatolić te 30+k na taki pojazd to wolałbym poszukać elektrycznego Kata używki lub są już fajne elektryczne trialówki - o cenach z litości nic nie powiem... widziałęm parokrotnie w sudetach ludzi na tych wynalazkach i IMO to są pojazdy dla bogatych mieszczuchów co to chcą się pobrudzić w weekend bo wjechali i zjechali. nic innego. m 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  11.12.2020, 11:09 | #9 | 
| Zrośnięty.  Zarejestrowany: May 2010 Miasto: Warszawa 
					Posty: 713
				 Motocykl: RD07a   Online: 2 miesiące 4 dni 5 godz 58 min 9 s |   
			
			matjas, jakie są elektryczne trialówki? Widziałem, że Yamaha miała robić.
		 
				__________________ "To jest Afryka. Muszą być straty." XRV 750 '96 | AJP PR5 Extreme '16 | Suzuki DR 650 SE '00 | 
|   |   | 
|  11.12.2020, 11:13 | #10 | 
| I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24  |   
			
			Yama robi tylko chyba dla teamu. Nie widziałem jej dostępnej. Tutaj masz przykładowe. https://www.electric-motion.fr/en/ | 
|   |   |