|   | 
 | |||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
|  | 
|  | Narzędzia wątku | Wygląd | 
|  | 
|  19.11.2017, 21:11 | #1 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |  Tubliss 
			
			https://www.enduro24.pl/product-pol-...y-TUbliss.html Czy taki system jest tylko do liści, czy w AT mógłby być zaimplementowany? | 
|   |   | 
|  19.11.2017, 21:15 | #2 | 
|  Zarejestrowany: Oct 2013 Miasto: Marki 
					Posty: 1,735
				 Motocykl: RD04   Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 22 godz 51 min 48 s |   
			
			Wydaje mi się że kuba_astr jeździł z tym w 1190r
		 
				__________________ KTM 640 Rally   | 
|   |   | 
|  19.11.2017, 21:24 | #3 | 
| przemieszczacz  Zarejestrowany: Sep 2009 Miasto: Skierniewice 
					Posty: 1,772
				 Motocykl: LC8, exc-f 250   Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s |   
			
			Obstawiam, że na felgę max 2,5"
		 
				__________________ '03 Hello Kitty Słowiański Zimny Wiatr | 
|   |   | 
|  19.11.2017, 21:28 | #4 | 
|  |   
			
			Mam w exc. Nie widzę zalet stosowania w Afryce
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  19.11.2017, 21:30 | #5 | 
|  Zarejestrowany: Jul 2009 Miasto: Szczecin 
					Posty: 3,006
				 Motocykl: CRF1100   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 56 min 28 s |   
			
			
zalety bezdętkowej opony.. łatanie szydłem..    
				__________________ Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..   | 
|   |   | 
|  19.11.2017, 21:39 | #6 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   
			
			
Zwłaszcza, że można i do 0 spuścić,mnie i 0.5 by starczyło,a nawet 1.0. Zaleta bezdętkowej, bez tego systemu oklejania taśmą bezdyskusyjny. Ciekawe czy są ograniczenia wagowe lub max. ciśnienie nad tublissem. Jeżeli nie będzie p/wskazań to na pewno zamontuję. Dodatkowa dziura w feldze mnie nie przeszkadza. Pytanie jak wiele serwisów wulkanizacyjnych jest obeznana z tym systemem. Co przy zmianie opony może mieć znaczenie. | 
|   |   | 
|  20.11.2017, 12:12 | #7 | 
|  Zarejestrowany: Nov 2010 Miasto: Wrocław 
					Posty: 1,419
				 Motocykl: Husqvarna 701 Enduro   Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s |   | 
|   |   | 
|  20.11.2017, 12:23 | #8 | 
|  Zarejestrowany: May 2015 Miasto: Kraków 
					Posty: 3,271
				 Motocykl: ATAS 2024 Przebieg: 8000   Online: 1 miesiąc 4 dni 14 godz 7 min 59 s |   | 
|   |   | 
|  19.11.2017, 21:50 | #9 | 
|  |   
			
			W Afryce osobiście nie eksperymentuję z ciśnieniem.  W exc lubię na niskim jeździć.  Na razie mam pierwszą oponę z tublissem i muszę co kilka dni dopompowywać bo gdzieś jest mała nieszczelność.
		 
				__________________ Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. | 
|   |   | 
|  19.11.2017, 23:14 | #10 | 
| 880220111  Zarejestrowany: Feb 2011 Miasto: Malawa k/Rzeszowa 
					Posty: 1,049
				 Motocykl: XR 250R,XR 650R   Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s |   
			
			w dużym nie zdaje egzaminu..w liściach to już też nie taka rewelacja,a awarie też sie często zdarzają.. ma wady jak i zalety.. ale nie jest to jakieś cudo 
				__________________ Honda XR-oholik  Doświadczalny Warsztat Enduro ADV https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/ | 
|   |   |