Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01.09.2025, 11:02   #14
JarekO


Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,534
Motocykl: nie mam AT jeszcze
JarekO jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 2 dni 13 godz 26 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Babel Zobacz post
Chyba z racji zawieszenia bo rama jest ta sama w obu moto.
W R ce duzy wpływ na prowadzenie powyżej pewnej prędkości robi wysoki błotnik, działa trochę jak żagiel, ale bez przesady udało mi się na "niemieckich autostradach" jechać dosyć szybko
KTM 790 Adventure: 64,1°
KTM 790 Adventure R: 63,7°
KTM 890 Adventure: 64,1°
KTM 890 Adventure R: 63,7°
Husqvarna Norden 901: 64,2°

Jeżeli chodzi o kąt główki ramy. To jest ten parametr, który miałem na myśli pisząc i różnicach w geometrii.
JarekO jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem