Cytat:
	
	
		| 
					Napisał madafakinges  Moja dupa mi to dyktowała.A z czym się nie zgadzasz?
 | 
	
 
nie wydaje mi się aby 1000 prowadziła by  się.lepiej, a wręcz bym powiedział że jeżeli już ustawiać przewagi to na rzecz  1100 bo jest lżejsza.  może to była kwestii jedynie pozycji dla Ciebie, niższe/wyższe siodło może wiele zmienić, inaczej ustawiona kierownica
co do skrzyni to się.nie wypowiem  bo miałem DCT i mam teraz DCT i ta napewno jest bardziej dopracowana.. 
 
nooo z tym silnikiem w 1100 jak w KTMie  to się.absolutnie nie zgodzę.. 

  fakt  silnik w 1000 brzmi  lepiej..  jest bardziej  miękki..ospały  ale znów  ten w 1100 nie jest jakimś demonem,  idzie przyjemniej.. i to bym pozostawił na plus.. 
i plusem według mnie .. jeżeli ktoś nie zmienia wydechów jest org. układ kolektora i tłumika  w 1100..  tam jest porostu ciszej... i to jest mega odczuwalne na dłuższych trasach..  a grzeje no coś tam grzeje bo masz po prawej stronie bulę na kolektorze.. 

 ale nie mam z tym żadnych problmów jakoś specjalnie nawet w mieście
ono i ta obsługa.. no fakt nie jest jakaś super.. Ale w modelu po liftowim też już.było słabo.. i osobiście tryby jazdy  tutaj przełącza  się.lepiej..  informacji na  ekranie masz więcej.. a  android auto też jest spoko.. 
