Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  warzyfko
					 
				 
				Pokaż jak się do tego trzymania mocuje blachę bo aktualnie ze zdjęć wychodzi że chyba na taśmę obustronnie klejącą    
			
		 | 
	
	
 
Spostrzegawczy jesteś 

. Tak, przykleiłem na taśmę, żeby zobaczyć cały efekt. Zabrakło mi wiertła do przewiercenia blachy.
	Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Novy
					 
				 
				Jeszcze zapytam po niemiecku - ta tylna lampa ma homologację? 
			
		 | 
	
	
 
Nope i szczerze mówiąc nie myślałem o tym w momencie zamawiania. Gdybym wiedział, że od 250 pasuje do 300 to bym wziął DRC z certyfikatem. W Polsce to raczej mały problem, bo KTMy liście latają bez kierunków, lusterek prawie na goło i nic się nie dzieje jeśli jest ważny przegląd i ubezpieczenie. 
	Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  yunior81
					 
				 
				Podtrzymuje swoje zdanie..... to jest tylko dual  szkoda kasy na grube mody, jak wymiana całego tylego amortyzatora lub nie daj Boże całego przodu  - ale to jest tylko moje zdanie. Wymiana samych sprężyn np. na Ohlinsa do dualowej jazdy wystarczy w 100% - obecnie trwają testy w Ohlinsie sprężyn do CRf300L. Natomiast z niecierpliwością będę śledził twoje mody i trzymał kciuki za wyprowadzenie mnie z"błędu".....  Powodzonka  
 
ps. jaką masz osłonę silnika ? 
			
		 | 
	
	
 
Trochę nie rozumiem dlaczego szkoda kasy na mody. Bo silnik nie jest mocny? Przesiadłem się z Kawasaki, które było dla mnie za mocne i zbyt narowiste. Im dłużej nim jeżdżę tym bardziej jestem przekonany, że to był dobry wybór dla kogoś kto 90% jeździ w terenie. Na asfalt owszem będzie mało, ale jeśli ktoś asfalt traktuje tak, że po prostu nim dojeżdża w teren to jest spoko. Wiem, że z modzonym zawieszeniem mogę się zbliżać do nowego KTMa ale niestety interwały serwisowe prawdziwych enduro są straszne. 
Z tego co wiem Ohlins robił cały tylny zawias a nie tylko sprężynę. Zobczymy co oni tam wypuszczą, ale podobno mają w planach cały przód i tył wypuścić. Ja jestem gotowy 
Blacha pod silnik to Yamato z Bikerzbits. Początkowo miałem oryginał od Hondy, ale ta Yamato jest szersza i lepiej chroni boki silnika.