Cytat:
	
	
		
			
				
					Napisał  Emek
					 
				 
				Kwestia gustu a o gustach się nie dyskutuje. Dobrze że odgrzewają kotleta bo rynek potrzebuje dwucylindrowego motocykla on/off z nastawieniem na off o masie 180-200 kg z paliwem. Ja pewnie i tak go nie kupię bo mam wstręt do pomarańczowego i raczej czekam na to co pokażą niebiescy ale sam ruch jest IMO w dobrą stronę a motocykl jest tak obleśny że aż mi się podoba.  
NAT była spasiona  a spasła się jeszcze bardziej i idzie w stronę szosy mimo kwilenia nad zwiększeniem skoków zawieszenia. Yama i KAT wymuszą w końcu na pozostałych właściwy kierunek. Ja jestem na TAK. 
			
		 | 
	
	
 
Emek. Powiedz z ręką na sercu skąd masz info, że rynek potrzebuje dwucylindrówki do turystyki on/off do 200kg? Rozumiem, że masz na myśli nowe modele, bo starych to trochę jest do wyboru.