|  05.02.2011, 20:55 | #3 | 
	| 
				
 Zarejestrowany: Apr 2008 Miasto: Raczyce/Wrocław 
					Posty: 2,012
				 Motocykl: RD04
 Przebieg: 3 ....
 Online: 1 miesiąc 21 godz 59 min 27 s       | 
 
			
			
	Cytat: 
	
		| 
					Napisał Kisiel  Witam, 
Żaden ze mnie cwaniak, a o elektryce coś tam słyszałem    To co pokazałeś na przerobionym schemacie, powinno robić, pod warunkiem że do nowego przerywacza podłączysz (+) z akku, omijając stacyjkę, ale koniecznie przez dodatkowy bezpiecznik! Możesz kupić dwa rodzaje przerywaczy:
  
- na 2 konektory (z reguły to przerywacze motocyklowe). Mają wejście (+) i wyjście na kierunki, czyli w Twoim przypadku na włącznik awaryjek.
  
- na 3 konektory (lub więcej), byle jaki samochodowy powinien podejść. Kupisz w każdym sklepiku motoryzacyjnym, powinien mieć przynajmniej 3 wyjścia oznaczone 31, 49 i 49a.  
Łączysz to tak: 
49 - (+) 
49a - włącznik i dalej diody / kieruny 
31 - (-), masa
  
Powodzenia   |           :b  ow:   
				__________________ 
				AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa    | 
	|   |   |