View Full Version : Brak iskry na jednym cylindrze RD01
tak jak w temacie , jest ale jej nie ma :na zimnym i ciep³ym do n-2000 brak a po tym zakresie sie pojawia i moto chodzi wzorowo , nieraz pojawia sie na ciep³ym -ale to loteria, usterka pojawi³a sie nagle !Problem tylko na wolnych obrotach
Modu³y zamienione , cewki zap³onowe te¿ ,po³±czenia sprawdzone , pulse generatores te¿ trzymaj± rezystancje i kupa :mur: ma kto¶ jaki¶ pomys³ , albo podobny przypadek ???
jak zamieniasz modul i cewke z dobrego gara to tez tej iskry nie ma ?
jak nie ma to jakies czary :dizzy:
Daj wiecej info , moduly sa takie same jak w rd03 ?
nie ma tylko do 2000 a potem cacy jak nowy
a modu³ to MG7 (6-przewodowy) ale je wykluczam
sprawd¼ kostki i po³±czenia styków. pod lewym bodaj¿e boczkiem jest kostka ³±cz±ca przewody od impulsatorów, taka ma³a z 4ma pinami, lubiA siê one poluzowaæ a jeszcze bardziel lubi± siê zasyfiæ.
nie ma tylko do 2000 a potem cacy jak nowy
a modu³ to MG7 (6-przewodowy) ale je wykluczam
Wykluczajac instalacje i moduly bo to juz pewnie sprawdziles:
Jak masz mozliwosc to wymien pickupy (pulse generators), i sprawdz kolo magnesowe czy sie magnesy nie pokruszyly .Tak sobie przemyslalem temat i przyczyna moze byc za mala energia indukowana na pickupach , powodem tego moze byc kolo magnesowe lub same pickupy ktore pewnie maja juz pare latek , aczkolwiek bardzo zadko sie psuja.
wielkie dziêki za porady ale usterka zlokalizowana i w³a¶nie z ni± walczê a mianowicie nie kontakt cewki impulsowej tzn do masy ( nie umiem wkleiæ zdjêcia) wychodzi na to ze jako¶ zabrak³o cyny w koñcówce przewodu i raz styk by³ a raz nie by³o . Ale wysz³o to dopiero po wyd³ubaniu alternatora na zewn±trz , troche dziwne ¿eby sie wylutowa³o pod izolacj± jakie¶ czary chyba
wyglada jakby ktos odlutowal i zapomnial przylutowac , moze ktos wczesniej juz tam dlubal, bo nie sadze zeby ¿ó³ci zapomnieli przylutowac a cyna sama tez nie znika.
Dobrze ze udalo sie znalesc usterke i wszystko gra :).
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.