PDA

View Full Version : VOGE 800 RAlly


mdxmd
12.10.2025, 21:17
Ciekawa propozycja, motocykl analogowy ma wszystko co potrzeba bez zbędnych gadżetów. Fajna alternatywa dla KOVE, moto tańszy o 10.000 koła od transalpa o tenere nie wspomnę.



https://youtu.be/yqkBgffKJu4?si=TDV-AoBFdS5CuLTy

czaja
13.10.2025, 11:43
Od transalpa tańszy bardziej o 15 koła niż 10, porównując ceny katalogowe.
Oprócz tego na wyposażeniu koła bezdętkowe, centralna podstawka, gmole z halogenami, amortyzator skrętu, oslona silnika, grzane manetki i kanapa, gniazdo usb, handbary, duży zbiornik paliwa. Transalp nie ma nawet gniazdka zapalniczki w serii.
Miałem okazję zrobić rundkę po placu i co ciekawe to silnik pracuje cicho nie wydając dźwięków szeleszcząco- świszczących jak coraz więcej motków w tych czasach.

Marcin-BB
13.10.2025, 12:41
Jeśli jakość jest podobnie kiepska jak Voge 300 Rally to nie ma się czym jarać...:D.
W sumie jakość nowego Transalpa też mnie na kolana nie rzuciła i po sprzedaży starego Trampka 600 miałem spory dylemat. CF Moto, Voge, kuszą ceną i wyposażeniem, ale już serwis i części to znak zapytania??
O trwałości i jakości szkoda gadać- japońska wielka czwórka i europejskie marki tak się opuściły, że Chińczycy przestali odstawać.

CzarnyEZG
13.10.2025, 12:53
W przypadku skuterów 50ccm, dojście do jakości na poziomie Japonii zajęło chińczykom 15 lat.
W przypadku motocykli 125 ccm, pięć i do tego sa miejsca, gdzie przegonili Japonię.
Tak więc drugi- trzeci rocznik już będzie oki. (Coś jak w przypadku NAT)

matjas
13.10.2025, 13:07
Wszyscy skończymy na mineralnym :D

mdxmd
13.10.2025, 13:17
W przypadku skuterów 50ccm, dojście do jakości na poziomie Japonii zajęło chińczykom 15 lat.
W przypadku motocykli 125 ccm, pięć i do tego sa miejsca, gdzie przegonili Japonię.
Tak więc drugi- trzeci rocznik już będzie oki. (Coś jak w przypadku NAT)

akurat w przypadku NAT to jest odwrotnie, im nowszy tym gorszy. Rocznik 2026 to będzie powrót do korzeni a więc VaraderoNAT jak dołożą ten kompresor to Welcome 260Kg

Emek
13.10.2025, 13:27
No 10 lat mija a to zobowiązuje. Należy dołożyć z 15 kg do masy, zmniejszyć przednie koło i zwiększyć tylne a dodatkowo zoptymalizować silnik który teraz będzie spalał o 1,5 litra oleju więcej przy zwiększonym momencie o 1,5%. To się nazywa postęp. Voge ma za to fajskie handbary gustownie doczepione plastikową obejmą do lusterka. Nie wiem co powiedzieć. :lol8:

CzarnyEZG
13.10.2025, 13:48
Sam fakt, że porównujemy w jednej rozmowie te dwa motocykle nienajlepiej świadczy o NAT :)

mdxmd
13.10.2025, 14:06
Voge ma za to fajskie handbary gustownie doczepione plastikową obejmą do lusterka. Nie wiem co powiedzieć. :lol8:

- gniazdo USB to będzie mikrozbiornik na wodę
- halogeny z funkcją doświetlania zakrętów włączane kierunkowskazem :)
- przednie przewody hamulcowe jakby brakuje mocowań

ale za 38900 to nie ma się co czepiać na siłę to są detale, ogólnie motocykl bardzo ciekawy na pewno ciekawszy od trampka, który tak realnie powinien kosztować podobne pieniądze.

na YT ludzie są zachwyceni.

Porównywanie do NAT jest całkiem zasadne oba motocykle są w tym samym segmencie i sobie odpowiadają tyle tylko, że NAT = 2x cena VOGE !!!! daje w zamian trochę więcej elektro-dupereli, dużo więcej masy no i za legene i markę trzeba dopłacać.

mdxmd
13.10.2025, 18:46
Od transalpa tańszy bardziej o 15 koła niż 10, porównując ceny katalogowe.
Oprócz tego na wyposażeniu koła bezdętkowe, centralna podstawka, gmole z halogenami, amortyzator skrętu, oslona silnika, grzane manetki i kanapa, gniazdo usb, handbary, duży zbiornik paliwa. Transalp nie ma nawet gniazdka zapalniczki w serii.
Miałem okazję zrobić rundkę po placu i co ciekawe to silnik pracuje cicho nie wydając dźwięków szeleszcząco- świszczących jak coraz więcej motków w tych czasach.

Cieszy mnie to, dodać pełni regulowane zawieszenie. Obecnie japońskie silniki pracują "jako tako" ale wynika to głównie z niższego stopnia sprężania ten Voge 800 ma 12:1 co też jest poniżej dzisiejszych standardów grzechotników z UE (13:1 a nawet 13,3:1 w BMW R1300GS) taki silnik też pojeździ znacznie dłużej dla porównania napiszę, że NAT 2016 ma 10:1 ale 1100 już 10,5:1 i mam nadzieję, że nie będą dalej zwiększać... trudno mocy to nie ma kosmicznej jak w BMW czy KTM ale coś za coś ... większość nie szuka mocy a komfortu i przyjemności z jazdy a przedewszystkim bezawaryjnosci. .

matjas
13.10.2025, 18:51
Dziękuję Bozi, że nie musiałem kupić Voge czy inne coś. Ani z przymusu ani z chęci.
Cieszę się jednocześnie również szczęściem tych, którzy mają 'wybór'.

Z całą pewnością stoimy obecnie pod wieloma względami nad przepaścią i/oraz u progu duuuużych zmian. Szkoda tylko, że dzieci w Chinach nie będę się zachwycać piórnikami z europy ani gumkami do mazania.

szynszyll
13.10.2025, 23:34
nie ma USB w standardzie wiec ch... nic nie warte. a ja dre codziennie te ryżowe łożyska zrobione z gówna na których się już nikt nie podpisuje bo mu wstyd robić taki szmelc. LED, LCD, USB. reszta nie ważna. byle się świeciło i migało.

chinczycy nigdy nie doszli do jakosci 2-takt porownywalnej z japonia. honda 50ccm w wielu modelach jest legenda i na serii robi 100 tys km co jest nieosiagalne dla chinczykow. silniki 50ccm Yamaha Neos MBK sa legenda i mozna z nich wycisnac parametry zupelnie zwariowane. co do 125ccm to arcydzielo jakim sa silniki TZR/TDR/DT nie mialy konkurencji. w czasach kiedy japonia w wyscigach torowych wystawiala swoje niebywale 125ccm chinole tlukli sie palami po glowie i topili sasiadow w gnojowce. nie mam pojecia skad sie takie legendy biora. skad pomysl, ze to stojace po kolanach w wodzie tlsmszone chlopstwo ma dorownac maesterii technicznej japonii? nie ogarniam tego skad w ludziach takie przekonanie.

Jarczoq
13.10.2025, 23:39
Jurek, to teraz pomyśl - jakby wszystko było cacy, to co byś robił? A tak nie masz czasu myśleć o głupotach ino tyrasz. ;)

szynszyll
13.10.2025, 23:53
ja tylko nie rozumiem dlaczego genialne jest plemie, ktore:

- nie odkrylo zadnego pierwiastka
- nie ma zadnej jednostki w ukladzie SI
- ma jednego laureata nagrody nobla
- nie potrafi zbudowac samolotu pasazerskiego
- nie ma wlasnego systemu operacyjnego PC
- nie bierze udzialu w sportach motorowych
- nie ma zadnego istotnego globalnie wynalazku
- nie ma zadnej liczącej sie globalnie uczelni
- jest na 72 miejscu PKB per Capita (serbia , bialorus)

a 90% sieci sra ogniem, ze geniusze, wiek chin i dominacja.

FZR1000 mialo 20 zaworow 40 lat temu - goscie sie do dzis do tego nawet nie zblizyli.
po prostu nie rozumiem gdzie ten 'przelom i geniusz'. co dostane chinskie to jest g...
nie ma rozkladowek OEM, nie ma instrukcji, nie ma oznaczen. w Hondzie czy Suzuki to nie problem: VIN, OEM, producent, parametry etc. w chinczykach burdel - patrze na strony ze wsparciem serwisowym. dramat. fani odpowiadają: kup na Temu. poza tym: ktory motocykl jest autorska chinska konstrukcja a nie kopia? ja nie znam. wszystko to jest ksero. z KTM, z BMW z japoni. geniusze a musza kopiowac.
tak wiem - robia świetne noże

Adagiio
14.10.2025, 07:39
Za tą dychę różnicy miedzy nowym trampkiem i chińczykiem to wolę jednak starego trampka, bez wyświetlaczy i świecidełek :haha2:.

Emek
14.10.2025, 09:22
ja tylko nie rozumiem dlaczego genialne jest plemie, ktore:

- nie odkrylo zadnego pierwiastka
- nie ma zadnej jednostki w ukladzie SI
- ma jednego laureata nagrody nobla
- nie potrafi zbudowac samolotu pasazerskiego
- nie ma wlasnego systemu operacyjnego PC
- nie bierze udzialu w sportach motorowych
- nie ma zadnego istotnego globalnie wynalazku
- nie ma zadnej liczącej sie globalnie uczelni
- jest na 72 miejscu PKB per Capita (serbia , bialorus)

a 90% sieci sra ogniem, ze geniusze, wiek chin i dominacja.

FZR1000 mialo 20 zaworow 40 lat temu - goscie sie do dzis do tego nawet nie zblizyli.
po prostu nie rozumiem gdzie ten 'przelom i geniusz'. co dostane chinskie to jest g...
nie ma rozkladowek OEM, nie ma instrukcji, nie ma oznaczen. w Hondzie czy Suzuki to nie problem: VIN, OEM, producent, parametry etc. w chinczykach burdel - patrze na strony ze wsparciem serwisowym. dramat. fani odpowiadają: kup na Temu. poza tym: ktory motocykl jest autorska chinska konstrukcja a nie kopia? ja nie znam. wszystko to jest ksero. z KTM, z BMW z japoni. geniusze a musza kopiowac.
tak wiem - robia świetne noże

Ty tak na serio? Chiny nie maja żadnego globalnego wynalazku?

Papier, druk, kompas czy proch to dla Ciebie może mało istotne wynalazki ale świat chyba twierdzi inaczej. Nie wiem czy jest sens komentować odniesienie do Nagrody Nobla czy odkrycia pierwiastków ale choćby taki fosfor wyodrębniony bodaj w 17 wieku przez Brandta to chinole dodawali do produkcji żeliwa w celu obniżenia temperatury topnienia 500 lat p.n.e.
Niestety musisz im wybaczyć bo tablica Mendelejewa powstała troszeczkę później więc nie mieli gdzie wstawić.

Sejsmograf, latawce, siatka geograficzna czy podstawy budowy statków dalekomorskich przez zastosowanie wodoszczelnych grodzi czy sterów kierunku to pewnie też zasługa kogoś innego. Szkoda rozwijać dalej bo mają tego mnóstwo. Nie maja systemu operacyjnego? Sprawdź na czym oparta jest cała administracja Chin a do tego wojsko etc. i zapewniam że nie jest to Windows.

Nie wiem co rozumiesz przez to że Chiny nie maja żadnej liczącej się globalnie uczelni ale wystarczy popatrzeć na ranking dostępny w necie żeby stwierdzić że w pierwszej pięćdziesiątce jest ich 6 a taka Japonia ma tylko 2 takie placówki Tokyo i Kyoto.

Liczenie PKB per capita jako jakiś globalny wyznacznik sprowadza się do tego że w czołówce masz Bermudy czy Wyspy Owcze. Wyjątkowo sensowny wskaźnik.

Nie to że jestem fanem Chin, ich pojazdów czy filozofii ale proponuję zdjąć klapki z oczu bo brak trzeźwego spojrzenia i obiektywizmu dość mocno zapanował ostatnio a to nie jest dobre zjawisko.

czaja
14.10.2025, 10:20
Wątek o chińskim motocyklu, tradycyjnie rozrósł się na watek o historii, kulturze i technologii.
Jak Japonia jest tak zaawansowana, to koszty produkcji, pozyskania materiałów, powinny być bardzo niskie i taki powiedzmy transalp powinien kosztować 30 tys zł ?
W jeden dzień byłem u Hondy bo żona chciała się przymierzyć do transalpa, a godzinę później oglądaliśmy tego voge.
Jak kobita zapytała o osłonę silnika, gmole, hanbary to doznała lekkiego szoku.
Po oglądnięciu voga pomysł na transalpa jej odszedł.
Voge też nie jest dla niej bo jest po prostu za duży, ale jako przeciętna motocykliska jeżdżącą po kilka tysięcy w roku wolałaby wydać pieniądze na chińczyka.

Drugi przykład tak poza tematem nowy drz4, z tą cena to też Japończyków trochę poniosło.

AfroMan
14.10.2025, 11:10
Jak Japonia jest tak zaawansowana, to koszty produkcji, pozyskania materiałów, powinny być bardzo niskie i taki powiedzmy transalp powinien kosztować 30 tys zł ?


W Japonii właśnie tyle kosztuje.

Melon
14.10.2025, 11:16
W Ameryce chyba też ale pewnie nie mają takich podatków kołchozowych
https://www.motorcyclistonline.com/news/honda-xl750-transalp-first-look-preview/

Emek
14.10.2025, 11:23
Drugi przykład tak poza tematem nowy drz4, z tą cena to też Japończyków trochę poniosło.

Cena w Japonii to 1199000 JPY czyli koło 29 kpln bez upustów etc. To nie ich poniosło. ;)

czaja
14.10.2025, 11:47
Ceny w innych krajach jakie są takie są.
Chodzi o to, że mamy modę na adventure, taki transalp to jest prosty motorek, nawet bez kawałka plastikowej oslony pod miską. W serii nadaje się tak na szutry jak hornet, który nota bene jest dychę tańszy, a w cenie transalpa możemy mieć horneta 1000 i uważam że wycena hornetów jest git.

W temacie voge żeby nie było wszystko super to rama jest z jednego kawałka razem z mocowaniem wydechu jak w tenere.

ramires
14.10.2025, 11:48
Ja moje 3 grosze wrzucę.

Miałem na chwilę to moto do dyspozycji, nawet też mój szef się do niego przysiadał chociaż wciąż myśli o afryce (jak znam życie to weźnie ATAS'a prędzej niż RD07).

Moto seryjnie jest o niebo lepiej wyposażone niż trampek nowy, którym już też miałem okazję pośmigać - mowa o tym 2025 modelu.

Naprawdę szukałem czegoś, aby się dowalić, że coś jest nie tak albo zalatuje tandetą. Nie znalazłem. Absolutnie NIE JESTEM fanem tych marek, ale biorąc pod uwagę budżet na moto i co dostajemy vs budżet na Japonię i to, czego NIE dostajemy w serii to jakiś żart.

Moto żwawe, całkiem precyzyjne w prowadzeniu, zawias markowy a nie chińska kopia. Heble ok. Może patrząc względem nowych moto brakowało QS i ride by wire (jednocześnie odpadł też tempomat). Kanapa sprawiała wrażenie wygodnej, ale za krótko jeździłem, aby się wypowiedzieć. Światła ok, doświetlanie zakrętów też całkiem przyjemne.

Jestem obserwatorem, który na zimno patrzy. Jest nowe to jeździ, czas pokaże, jak szybko będzie (lub nie) coś nie tak.

Jedyne co mnie uderza naprawdę względem japońskich moto w porównaniu z tym to fakt, że japonia coraz bardziej idzie w kierunku "bycia premium na siłę" i każe sobie płacić i to słono za wszelkie akcesoria, podczas gdy Chińczycy pokazują, że można w serii dać dobre (czas to zweryfikuje) moto z dobrym wyposażeniem.

Głupi przykład gniazda ładowania w CRF300, które kosztuje całkiem sporo jak za parę kabelków i gniazdo.... no sorry, nie kupuję tego.

Jak już pozwalamy sobie na lekkie rozwodnienie tematu to przykład z mojego hondowego (przemysłowego) podwórka.

Silnik GX390 - zwykły - cena X
Silnik GX390 - z rozruchem elektrycznym - cena X +1500~2000 więcej

Loncin (odpowiednik GX390) - cena 1/2 X
Loncin - z rozruchem elektrycznym - cena 1/2 X + 400zł...

Żywotność to inna bajka, chociaż przy tych nowych hondach GX390 EURO5 śmiem twierdzić, że zbyt wiele nie ma różnicy pomiędzy Loncinem.

Nie, nie jestem fanem Loncina, ale ta firma pokazuje, że za praktyczność nie trzeba płacić majątku...

Robiłem ostatnio nietypowy silnik GX160 z mocnym ładowaniem - upaliło jakimś cudem ładowanie. Chcę zamówić cewkę ładującą (7,2A) i cena części była praktycznie porówywalna z nowym silnikiem z tą cewką... to jest pojebane...

mdxmd
14.10.2025, 12:36
FZR1000 mialo 20 zaworow 40 lat temu - goscie sie do dzis do tego nawet nie zblizyli.


najgorsza głowica w historii, od wersji exup 1990r. zawory trzeba robić co 10.000 bo ssące się podpierają a producent podaje 44.000km ! w miarę były wersje wcześniejsze Genesis ale 44.000km to i tak nieosiągalny wynik.

Miałem kilka lat FZR1000EXUP na początku przypuszczałem, że ktoś zaniedbał luzy i dlatego ssące tak padają wymieniłem wszystkie 12 zaworów i na nowych było tak samo. Drugi problem tego modelu to rozpylacze w gaźników zrobione z gównolitu motocykl nie chciał palić poniż 7L, wymiana na nowe to tylko na chwilę lepiej (ok 8000km) bo szybko się wycierały ponownie.... Firma Factory Pro z USA zrobiła swoje iglice oraz rozpylacze - sprowadziłem je ze stanów i było git.

mdxmd
14.10.2025, 13:00
Jedyne co mnie uderza naprawdę względem japońskich moto w porównaniu z tym to fakt, że japonia coraz bardziej idzie w kierunku "bycia premium na siłę" i każe sobie płacić i to słono za wszelkie akcesoria, podczas gdy Chińczycy pokazują, że można w serii dać dobre (czas to zweryfikuje) moto z dobrym wyposażeniem.


t
dokładnie, Japończycy mają głowy zalane betonem. Jako ostatni do końca robili gaźniki, jako ostatni wsadzają dętki do drogowych motocykli. Tempomat, regulowane zawieszenie ... no i jak na razie próbują zrobić pomiar ciśnienia w oponach i to gniazdu usb. Trochę to z ironią, ale nie bez zażenowania bo ciągle na coś czekasz a i tak się nie doczekasz. Niegdyś kolebka światowej elektroniki a obecnie nawet wyświetlacza nie mogą dobrze wykonać, przymierzałem się do CRF1100 i psychicznie nie daje rady tego obsługiwać to tak jakby grać na ZX spektrum w Doom'a natomiast ergonomię obsługi projektował filozof, który za 7 razem obronił dyplom

szynszyll
14.10.2025, 13:04
zapomniales Emek o taczkach. chinczycy wymyslili tez taczki. na liscie szanghajskie pierwsza chinska uczelnia jest na 22 pozycji wiec sie znowu odklejasz kolego i oczywiscie stala fraza-andron: jest tego tak duzo ze szkoda wymieniac. kabaret. jak widze we wpisie: papier, proch, latawiec to juz wiem ze bedzie grubo.

https://www.shanghairanking.com/rankings/arwu/2024

Emek
14.10.2025, 13:12
Jurek, kabaret to już dawno przestał być śmieszny przy Twoich wynurzeniach na temat jakie to Chiny są zacofane. Szkoda komentować a ponoć uczony chłop z Ciebie. Jak się nie mylę to 22 pozycja dalej jest w pierwszej pięćdziesiątce więc jak coś się komuś odkleiło to zacznij analizę od siebie.

Z wysokim poziomem żenady to BMW poszło 2 kroki dalej. W moto za ponad 100 koła nie ma nawet Android Auto nawet za dopłatą.
i oczywiscie stala fraza-andron: jest tego tak duzo ze szkoda wymieniac. kabaret.
Jak już ochłoniesz po kabarecie to masz alfabetycznie na wikipedii, może się czegoś dowiesz zamiast pieprzyć głupoty.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Chinese_inventions

mdxmd
14.10.2025, 13:18
TsC-qgCaHNk

fajnie brzmi silnik, podoba mi się i najważniejsze nie grzechocze jak klony z KTM w cfmoto, czekam na model 2026 jak dorzucą tempomat i QS to będę miał problem...

szynszyll
14.10.2025, 13:43
no łeb urywa. co Ty myslisz, ze ja nie potrafie znalezc w sieci tych kilku informacji? to ma byc imponujacy dorobek? uwazam,ze tylko artemizyna zasluguje na uwage i Nobla - pierwszego w historii chin. reszta nie powstalaby bez wynalazkow obcych. gdyby nie bylo chin w historii swiata niewiele bysmy stracili. wspolczesna cywilizacja techniczna nic waznego im nie zawdziecza. jakies prawo fizyczne chińskiego pochodzenia znasz? jakis wazny chinski naukowiec na miare newtona, pascala, ampera, hertza, volty, coulomba, plancka, rentgena, diesla, otta, wata, fleminga, sikorskiego, ciolkowskiego, wright-ow... chociaz jednego

Emek
14.10.2025, 13:51
Jeszcze przed chwilą twierdziłeś że :
nie ma zadnego istotnego globalnie wynalazku
Pozwól, że nie będę dalej polemizował.

szynszyll
14.10.2025, 14:02
ktory to juz raz kolego, ktory to juz raz... jak tam dominujaca pozycja Huawei i Comaca na rynku smartfonow i samolotow pasazerskich? pozdrow ode mnie.

ps. airbus buduje kolejna fabryke w chinach. ciekawe czemu to nie comac buduje fabryke w europie...

czaja
14.10.2025, 14:12
jakis wazny chinski naukowiec na miare newtona, pascala, ampera, hertza, volty, coulomba, plancka, rentgena, diesla, otta, wata, fleminga, sikorskiego, ciolkowskiego, wright-ow... chociaz jednego
Nie bronię chińczyków, ale to już było. Mieliśmy w Europie kilku wybitnych.
Ważne co będzie w przyszłości.

szynszyll
14.10.2025, 14:27
w przyszlosci chinczycy wymysla nowa fizyke i chemie a pozniej zadzwoni budzik :D

mdxmd
14.10.2025, 14:32
najważniejsze, że chińczykom się chce coś robić gdy reszta odcina tylko kupony

szynszyll
14.10.2025, 14:48
taki wlasnie najnowszy 'odciety kupon'. autonomiczny S-70UAS U-Hawk. chinczycy do dzis nie zbudowali wlasnego smiglowca. z innej beczki: samsung uruchamia przemyslowa produkcje w technologii 2nm EUV stanowiac realna konkurencje dla monopolu TSMC. chinczyki zdazyly ukrasc przed embargiem starsze DUV do praktycznego 7nm. opowiesci o tym, ze chinczycy sie rozwijaja a reszta spi sa zupelnie wziete z sufitu. gdy USA juz buduje seryjnie B-21 raider chinczycy nadal skladaja TU-16 z 1953. dwa swiaty.

czaja
14.10.2025, 14:50
Dzięki chińczykom mamy wybór. Wolna wola.
Nikt nie musi kupować chińskiego, japońskiego, czy europejskiego.
Nie każdy jeździ co tydzień do Mongolii czy Afryki, nie każdy też chce jeździć 30 letnim motocyklem.
Na chwilę obecną ten voge jest bardzo dobrą ofertą, czy wyjdą za jakiś czas kwiatki tego na razie nikt nie wie.
Zawieszenie kayaba, hamulce nissin, opony Pirelli, elektronika podejrzewam że będzie bosch jak w mniejszych.
Zostaje nam silnik ulepiony z ryżu, który i tak pracuje ciszej niż nowe ktm czy bmw.

szynszyll
14.10.2025, 14:55
chinczyk tym lepszy im ma wiecej obcych podzespolow - ma sens :Thumbs_Up:

CzarnyEZG
14.10.2025, 14:56
Panowie, wróćmy do tematyki motocyklowej, najlepiej opartej o Voge.
Inaczej rozwodnimy wątek i zamiast relalcji z jazdy i użytkowania będziemy mieli parę stron wielowątkowej dyskusji.

czaja
14.10.2025, 15:07
W chińskim voge, jest amortyzator skrętu który działa i po skręceniu na max jest ciężko ruszyć kierownica.
Dla porównania mam w 1290 taki który od nowości służy chyba tylko jako niepotrzebny balast bo jego działania nie odczułem.

madafakinges
14.10.2025, 15:22
Voge to jest firma Tajwańska która produkuje motocyke dla bmw?
Jeśli tak to chyba pokazała GS800 że potrafi zrobić motocykl który będzie służył lata...

Emek
14.10.2025, 15:23
Voge to jest Loncin.

mdxmd
14.10.2025, 15:31
a Loncin produkuje dla BMW i nie tylko

Babel
14.10.2025, 15:35
Panowie, wróćmy do tematyki motocyklowej, najlepiej opartej o Voge.
.
Dokładnie, że wam się chce w kółko z każdym wątkiem o chińskim motocyklu.
Juz wiemy kto jest za kto przeciw i dlaczego i to po kilka razy :D.
Powróćmy do tematu związanego z Vogem 800

szynszyll
14.10.2025, 15:54
na tajwanie liczy sie tylko Kymco jako satelita Hondy juz od lat. Loncin produkowal i produkuje dla BMW od lat. tego G650XC rowniez.
p.s. ostatnio mialem Yamahe z 2002 i jak byk na deklu nabite: Yamaha China
p.p.s. wszystkie silniki i skrzynie Toyoty montowane w europie pochodza z Wałbrzycha, a mimo to w okolicznych sklepach nadal nie mowi sie po japońsku. ludzie, zdawalo by sie dorosli, wciaz nie potrafia ogarnac kto proces zaprojektowal a kto jest tylko taśmo-składaczemim i wplyw na to co robi ma zerowy. w rzeszowie w P&W produkuje sie czesci do silnikow: siedzi miś przy robocie CNC, dostaje materiał, mocuje, odpala procesure, oglada Netflixa przez 3h az maszyna skonczy. dostaje do reki ~6 tys pln. caly nasz 'wkład' w F-35 i A320Neo bo ostatnio jak z misiem rozmawialem to takie elementy robil - jakies pierscienie o szalonej precyzji wykonania. surówka z usa, robot japoński, miś popapracki. swiaty technologii i produkcji nie maja ze soba nic wspolnego. odseparowane bańki.

syncronizator
14.10.2025, 16:40
A ja tępo i niewytłumaczalnie wolę Hondę i tak mi dopomóż Allah.
Nawet jeśli jest robiona przez Afgańskiego misia w Tajlandii.

cyryl
14.10.2025, 20:59
Szynszyll nawiązując do Twojego zdjęcia wyżej.
Jak oceniasz jakość tego już niemłodego BMW na Twoim warsztacie ?

matjas
14.10.2025, 21:37
Szy powie. Ale ja bym jeździł. Szkoda że nie mieszkam tam gdzie chciałbym mieć to moto na miejscu.

szynszyll
15.10.2025, 06:52
Szynszyll nawiązując do Twojego zdjęcia wyżej.
Jak oceniasz jakość tego już niemłodego BMW na Twoim warsztacie ?

tak smiesznie wyszlo, ze mialem jednoczesnie na podnosnikach G650XC i XT660R i pracowalem z nimi jednoczesnie. Yamaha juz pojechala w G650 tylko poprawki karoseryjne. jezdzilem ( nie po raz pierwszy) jednym i drugim po lesnych drogach. zaden tam ciezki off. i to moje spostrzezenia:

- hamulce w BMW petarda co dziwne bo XT tez ma brembo ale nieco mniejsza tarcze
- zawias na szosie bez roznicy ale juz poza nia BMW inna bajka. tam siedzi z tylu jakis Ohlins pstrykne fotke bo to nie oryginalny Sachs
- silnik zdecydowanie na plus dla Yamahy. Rotax w BMW bardziej sie trzesie, gorzej zbiera, skrzynia dramat, sprzeglo tempe ( wszystko co trzeba powymieniane)
- jakosc z wierzchu taka sama bo BMW robione w chinach ale na wszystkim 'made in italy' albo 'made in spain', a XT chyba pod paryzem MBK skladane, wiec elektryka na ch... europejskich zlaczkach, cienkie kable, tworzywa sztuczne od UV sie rozlatuja.
reasumujac: chce G650XC z silnikiem 660 od Yamaha i jest bajka - szkoda takiego zawiasu, hebli i ergonomi na tluczka z Rotaxa, silnik psuje zabawe z jazdy :(

Emek
15.10.2025, 09:55
A to BMW to Rotax w końcu? Bo dopiero twierdziłeś że Loncin.
Loncin produkowal i produkuje dla BMW od lat. tego G650XC rowniez.

szynszyll
15.10.2025, 10:23
Emek robisz z siebie blazna periodycznie ale jeszcze raz Ci wyjasnie - ostatni raz:

1. Rotax zaprojektowal
2. BMW zaadaptowało
3. technolodzy wdrozyli produkcje w Chinach
4. Apple zaprojektowalo
5. ASML zrobilo maszyny
6. TCSM wyprodukowalo na maszynach ASML
7. tani chinczyk wdeptany w ziemie poskladal i zapakowal

bledy i kicha w produkcji Loncin zmusila BMW zeby po 3 latach zrezygnowac z serii G

czego nie rozumiesz? co jest nie jasne? technologia idzie do roboli = robole robia technologie.
wedlug twoich rojen chinczycy projektuja i patentują. nie wujek. chinczycy stoja przy tasmie tak jak w polsce w dziesiatkach fabryk automotiv. sa potrzebni do j... a nie do mysleni

chinczycy robia noże - nie hitech. jak sie bede nudzil to zbiore wszystkie twoje androny i wkleje.

w promieniu 100 km od mojej nory sa fabryki robiące dla lotnictwa, automotiv elektroniki i co? i psinco - jada ludzie i robia jak automaty bez zadnego wplywu na to co robia. odklejka zupelnacie cie dopadla - latawiec, papier i kompas :O

Emek
15.10.2025, 10:34
Fajnie, pewnie tą wiedzę przekazała ci AI by Google. Pytanie było proste to Rotax czy Loncin. Odpowiedź okazała się dość skomplikowana: to projekt Rotaxa zaadaptowany przez BMW i wdrożony do produkcji w Chinach. Wszystko jasne. Dziękuję. A co do robienia z siebie błazna to wychodzi ci coraz lepiej. Czekam na dalszy rozwój wypadków.

szynszyll
15.10.2025, 10:38
Loncin wymyslil spedzenie rolnikow do hali i prace przy tasmie. tyle jego wkladu. nie ma chinskiego silnika - tak jak nie ma chinskiego samolotu, helikoptera, procesora. bida zapedzona do roboty w systemie 12h 6d. opowowiesci o sztucznych ogniach ROTFL. chinczyk ma robic cudze a nie myslec. za daleko ma do glowy. przeciez te miliony ludzi nawet nie wiedza co i po co robia. chlop w polskiej fabryce Toyoty wie dlaczego 18 a nie 20? jaaasne :) wieczorami w domu pracuje nad nowa technologia.

Jaskola
15.10.2025, 10:41
Aż muszę popatrzeć co mam napisane na swoim, z tego co pamiętam i zawsze miałem z tyłu głowy to silniki do g650xch rotax produkował w Austrii, produkcję tych nowszych z f650 przenieśli do longcin w chinach.

Jeżeli chodzi o ciężko chodzące sprzęgło to jest na to myk opisany w internecie, kupuje się kilka pierdółek i modyfikuje dekiel.

Z innej beczki moja honda wave jest robiona przez honda china, jest to najmniej awaryjny sprzęt jaki kiedykolwiek miałem, a lekko u mnie nie ma.

Emek
15.10.2025, 10:43
Panie a skąd się pozyskuje taka Wave? Mówimy o tej co biegi latają w kółko?

Jaskola
15.10.2025, 10:46
Panie a skąd się pozyskuje taka Wave? Mówimy o tej co biegi latają w kółko?

tak, dokładnie taka. To miało przez chwilę homologację europejską i było nawet u nas sprzedawane. Ja się spóźniłem, a bardzo chciałem. Zamówiłem sobie u Tomekv4, przywiózł mi przy okazji z Niemiec z praktycznie zerowym przebiegiem.

Emek
15.10.2025, 10:47
Podziękował.

Jaskola
15.10.2025, 10:52
są teraz 2 sztuki na mobile

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=437466307&isSearchRequest=true&ms=11000%3B%3B%3Bwave+110i&ref=srp&refId=0fe2861f-d85d-ce3f-7c97-4d815a5d0c94&s=Motorbike&searchId=0fe2861f-d85d-ce3f-7c97-4d815a5d0c94&vc=Motorbike"

cyryl
15.10.2025, 12:00
Aż muszę popatrzeć co mam napisane na swoim, z tego co pamiętam i zawsze miałem z tyłu głowy to silniki do g650xch rotax produkował w Austrii, produkcję tych nowszych z f650 przenieśli do longcin w chinach.

Jeżeli chodzi o ciężko chodzące sprzęgło to jest na to myk opisany w internecie, kupuje się kilka pierdółek i modyfikuje dekiel.


Jaskola kojarzę Twojego avatara z forum od dawna, cały czas masz xchallenga?
Przymierzam się do niego od dawna i zawsze ostatecznie decyduję się na inne moto.
W DE trafiają się fajne egzemplarze z dobrym wyposażeniem ale często mają spory przebieg. Czy np silnik jest zamienny ze zwykłym bmw gs czy innym 650 z tego okresu?

Pytam bo wydaje mi się, że zdecydowanie łatwiej kupić silnik niż np duże zbiorniki.

Jaskola
15.10.2025, 13:06
Jaskola kojarzę Twojego avatara z forum od dawna, cały czas masz xchallenga?
Przymierzam się do niego od dawna i zawsze ostatecznie decyduję się na inne moto.
W DE trafiają się fajne egzemplarze z dobrym wyposażeniem ale często mają spory przebieg. Czy np silnik jest zamienny ze zwykłym bmw gs czy innym 650 z tego okresu?

Pytam bo wydaje mi się, że zdecydowanie łatwiej kupić silnik niż np duże zbiorniki.

Cały czas mam mojego Xa, szkoda mi go sprzedawać bo jest "wszystko mający" (dodatkowy duży zbiornik też jest), przygotowany jako wyprawówka i zawsze gotowy na kolejny wyjazd.

tylko przebieg praktycznie nie rośnie, bo nie ma czasu na tę wyprawę jechać...

także nie pomogę z pytaniem o silnik, jeszcze ta wiedza nie jest mi potrzebna

Emek
15.10.2025, 13:15
W DE trafiają się fajne egzemplarze z dobrym wyposażeniem ale często mają spory przebieg. Czy np silnik jest zamienny ze zwykłym bmw gs czy innym 650 z tego okresu?

A jaki to ten spory przebieg bo widzę że są w zakresie max 40 tysi na mobile.de? Ja swojego F650GS z silnikiem Rotaxa sprzedałem z nalotem koło 20 koła, kumpel nawinął kolejne 50 koła i nic tam się nie działo z silnikiem.
Silnik to chyba tam nie jest źródłem potencjalnych problemów.

cyryl
15.10.2025, 13:38
A jaki to ten spory przebieg bo widzę że są w zakresie max 40 tysi na mobile.de? Ja swojego F650GS z silnikiem Rotaxa sprzedałem z nalotem koło 20 koła, kumpel nawinął kolejne 50 koła i nic tam się nie działo z silnikiem.
Silnik to chyba tam nie jest źródłem potencjalnych problemów.


No co mam Ci nicponiu - zaczepniku odpisać ?

Aktualnie faktycznie są z takimi nalotami jak piszesz ale trafiają się za sporo mniejsza kasę takie z przebiegami około 80 tys + i to dla singla uważam, że jest już nalotem, który może przynieść jakieś niespodzianki zwłaszcza planując tym moto dalsze wyjazdy.

Ok. Nie zaśmiecam już wątku Voge.

Emek
15.10.2025, 13:55
Hehe, nic nic. Przejedź się może czar pryśnie. ;)

herni
16.10.2025, 09:06
Jak bym już miał kupować GS900 to zdecydowanie wolałbym kupić bliźniaczego i sporo tańszego Vogue 900. Za kilka lat i tak wszyscy skończymy na chińskich motocyklach.

Melon
16.10.2025, 10:46
Nie wszyscy za dużo tu megalomanów Starej Królowej gdzie na sam widok mokro w gaciach mają :D Zresztą ja też nie widzę nowej V4 Hondy więc moja królowa też ma dożywocie u mnie :)

Dlugi_TA
16.10.2025, 11:39
w rzeszowie w P&W produkuje sie czesci do silnikow: siedzi miś przy robocie CNC, dostaje materiał, mocuje, odpala procesure, oglada Netflixa przez 3h az maszyna skonczy. dostaje do reki ~6 tys pln. caly nasz 'wkład' w F-35 i A320Neo bo ostatnio jak z misiem rozmawialem to takie elementy robil - jakies pierscienie o szalonej precyzji wykonania. surówka z usa, robot japoński, miś popapracki. swiaty technologii i produkcji nie maja ze soba nic wspolnego. odseparowane bańki.

Jesteś w mylnym błędzie ;)
Wiem, bo w branży robię, choć nie w PW. Obsługiwacz maszyny (bo coraz mniej operatorów) rzeczywiście z nudów Netflixa może oglądać, ale to dlatego, że kadra inżynierska tak mu proces i obróbkę przygotowała, że nie ma co robić. Dawniej operator musiał potrafić ustawić maszynę, czasami nawet pisał program na obróbkę a sterowniki były o wiele mniej zaawansowane niż teraz. Teraz sterownik maszyny czy to Siemens czy Fanuc czy Heindeinhain ma już cykle producenta umożliwiające obróbkę jak operator kumaty. 5-cio osiową obróbkę to już programiści robią w CAM-ach. Jak to jest podzielone w PW - nie będę pisał :-)
Operator dostaje teraz wszystko na tacy - narzędzia, program, ustawianie sondami że nawet nie musi wiedzieć gdzie jest baza, dodatkowo pomiary w trakcie obróbki z korygowaniem narzędzia by zapewnić prawidłowe wymiary.
A to przygotowanie dla operatora/maszyny to nie z zagranicy ale nasi ludzie robią.
Dość powiedzieć, że było parę wyjazdów mających na celu pomóc w technologii i obróbce za wielką wodą...

CzarnyEZG
16.10.2025, 12:17
Dlugi_TA, nie rozgrzebujmy wątku w tą stronę.

mdxmd
16.10.2025, 13:49
wszystko nie na temat

matjas
16.10.2025, 13:54
Przecież na temat zostało już wszystko powiedziane - zajebiste, tanie, dlaczego wszyscy tego nie mają :)

herni
16.10.2025, 13:55
Dla niektórych jest to nie do uwierzenia i nie do pojęcia i nie mogą z tym żyć ,że Chińczycy potrafią zrobić coś dobrego za dużo mniejsze pieniądze. Producenci ze względu na swoja pazerność sami są sobie winni!

Emek
16.10.2025, 13:56
Ciekawe kiedy się okaże że te dużo niższe pieniądze to było demo i ceny się zrównają.

herni
16.10.2025, 13:58
Ciekawe kiedy się okaże że te dużo niższe pieniądze to było demo i ceny się zrównają.


Powoli ale maniaków znaczka na masce jest coraz mniej.

mdxmd
16.10.2025, 14:48
Tabelka z filmu : porównaniem podobnych motocykli

https://photos.app.goo.gl/ggPpHTxuGhLqMYUSA

https://youtu.be/ohmTd7Uyl0Y?si=U10Yuj32Ftzy0ITp

ohmTd7Uyl0Y

id 6:48 mowa o silniku, niby fajny ładnie pracuje ale szarpie przy zamykaniu i otwieraniu przepustnicy. Oznacza to, że przy delikatnym operowaniu gazem gdy jest on na granicy otwarcia i zamknięcie - a więc jazda w korku, terenie gdy nie chcemy dawać w palik. Chciałbym to sam sprawdzić o ile dobrze gościa rozumiem do moto będzie wq..wiający.

Motocykl punktuje tenere, nawet parametry mocy i momentu są idealnie przy tych samych obrotach, ma więcej pary, miejsce dla pasażera, większy zbiornik paliwa przy nim F900Gs to jakiś żart.... no cóż może to szarpanie idzie poprawić nową mapą, wym.. euro 5+ i powinno być spoko.

Tak sobie kombinuję NAT jest fajna ale szkoda życia trzeba jeszcze czymś pojeździć i tak pobiła wszelkie moje motocykle bo to już 7 rok.. ale zrobiła się za ciężka a w razie wywrotki mam zakaz nawet pomyśleć o podnoszeniu więc tak sobie kombinuję a chińczyki kuszą i to już nie tylko ceną.

Waga motocykla tutaj podają 227kg a innych testach, że gotowy do jazdy 213kg

Melon
16.10.2025, 15:18
Ciekawe kiedy się okaże że te dużo niższe pieniądze to było demo i ceny się zrównają.

Może jak chińskie państwo przestanie dotować swoje wyroby na EU

matjas
16.10.2025, 18:47
A ja powtórzę jak katarynka - dobrze że mam wybór.

Prof.Woland
16.10.2025, 19:38
Bardzo dobrze.

WojtasA
16.10.2025, 19:44
A ja powtórzę jak katarynka - dobrze że mam wybór.

Dokładnie! Jest wybór więc jeźdźta czym chceta: chińczykami, brytolami, produktami państw osi ;) czy huj wi czym jeszcze :D

Jarczoq
16.10.2025, 22:37
Tak po za tym : niektórzy narzekają na Inczyka, ale póki co wielu ludzi, łącznie z nami może pozwolić sobie na rzeczy (mniej lub bardziej potrzebne) dzięki nim. I póki co korzystajmy, choć konsumpcja to nie sens życia.

herni
17.10.2025, 07:49
A ja powtórzę jak katarynka - dobrze że mam wybór.

Prze jakis czas jeszcze będziesz miał. Ale to już nie długo...

Emek
17.10.2025, 09:12
Oby ci się chciało tak długo jeździć aż stracisz wybór Herni. Albo może inaczej, oby zdrowie pozwalało.

mdxmd
17.10.2025, 15:12
WvZ1B50Lpk8

od 14:50 ale rozmach, widziałem jednego GS z tym oświetleniem. Przekombinowane te motocykle ale dziewczyny spoko, Morbidelli i Voge ten sam silnik V

rrolek
17.10.2025, 18:03
......Waga motocykla tutaj podają 227kg a innych testach, że gotowy do jazdy 213kg
O Jezu, toć to ciężki kloc. Mi na starość już 160 kg huski w offie zaczyna przeszkadzać.

Melon
17.10.2025, 19:43
Nie jest dobrze jak widać na tej wystawie wszystko podrabiają :D

Jarczoq
18.10.2025, 16:47
Taa ... Nawet samych siebie. ;)

mdxmd
21.10.2025, 00:28
w katalogu części oem praktycznie nic nie jest dostępne to w UK u nas zapewne nie jest lepiej, wygląda na to, że nie ma co szukać miodu w dupie, może na 2026 dadzą do trampka bezdętkowe felgi i tempomat.

mdxmd
26.10.2025, 22:24
następny katalog tym razem w Czechach i o dziwo wszystko można zamówić, cześć pozycji od ręki reszta na zamówienie

Katalog 800 Rally https://gorex.cz/e-shop/nahradni-dily/motorky-voge/800-rally

https://gorex.cz/e-shop/nahradni-dily

np.
- pokrywa sprzęgła 250zł
- pokrywa pompy wody 215zł
- uszczelka pokrywy zaworowej 115zł
- łańcuch rozrządu 870zł - zapewne DID
- tłok napinacza rozrządu 244zł
- głowica kpl. 1800zł !!!!!
- uszczelka głowicy 92zł
- stojan alternatora 880zł
- osłona boczna 420zł
- duża część osłony zbiornika (częściowo owiewka boczna) 343zł
- tłok 178zł !!!
- zestaw pierścieni 147zł
- sworzeń tłoka 84zł
- sprzęgiełko rozrusznika - kompletne 600zł
- kosz sprzęgła cały kompletny z tarczami, sprężynami jak ktoś nie ma ochoty na zmianę samych tarcz 2093zł
- RAMA z łożyskami !!!! ok 1168zł !!!!
- wałek zdawczy skrzyni biegów - kompletny z kołami zębatymi 994zł
- wałek sprzęgłowy kompletny 802zł
- dolna półka zawieszenia 780zł
- obręcz koła tył 1390zł


przy takich cenach można upalać motocykl

Jarczoq
26.10.2025, 22:44
Ciekawe, czy gdyby poskładać (jeśli są) z modułów ile by kosztował ?

matjas
27.10.2025, 11:11
hehehe - też się zastanowiłem na tym :D prawdziwe raty zero procent :D

Babel
27.10.2025, 11:41
Kumpel strasznie sie napalił na tego Voge i zaczął sie tym interesować/rozmawiać z dealerami.
Wczoraj z nim rozmawiałem i powiedział że jeśli chodzi o dostępność cześć każdy ze sprzedających powiedział że jest dramat.
Ponoć to najgorsza marka ze wszystkich Chińczyków na rynku pod tym względem

Temat oczywiście można/należy zweryfikować ale kumplowi przeszło

mdxmd
27.10.2025, 12:42
Kumpel strasznie sie napalił na tego Voge i zaczął sie tym interesować/rozmawiać z dealerami.
Wczoraj z nim rozmawiałem i powiedział że jeśli chodzi o dostępność cześć każdy ze sprzedających powiedział że jest dramat.
Ponoć to najgorsza marka ze wszystkich Chińczyków na rynku pod tym względem

Temat oczywiście można/należy zweryfikować ale kumplowi przeszło

może to kwestia importera, w Czechach części zamawiasz online i dokonujesz od razu płatności, napisze email do nich ale zapewne nie są to jakieś kosmiczne terminy bo musieliby kasę oddawać a towar trzymać. U nas to tylko BMW wszystko ogarnia jak trzeba reszta to mniejsza lub większa katastrofa. Natomiast z chińczykami po przekalkulowaniu wszystkiego trzeba sobie radzić we własnym zakresie ASO musisz mieć w garażu :D

szynszyll
27.10.2025, 14:43
może to kwestia importera, w Czechach części zamawiasz online i dokonujesz od razu płatności, napisze email do nich ale zapewne nie są to jakieś kosmiczne terminy bo musieliby kasę oddawać a towar trzymać. U nas to tylko BMW wszystko ogarnia jak trzeba reszta to mniejsza lub większa katastrofa. Natomiast z chińczykami po przekalkulowaniu wszystkiego trzeba sobie radzić we własnym zakresie ASO musisz mieć w garażu :D

to mi prosze jeszcze ksiazki serwisowe z danymi podac. pytalem w Voge o Service Manuala - pani nie wiedziala co to. powodzenia pionierom kosmosu zycze.

matjas
27.10.2025, 18:53
W Czechach DINLI miało zawsze części - lata temu. U nas nie. Nic się nie zmieniło jak widać.
Taka rama za 1600 to z papierem jest?
Moglbym se kupic. Za miesiąc lagi itd :) po roku kompletne moto :)

Jarczoq
27.10.2025, 20:48
Otóż to !
U nas to tylko BMW wszystko ogarnia jak trzeba reszta to mniejsza lub większa katastrofa.
Honda też jest sprawna.

mdxmd
27.10.2025, 23:13
Otóż to !

Honda też jest sprawna.

ale honda nie ma części na następny dzień, BMW wymieni silnik honda nie, wracając do tego voge to Czesi odpisali, że motocykl jest od kilku miesięcy i części od producenta jeszcze nie dopłynęły znaczy, że jeszcze nie ma są tylko w katalogu.... generalnie zamawiać można jak będą to wyślą. Żart ! Odnoszę wrażenie, że producent ma wyj..na europe a motocykle sprowadzają po prostu lokalni importerzy i każdy skrobie jak może dlatego gwarancja jest ale części na jej realizacje nie! pytanie kto udziela gwarancji producent czy importer.

szynszyll
28.10.2025, 11:56
bmw ma czesci na nastepny dzien. ok. kup mi cos do G650 poprosze. na nastepny rok moze byc nawet.
co do tego, ze czesi sobie zrobili katalog na zielono to tylko sie moge usmiechnac - tez sobie zrobie i napisze 'na zamowienie'. wcinam popcorn i obserwuje zblizajaca sie asteroide.
ktos naprawde wierzy, ze istnieje cos na miare Honda Polska, lub Toyota Polska? nie jestem pewien czy nawet KTM mial oficjalnego krajowego importera ( sprawdzilem - ma). sprzedaz chinczykow to jest pospolite ruszenie firm Drob-Res, Golonex i Oranżadoproszex. kto udziela gwarancji? jak o to zapytalem o to jakas chinska firme samochodowa na FB to mi odpowiedzieli, cyt. siec renomowanych serwisow. amen.

mdxmd
28.10.2025, 12:28
bmw ma czesci na nastepny dzien. ok. kup mi cos do G650 poprosze. na nastepny rok moze byc nawet.
co do tego, ze czesi sobie zrobili katalog na zielono to tylko sie moge usmiechnac - tez sobie zrobie i napisze 'na zamowienie'. wcinam popcorn i obserwuje zblizajaca sie asteroide.

G650 zależy co

21217700181 kosz sprzęgła dostępność 36szt.
21217700413 pakiet tarcz sprzęgła dostępność 29szt.
11117700201 cylinder z tłokiem dostępność 48szt.
11127678889 uszczelka głowicy dostępność 505szt.
11312343084 łańcuch rozrządu 255szt.
11217652966 wał korbowy - wycofany
16147696738 pompa paliwa wycofany
17117706672 chłodnica wycofany
46617696827 błotnik przód wycofany


Voge Czechy - jak na razie nie odpisali ile czasu "na zamówienie" ale odsyłali mnie do lokalnego importera... wygląda na to, że zadaję za dużo pytań.

Ale może inaczej.... Voge taki producent co ma z 8 modeli motocykli i robi te motocykle od kilku lat to ile tych części trzeba zapewnić w Europie tak aby za kilka dni lub tydzień były u klienta? jaki magazyn jest potrzebny ? nie jeden rolnik ma stodołę, która to pomieści i jeszcze na siano zostanie dużo miejsca, przecież to jakiś ponury żart. To już lepiej niech się podepną pod Ali z całym katalogiem i nie zawracają ludziom dupy lokalnymi importerami.

rrolek
28.10.2025, 12:55
Chińczycy chyba bardziej dbają o większe rynki. Wiadomo mi,że importer Kove zamówił na starcie 3 kontenery części. Trwało miesiące zanim skompletowali i wysłali. Ale są.

mdxmd
28.10.2025, 14:18
Chińczycy chyba bardziej dbają o większe rynki. Wiadomo mi,że importer Kove zamówił na starcie 3 kontenery części. Trwało miesiące zanim skompletowali i wysłali. Ale są.

widzisz więc możliwe, że Chińczycy maja wyrąbane na gwarancję sprzedadzą motocykle + części a importer musi to brać na klatę.

szynszyll
28.10.2025, 15:06
widzisz więc możliwe, że Chińczycy maja wyrąbane na gwarancję sprzedadzą motocykle + części a importer musi to brać na klatę.

to jest absolutnie niemożliwe! to wielka nacja o najwyższych standardach etycznych niezdolna do czegoś tak niskiego jak kradzież technologii, szpiegostwo, klamstwo i zostawienie kontrachetow/klientow 'w krzokach'! organicznie sa do tego niezdolni: rodza sie genialni + polboscy!

Jarczoq
28.10.2025, 16:18
ale honda nie ma części na następny dzień, BMW wymieni silnik honda nie,
I tu kolego się mylisz. Silnik w magazynie w Belgi, a reszta (z nielicznymi wyjątkami) na drugi dzień - magazyn 50 km od Poznania.

Jurek - lubię Cię czytać. Inczyk jest na tyle mądry, że przyjął styl zachodni (ten z za wielkiej wody) w robieniu interesów, wcześniej szkoląc u nich całą masę ludzi w wielu branżach.
P.S. Obecnie czytam, jak niejaki Jack Welch "zepsuł" kapitalizm. Pouczająca lektura - polecam.

mdxmd
28.10.2025, 19:18
I tu kolego się mylisz. Silnik w magazynie w Belgi, a reszta (z nielicznymi wyjątkami) na drugi dzień - magazyn 50 km od Poznania.

Jurek - lubię Cię czytać. Inczyk jest na tyle mądry, że przyjął styl zachodni (ten z za wielkiej wody) w robieniu interesów, wcześniej szkoląc u nich całą masę ludzi w wielu branżach.
P.S. Obecnie czytam, jak niejaki Jack Welch "zepsuł" kapitalizm. Pouczająca lektura - polecam.

Honda nie wymieni silnika na nowy

CzarnyEZG
29.10.2025, 11:46
Chyba w temacie.

szynszyll
29.10.2025, 13:00
myśle, że silniej dziala na dziewczeta kwestia posiadania cechowanych metrologicznych paznokci pomiarowych przez tego 'żigolaka' :lol8:

Melon
29.10.2025, 13:18
:Thumbs_Up::D:haha2:

szarik
29.10.2025, 16:10
Chyba w temacie.

Gdzie można kupić ten motór z tą balią ? Spełniam wymogi jestem siwy , gruby i brzydki.