View Full Version : Nie tylko ęduro człowiek żyje, czyli piękne klasyki;)
Jak to mówi mój kolega "kiedyś w Bmw pracowali tylko inżynierowie i mieli wolną rękę do wszystkiego, a teraz to księgowi na pierwszym planie i Exel ma się zgadzać".
strobus1
21.02.2023, 13:43
Jak to mówi mój kolega "kiedyś w Bmw pracowali tylko inżynierowie i mieli wolną rękę do wszystkiego, a teraz to księgowi na pierwszym planie i Exel ma się zgadzać".
Ale skrzynię biegów to chyba inżyniery z Ursusa po godzinach zaprojektowali :dizzy:
Ale skrzynię biegów to chyba inżyniery z Ursusa po godzinach zaprojektowali :dizzy:
dokładnie a przy kardanie maczali palce specjaliści z NASA:mur:
Porządna skrzynia to była w cegłach.
Reszta to czapa i jebbxxxx psuło się wszystko od R2V poczynając a seria R4V 1100 to już wogle bomba zegarowa jest obecnie bo nie ma już tych skrzyń z drugiej ręki wcale wiec pozostaje zakup w BMW a remont takiej skrzynki to będzie spokojnie wartość gs1100 albo i lepiej. Oczywiście można zrobić tylko cześć ale wtedy otrzymujemy reiseenduro w granicach powiatu lub rozsądku.
M
pawel_sz
22.02.2023, 14:36
Oj tam, taka tam drobna niedoskonałość :D
p.
już się w sumie pogubiłem gdzie pisałem w tej sprawie ale po ponad roku obudziłem enfika. nie miał nóżek, nie miał wielu rzeczy. sporo wizualnie się zmieniło.
do ukończenia zostało poszycie nowozrobionego siedzenia, mocowanie tablicy rejestracyjnej z nowym światłem oraz gała ręcznej zmiany biegów. jedno popołudnie i powinno być... dzisiaj zrobiłem jakieś 10km z nowym przełożeniem końcowym i jestem ponownie zakochany.
brzmienie nowego komina też jest mega. nie głośne, głębokie i na wolnych ciche. jak się odwinie manetę to robi się bardzo fajnie ale bez chamstwa, tak jak powinien chodzić klasyk. dobrze jest.
wygląd, no cóż, de gustibus, ale mówimy chyba o klasyce, klasyki...
CzarnyEZG
04.06.2023, 20:57
Przepiękny jest :)
I o to chodzi !!
Lucky Luke
05.06.2023, 12:22
Fajne , nawet bardzo , tylko się pomylili jak podpisywali opony.
Fajny ten Royal. Nawet kolorem pasuje do Żuka :)
Fajne , nawet bardzo , tylko się pomylili jak podpisywali opony.
Dyslektycy wszędzie - co zrobisz ;) sokole oko ;)
Piękny jest.:beer2: Razem z Żukiem lub małym Szwenduro fajnie by wyglądali w rocznicowym kalendarzu FAT.:)
Musze zmienić okulary, bo widzę części od WSK-i:D
Jakie? ;)
Nie mówię nie, tylko sprawdzam :)
Niech młodsi zgadują;) Niech się uczą.....:haha2:
Mazurkas007
06.06.2023, 10:54
Royal w salonie wygląda identycznie, jeśli nie ma różnicy, to po co ....
:D
pokaz mi takiego royala w salonie :D, chyba, że masz na myśli salon w domu
Mazurkas007
07.06.2023, 06:52
Pierwsze z brzegu zdjęcie z katalogu modeli w produkcji.
Opcja z czarnym silnikiem, skrzynią i wydechem również jest dostępna.
Malowania w dwóch kolorach są też w opcji.
To samo oświetlenie, może być LED, może być klasyczne. Błotniki również do wyboru : chromowane, czarne, matowe, w dowolnym kolorze.
Kanapa może być pełna lub siodełko na sprężynach.
Akurat jeśli chodzi o konfigurację nowego motocykla, to Royal bije wszystkich na głowę, chyba nawet Harley nie ma takiego wyboru.
125126
Możesz się nie znać - nie mam do Ciebie pretensji. Niosąc kaganiec oświaty:
To jest Royal UCE - unit construction engine. Trochę jakby porównać xt500 z T7.
Mazurkas007
07.06.2023, 08:23
Byłem kilka razy w salonie Royal'a, mają te motocykle ponadczasowy urok, nie ma dyskusji.
Z tego co gadałem w salonie, są w sprzedaży motocykle z silnikami, których konstrukcja nie zmieniła się od lat 50'ych, i są w sprzedaży modele z silnikami, które weszły do produkcji od roku 2007 i później. Do wyboru do koloru.
Od singla 350 po 650-twin.
Jak pisałem powyżej, zdjęcie pierwsze z brzegu, z katalogu obecnej produkcji.
Pewnie hamulce bębnowe z przodu już wycofane, ale reszta ....
A byłem kilka razy, bo czaję się i biję z myślami na temat zakupu Himalayan'a.
Dalekie od prawdy co piszesz.
RE nie robi już tych starej szkoły motocykli zeliwniakow od 2007.
Jak pisałem silniki są obecnie zintegrowane ze skrzynia, elektronika, wtrysk paliwa. Ciężko to porównywać.
Prezentowany przeze mnie RE to skamielina - pomijając kwestie osprzętu który w większości jest wymieniony na przypominający ten z epoki, jest to taki motocykl jak w latach 50. Wyjątkiem jest skrzynia 5 biegowa - to akurat duza zmiana na plus.
Mazurkas007
07.06.2023, 09:37
Już milczę.
Dalekie od prawdy co piszesz.
OK, howgh :bow:
Spokospoko :) jak pisałem: nie gniewam się czy coś. Wyjaśniam.
Mazurkas007
08.06.2023, 03:18
A ja chętnie posłucham.
Tygrys 74
08.06.2023, 07:02
Jak już Objasniasz kol Matjas to jest to trzystapadesatka czy pinceta bo gdzieś przegapiłem we wcześniejszym wątku o tym RE ?
Jak już Objasniasz kol Matjas to jest to trzystapadesatka czy pinceta bo gdzieś przegapiłem we wcześniejszym wątku o tym RE ?
W tym wątku było.:)
https://africatwin.com.pl/showpost.php?p=766912&postcount=117
500 ale gabarytowo to samo moto.
z tego co się orientuję to nawet dół silnika jest taki sam jak w 500 za to jest lepsze łożyskowanie korbowodu bo toczne a nie jakaś zjebana indiańska panewka. koleś teraz szuka wykonawcy korby i łożyska do 500 - nie wykluczam, że kupię na półkę tak na wszelki.
kłopotem z tymi motocyklami silnikowo jest to, że tolerancje wykonawcze z tego co obserwuję zakupy kumpla /zrobił na RE500 bardzo mocno przerobionym 65tkm/ są na poziomie ruskich. do tego trzeba naprawdę wiedzieć GDZIE kupić graty bo wytfurcuf jest masa ale jakość oferuje tylko niewielu. kupiłem na przykład całą skrzynkę przeniesienia napędu pierwotnego, krzywy odlew, trza było się zginać, żeby uszczelniać itd... no taka dola. domyślam się, że trochę się mi dupa rozrosła na tej Japonii - kiedyś pewnie po prostu tak było.
wogle to w głowie się nie mieści jak człowiek wsiądzie na taki motocykl, jak małe były kiedyś motocykle. jest BARDZO wygodnie ale sam pojazd jest po prostu malutki. no taki w sam raz i nic ponad to.
Piękna machina.
A siodło zostawiłbym tak jak jest :D
Tygrys 74
11.06.2023, 10:03
https://youtube.com/shorts/GMKOSi1-Kz0?feature=share4 z braku części do ixerki (cyl w tulejowaniu wał w przebiciu a wałek zdawczy u szlifierza) wyciągnąłem po 16 latach spod plandeki nalałem paliwa ssanie i koplem- od 5zapalila miała być cafe racer ale chyba będzie ENDURO lub scrambler czyli stare enduro.
https://youtube.com/shorts/GMKOSi1-Kz0?feature=share4 z braku części do ixerki (cyl w tulejowaniu wał w przebiciu a wałek zdawczy u szlifierza) wyciągnąłem po 16 latach spod plandeki nalałem paliwa ssanie i koplem- od 5zapalila miała być cafe racer ale chyba będzie ENDURO lub scrambler czyli stare enduro.
:Thumbs_Up: Podoba mi się filmik.:D Poczytałbym wątek o Starym Ęduro Tygrysa.
Tygrys 74
14.06.2023, 06:48
Hejka na razie o Moto jest to dr 500 z 82 w Polsce od 97 i od wtedy znam jego historię w którą też się wpisałem z 17 -18 lat temu w stan spoczynku przeszła 16 lat temu po przyziemieniu w rowie -moto przestał pod plandeką oparty o szopę 16 lat na początku były próby odbudowy (zdjęty przód do prostowania) ale rodzina się powiększyła i były inne priorytety już wtedy zbierałem graty na cofika gdyż 20 lat temu tak wszystko widziałem kupców było też kilku przez ten czas ale jakoś się wybronilem a teraz trzeba zbierać znowu graty na scramblera/enduro -kola bak przód już jest jak nauczę się wrzucać zdjęcia i zacznę składać to się pochwalę.
No i gitara. Fotki wrzucać pomożemy. Może osobny wątek?;)
Tygrys 74
14.06.2023, 20:03
Wdarł się chochlik podczas pisania oczywiście nie dr500 a sr 500 . Osobny wątek raczej niepotrzebny na razie -prace będą pewnie mocno rozciągnięte w czasie.
Uffff
A już myślałem, że coś złeg dzieje mi się z oczami;)
Kibicuje. Mam słabość do tych singli yamahy.
Ogólnie im starszy się nieuchronnie robię mam coraz mniej chęci na nowe motocykleâŚ
Być może w tym roku uruchomię xt500 do jazdy choć po najbliższej okolicy.
Zdrowo dostała w kość od życia i z jednej strony chce lalkę ale z drugiej pali i działa. Być może ogranicze się jedynie do wymiany zapłonu na elektroniczny bo krzywka spróchniała i w zasadzie kupienie nowej to połowa zestawu konwersji. Od razu wejdzie i instalacja jednak na 12v i to pewnie będzie na tyle narazie.
Lozyska, heble i ogólny ogar i narazie będzie taki szczurek choć moto jest kompletne i w oryginale - 79 rok.
Tygrys 74
16.06.2023, 06:13
A to Twój ixtek kol Matjasie jest na bębnach też kiedyś są w planie do cofika też miałem już zdobyte na tył koło z cz cross a przód bęben z trimpha tridenta ale kasa była potrzebna i poszły do ludzi teraz mam na razie z tarczami szprychowa w z xr chyba 250 18/21 bo te odlewy eserkowe to dramat znaczy się że brzydkie.
Wszystko niestety poszło w cenę :( i nawet ładne sr na odkrywanych kołach to rzadkość.
Poza tym te motocykle trzymają cenę.
Przed całym tym syfem uciekło mi sprzed nosa śliczne sr500 na bębnach z dwoma kuferkami hepco. Facet chciał 12k złych. Weź teraz znajdź.
Tygrys 74
17.06.2023, 06:21
He he trzymajo cenę bo dużo ludzi wie że to dobry motur i można z niego zrobić wszystko -gdzies w domu mam katalog z wunderlihta do sr (stary ) co tam w nim nie było można było 3 typy Moto zrobić cofika boberka i zbajerowana Ori . Nawet AME miało w swojej ofercie czopera na bazie sr ( umkną mnie w 94) polski niemiec nie chciał sprzedać a repliki ram do HL500 do dziś są robione ( koszmarne diengi)czasami trafi sie tania ale zaraz znika i potem po przeróbkach jest dalej do sprzedaży ale już z ceną poprawioną.
Tygrys 74
04.07.2023, 06:11
Pytanie do posiadaczy XT 500 . Jaka jest długość wachacza i amorków tylnych ? Z góry dzięki za odpowiedź.
zmierzę i dam Ci znać. jakbym nie dał - przypomnij.
Podobno będę miał czas jeździć.
https://i.imgur.com/ifFnMCT.jpg
RonDell - piękna boldora... Ślinię się niezdrowo na taki motocykl.
Ładnie ktoś porobił małą na wzór dużej.
CzarnyEZG
09.07.2023, 21:59
Taa. Niby ładnie.
Ale zajedzie młody na takiej małej do szkoły i co powie Pani Uczycielce, odnośnie pracy domowej?
I czy Ty się z tego później na wywiadówce wyliżesz??
Miałem okazję spotkać, porozmawiać w Narolu, Kowalówce, zawsze motocyklem,
bez względu na pogodę, która pod koniec lutego zazwyczaj nie rozpieszcza.
https://www.youtube.com/watch?v=1rN0i8zgGdI&t=5s
Nie wiem czy już klasyk. Jak dla mnie piękny, a w szczególności pięknie brzmi.
126616
126617
CzarnyEZG
24.07.2023, 07:12
Patrząc na pierwsze zdjęcie, które przedstawia praktycznie wszystkie niezbędne dla moturzysty wskaźniki pokładowe, zastanawiam się nad kierunkiem w którym poszło to teraz.
ps: tak. to jest klasyk.
https://lh3.googleusercontent.com/pw/AIL4fc8uXUjx6mUWf8PQMJq7g0t27B6D1P5IGcDzUxTeVqc03Z E1F70B5lhop-1nIJyvmLXPRqON24td9P8YRbWbmq7dyj0B5niCKUaWPcpq-GL3PUP9KaW1kPATFVlps60knCXZpudcQQNuSasiHMbh1ESc2A= w1080-h831-s-no?authuser=0
Patrząc na pierwsze zdjęcie, które przedstawia praktycznie wszystkie niezbędne dla moturzysty wskaźniki pokładowe, zastanawiam się nad kierunkiem w którym poszło to teraz.
W chorym kierunku ale jak najlepszym dla producentów.
Ja tam nie żałuję tych co mają problemy z nowym , w końcu wydali kupę kasy żeby je mieć no to mają , za to płacili. Znaczy towar zgodny z trendem rynkowym.
Siwy, jakieś 39 lat temu kolega walczył z takim motocyklem , znaczy naprawiał. Potem się tym przejechałem , wrażenia w porównaniu do posiadanej wtedy MZ bardzo ciekawe.
Ciekawa M-72M (1956-1961) choć najładniejszymi modelami są wojenne M72 z pierwszych lat produkcji jeszcze na przednim błotniku typu "ucho słonia". Powojenne eMki to już inna historia.
W powojennych sowietach motocykl powyżej 500ccm nie mógł oficjalnie jeździć po drogach bez kosza.
Wojenna emka to inna liga ... cenowa ;)
Nigdy na żywo nie widziałem takiej w oryginale.
Tygrys 74
08.08.2023, 06:17
Kurde kiedyś mijałem się często że zlomiarzem który miał w swoim wózku koła z emulsji na gładkim bębnie .myślałem jutro zagadam odkupie zamienię ale jutro innym razem bo dziś brak czasu lub kasy bo z tego samego powodu co on byłem na złomie i złomiarz z wózkiem znikł nie ma go już kilka lat i tylko utwierdziłem się w przekonaniu jak okazja jest to trzeba brać a nie skrobać się po głowie.Piekna ema swoją drogą to jeszcze nie tak dawno to były normalne Moto użytkowe obok Janków awokow Uralu i kasiek dla tych co nie chcieli dwupakow a o harasie w cenie mieszkania mogli tylko pomarzyć. Znałem kolegę ze Śląska co latał na dyfrze 10 he he 160 na sztywno i bez chebli
Pięknie odrestaurowany zabytek.
Dobra jedziemy z koksem (realne motki oferowane na jednym Forumie w UK):
Royal Enfield WD/C 1940:
https://i.postimg.cc/bY4YYS7Y/c7z-Icunj-RS-sq8l9e-J2-U6w.jpg
BMW R65LS:
https://i.postimg.cc/9Xdg0vS4/IMG-20230924-134232328-HDR.jpg
BSA A7 1951:
https://i.postimg.cc/25L2DJhS/IMG-5613.jpg
Randy Mamola Boxer Cup:
https://i.postimg.cc/0Q8MfKk1/31ec6c88be41fccbf1dcab744d228552.jpg
Honda CB750 1980 DOHC:
https://i.postimg.cc/k414vjYW/IMG-4636.jpg
R80ST 1983 po sporych przeróbkach:
https://i.postimg.cc/mk9PZYVM/C2066542-14-A9-423-E-BE32-C9-C7682-D3117.jpg
Ex-Army 1994 Harley Davidson MT350E:
https://i.postimg.cc/bNv55mCs/bike-3.jpg
1979 Collin Seeley Classic:
https://i.postimg.cc/BvCc40ts/hs12.jpg
BMW R100RS 1979:
https://i.postimg.cc/y6hJGPg4/IMG-20230711-WA0004.jpg
Tak z ciekawośći...ile za tą BSA ?
Nie wiem jak tam ale u nas za ładne bsa trza położyć 25k papiera. Zależy jeszcze jakie itd. Ładne jeżdżące moto 650cc.
To r80st to coś mi się nie widzi. Ale może się nie znam.
Opis z forum:
As above,this is in fabulous condition,an older restoration (20yrs+)I bought it from a friend with the view of keeping it now I've bought a 1991 Triumph Daytona and I have no room for 3 bikes in our garage + the car so I'm putting the BSA up for sale.
Its lovely,rides lovely,starts first kick,it was top quality restoration though I have no information on it but looking at the fasteners,all the fibre washers used,soldered wires etc etc, all say it's had a lot of love and cash put into it,still on 6v ignition,all the lights,side lights,brake light work,charging up well,looks likeit's had new rims and spokes,the petrol tank has a bit of patching up as I've shown in the pictures but I really do think it adds to the whole patina,tax disc is a repro fake.
Any questions pm me a phone number and I'll call you
ÂŁ4,750 Ono
Even got the bike pump fitted to the chain guard.
matjas był prawie 'spot on' z ceną, choć spadła ona ostatnio do 3950GBP :Thumbs_Up:
Nie wiem czy było.
BISTELLA (https://motogen.pl/bistella-500-dwusuw-o-10-cylindrach-z-czech/)
https://i.ibb.co/KKJvn9J/eewewewew.jpg (https://ibb.co/WVLJCcL)
Dobra widze jablos dodał w innym wątku.
08.11.2021, 19:00 #6547 (https://africatwin.com.pl/showthread.php?p=755588&highlight=bistella#post755588)
spokospoko :D ładnych moto nigdy dosyć. Czesi mają polot. Zawsze mieli.
3950 funciaków za tą Bsa ?
Rozsądna cena jeśli to oryginał i zrobiony zgodnie ze sztuką. Za tyle ciężko kupić i wyremontować dobrze ruska nieraz.
wiem ,że można wszystko wyszukać w necie ale prościej zapytać..
pytanie do znających temat...
jakie są koszty sprowadzenia takiego moto do Polski ?
cło, transport i może coś jeszcze...orientacyjnie.
dziękuję za odpowiedż.
mię to się ten enfik podoba. ale nie wiem czy bedzie mi kiedyś dane mieć tak stary motocykl.
niemniej ślinić można się za darmo.
Felix za transport bezpiecznie licz około 1500PLN give or take
Cła poszukaj w necie - osobiście nie mam pojęcia. Stawkę VAT znasz.
Ile to CB 750 cenią ?
Sprzedana już:
https://www.ebay.co.uk/itm/225763117056
P.S. Ja tm motocyklami nie handluje jakby ktoś płakał, że nie mam słonka czy PID ;)
Nie wiem czy było.
BISTELLA (https://motogen.pl/bistella-500-dwusuw-o-10-cylindrach-z-czech/)
https://i.ibb.co/KKJvn9J/eewewewew.jpg (https://ibb.co/WVLJCcL)
Dobra widze jablos dodał w innym wątku.
08.11.2021, 19:00 #6547 (https://africatwin.com.pl/showthread.php?p=755588&highlight=bistella#post755588)
Przez dłuższą (.... dużo dłuższą) chwile zastanawiałem się jak zrobić gwiazdowego 2-takata, wszak pojemność skrzyni korbowej pozostaje praktycznie stała... ?
Toto ma.... pompkę ładującą do każdego cylinderka :dizzy:
Na yt jest film z. Budowy.
Takie ładne zestawienie klasycznych dwucylindrowców.
Może jest tu ktoś kto ogarnia Moto-Guzzi i wie co to za model,
ale z pewnością to nie jest Centauro.
Centauro ma czterozaworowe głowice, na foto dwójki.
Centauro ma upsy i potężne zaciski, na foto klasyczne teleskopy.
Za to mamy ciekawe silniki od niebanalnej Jawy na "ołtarzu z OSB":)
Jawy - szok 4-suw, rozrząd OHC i jeszcze... wałek kur... (znaczy królewski) zapewne. Niemożliwe w RWPG !
Tylko ten jeden gaźnik.... aż do TS 350...
Co do Gutka. Nie znam się (zaczynam poznawać markę) - to jakiś staruszek jest. Gaźniki, klasyczny kranik paliwa (Nevada z końca XX wieku miała elektrozawór odcinający po wyłączeniu zapłonu). Stawiam na lata 80-te, max początek 90-tych. Dlaczego ?
W tym manualu :
https://www.guzzitek.org/gb/ma_us_uk/Haynes_750-850-1000Convert_Atelier(GB).pdf
moto z lat 70-tych ma gaźniki o "przekroju" prostokątnym, Nevada '99 ma "okrągłe" Dell'Orto, jak na zdjęciu.
Edyta:
Ten Gutek - to mógł być taki, jak w tym manualu - 1000 Le Mans, w jakiejś wersji...
https://www.guzzitek.org/gb/mu_us_uk/1000LM4_121984_Util(GB).pdf
Edyta 2 - w tym Gutku, ta klapka na zbiorniku, jak w mojej Gazeli (pierwszy jeżdżący własny motocykl, więc sentyment jest).
Takiego jawoksa widziałem raz na żywo w CZ - brzmiało to i wyglądało jak milion dolarów.
Myśmy mieli Junaka - to trochę jakby pokazuje różnice.
W siedzibie Olek Motocykle stoi taki Jawox. Jak Olek zacznie o nim opowiadać to zaczynasz nabierać szacunku do pepików.
Od nich to tylko powinnismy się uczyć. Na wielu poziomach.
Ja mam takiego Jawoxa....
Na tamte czasy kosmos....https://uploads.tapatalk-cdn.com/20231029/5016598508d1bb09b00d2fe4254cfb9b.jpg
Wysłane z mojego SM-G985F przy użyciu Tapatalka
noooo :D piękna! :D
napisz o niej coś więcej!
z tego co pamiętam to dwupaki z tamtych lat miały tylko dwa tryby: off i diabeł :D to prawda?
Na dzisiaj z takim motorkiem w klasie Vintage też kosmos.
A jakby kto zapragnął enduro z małymi cyckami to jest na sprzedaż :haha2: https://www.subito.it/moto-e-scooter/moto-guzzi-ntx-650-roma-519189099.htm
Panaceum na jesienną melancholię:)
Jeszcze na bębnach...fajny sprzęt .Kiedyś go miałem na swojej liście "must have"ale jednak inna Yamaha zajęła jej miejsce
To że na bębnach o niczym nie świadczy. W tym modelu nowsze roczniki mają bębny a starsze tarcze. :D
Ja mam rocznik 99, ostatni wypust i ma bębny. BTW całkiem nieźle te bębny się spisują.
Świadczy o tym ,że na bębnach jest ładniejsza....
Znalazlem fajna aukcje z urzedu celnego. Brak papierow itd, ale dosc ladnie wyglada. Moze ktos z was szuka:
https://www.zoll-auktion.de/auktion/produkt/1_Motorrad_Kawasaki_BJ_250_A_Estrella/827663/3/2
Polecam....ten model ma ukrytą funkcję jest wehikułem czasu :)
Felix pamiętam jak koniec lat 80siątych w Lublinie na poligonie - teraz górki Czechowskie- był tor i zawody crossowe. Jak takie stwory szły ogniem...mało kto mógł ustać przy torze. Szatan w czystym wcieleniu. Zryło mi to dziecięcą psychikę do teraz... Ale wspomnienia... Później już przyszły japońskie i inaczej-europejskie motocykle, + czterosuwy.
Na początku grudnia nabyłem nowego kunia do stajenki.
RAVkopytko
17.01.2024, 11:44
Ożesz TY ..... :D ładniusi
Adamie, Adamie patrząc na Twoją stajenkę to przeszedłeś,
od choroby, w stan dwuzaworowego opętania ;) :D
Gratuluję zakupu:Thumbs_Up:
Jawa 500
Kilka rozwiązań technicznych jak np. obrócone cylindry, czy umiejscowienie, praca sprzęgła,
BMW wprowadziło całkiem niedawno, od modelu 1250.
https://www.youtube.com/watch?v=xxbF0ibUclg
jawor735
04.04.2024, 23:35
Hej. Dołączyłem do forum ponieważ stałem się posiadaczem AT, ale znalazłem na forum wątek, który mnie zaciekawił. Otóż chcę przedstawić Wam moją Hondę XL 500 R 1982, którą czynnie użytkuję na wyprawy ADV. Jest brzydka do tego stopnia, że ma coś w sobie, a poza tym motocykl, który kupiłem za 1000 Euro, pozwolił zwiedzić mi piękne miejsca w Europie. Podziwiajcie:
Hej, zapodaj jakieś dodatkowe foty, bo na razie nic brzydkiego nie widać:)
I wpisz się w powitalni.
muszel72
10.04.2024, 21:12
Gienek trafił pod strzechę. 96 rok i 2200 kkm Od jutra białogłowa uczy się nowej pasji:D
Mój klasyczny ciężki kaliber z 1993 r. na testach opon i hamulców po wymianach na nowe
Kurde Pan Europa za mną chodzi. Tyle że 1300.
Jak chcesz to odezwij się do Patiomkina - ma do sprzedania z tego co wiem . I jak dobrze pamietam sztuka jest od Tomka V4
Jak byś bardzo chciał to mam telefon do niego - daj znać priv
30 lat marzeń w końcu się spełniło. Do Afryki dołączyła Ona... (Motorynka, nie córka:))
I błotnik w dobrą stronę!:lol8:
Ten zestaw ma u mnie dożywocie
:Thumbs_Up::Thumbs_Up::hehehe:
I ktoś powie, że motocykielista to normalny gość.
Szpicerlok
19.04.2024, 22:20
:) mam podobny zestaw... Też w kolorze
Motorynka marzenie z młodości https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240419/36b88fa613aaf64b8b83028684a3a38e.jpg
Maciek
Teraz taka motorynka “to nie są tanie rzeczy” …
Szpicerlok
05.06.2024, 20:35
Rumiana SRaTo powinno zostać uwiecznione w obrazie... Takim malowanym.
Proszę kontakt na priv.
Maciek
Scenerię wymalowały łąki na terenie zalewowym Tyśmienicy nieopodal Kocka oraz słońce:)
Ogrom połaci kwitnących rumianków był tego dnia Wspaniały!
kylo Twoje motocykle korzystają z piękna natury i tak trzymać.
Życzę radości z jazdy dla całej rodzinki i do zobaczenia gdzieś na trasie.
Rumiana SRa
Może kiedyś jakaś wspólna pojeżdżawka na SRkach? Tylko musze przegląd ogarnąć.;)
Jest nas tu więcej? Ujawnić się poproszę.
teddy-boy
06.06.2024, 12:57
A to mój zestaw do jazdy po wsi i łąkach :)) Zawsze stylowo i z klasą!
Moja emka doczekała się kosza:
https://lh3.googleusercontent.com/pw/AP1GczOeyKGQlRIk306Qq-KZQ9uoE-ygknxlUYqLqbKad68zw9OMHdRpHChV1QT-PB-DOp-eFO6onEr6Dhmdrx7nksksIKW5Y346KAUox2gUtJixbXCLXbMzu utNroxNLDTtLmfXpw1nObOMgmnJK_oj0gVbSw=w1625-h1080-s-no-gm?authuser=0
Ładne cacko i ładna fotka :Thumbs_Up:
Romek i Żłomek......
Przypadkiem nabyte....teraz muszę coś z nimi zrobić....tylko nie wiem co....https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240606/5a21670077b3bf3c09b29fcd586015a5.jpghttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20240606/764f3baccf9b77bed27ae90a4b59ed6d.jpg
Wysłane z mojego SM-G985F przy użyciu Tapatalka
dawid8210
06.06.2024, 18:52
Moja emka doczekała się kosza:
https://lh3.googleusercontent.com/pw/AP1GczOeyKGQlRIk306Qq-KZQ9uoE-ygknxlUYqLqbKad68zw9OMHdRpHChV1QT-PB-DOp-eFO6onEr6Dhmdrx7nksksIKW5Y346KAUox2gUtJixbXCLXbMzu utNroxNLDTtLmfXpw1nObOMgmnJK_oj0gVbSw=w1625-h1080-s-no-gm?authuser=0
Ogarnąłeś Siwy ładowanie?
(...) teraz muszę coś z nimi zrobić....tylko nie wiem co....��(...) https://uploads.tapatalk-cdn.com/20240606/764f3baccf9b77bed27ae90a4b59ed6d.jpg
(...)
Junkersa rozebrać, wypiaskować i zabezpieczyć przed rudą.
Pomogłem ?
Szpicerlok
06.06.2024, 20:49
A to mój zestaw do jazdy po wsi i łąkach :)) Zawsze stylowo i z klasą!Piękne jedno i drugie
Młodzieńcze lata mi się przypominają:)
Na Wigrach z kolegami z podstawówki to jechaliśmy w jedną stronę po 30 km, nad zalew w Przeczycach (z Bytomia). Na bagażniku, koc, ręcznik, wałówka i picie na cały dzień :).
Teraz jak patrzę po moich synach, to trzeba mieć milon monet i dwa miesiące planowania. Potem accuweather - nie jedziemy, gramy, za dwa tygodnie ma padać...
Maciek
CzarnyEZG
07.06.2024, 08:36
Junkersa rozebrać, wypiaskować i zabezpieczyć przed rudą.
Pomogłem ?
Kurde, a ja bym go tylko doprowadził do stanu jezdnego i dobrze umył, żeby było widać upływ czasu i jego historię.
Ogarnąłeś Siwy ładowanie?
Tak. Było zwarcie przy regulatorze. Poogarniałem wszystko i teraz jest idealnie.
Taką Włoszkę zagadał wczoraj mój Hans GS, w trasie.
Widać po krasnych rumieńcach, że przypadli sobie oboje do gustu pomimo skrajnych odmienności;)
Rocznik 1978, kierownik Czech pasażerka Polka.
Dziś jak powiesz Laverda to mało kto pamięta że były kiedyś takie motorki. A rolnicy myślą że chodzi o kombajn :haha2:.
Czy ta Laverda ma hamulec z lewej strony i skrzynię z prawej?
Hamulce jak widać, dwie tarcze przód jedna tył.
Jak na rok 1978 to KOSMOS:dizzy:
Wcisk sprzęgła z prawej strony taki fikuśny wystający ze środka dekla/kapy.
Trzy cylindry w rzędzie, zacnie to wyglądało na żywo,
tym bardziej, że w normalnej eksploatacji a nie muzeum!
Ps. nie zrozumiałem - układ jak w rasowym angliku, dźwignia hamulca po lewej, zmiany biegów po prawej.
ale wikipedia podaje, że eksportowane do USA miały układ "normalny".
Taką Włoszkę zagadał wczoraj mój Hans GS, w trasie.
Widać po krasnych rumieńcach, że przypadli sobie oboje do gustu pomimo skrajnych odmienności;)
Rocznik 1978, kierownik Czech pasażerka Polka.
Piękna włoska maszyna.W tamtych latach już jeździła ponad 210km/h. Konkurencja z Europy była daleko w tyle. No jeszcze Ducati 900ss 1975r zasuwało ponad 215 km/h
"Równo 50 lat temu, Marek Michel, młody student z Krakowa, wyruszył motocyklem produkcji WSK w podróż dookoła świata 🌍
Pokonanie blisko 40 tysięcy kilometrów zajęło mu 117 dni 💪
Motocykl MO6B3, można zobaczyć na wystawie Strefa Historii, w Galeria Venus 🙂"
W Świdniku
Kiedyś nie było internetu i nie mógł przeczytać że się nie da, że musi mieć takie a takie ciuchy , że musi mieć inny motocykl , że najnowszy telefon z gpsem lub nawigację i dziesiątki innych przeciwności.
Tak, to odróżnia dawniej od teraz.
Witam motocyklowo.
Kolejna szkarada BMW przyjechała do mojego garażu. :)
Szpicerlok
03.10.2024, 17:31
Jakbyś chciał, to z tego da się zrobić coś takiego...https://uploads.tapatalk-cdn.com/20241003/6b984d4f806f8c656c8d549823bb2be3.jpg
Maciek
Ładna Cegiełka do kolekcji:)
ps.u Adama
Witam motocyklowo.
Kolejna szkarada BMW przyjechała do mojego garażu. :)
Ładna kaseta.
Zazdro siodła. Ponoć są zajebiste.
Ile masz wzrostu? Nie masz ciasno w kolana?
Matjas to prawda 'corbin' jest dość twardy, ale mega wygodny (skrojony na moje 4 litery).
Mam 176 centów i z kolanami jest super, w każdej sytuacji nogi nie kolidują z owiewką, a na jesienne jazdy moto wręcz idealny.
Dość długo szukałem ładnej kasety, ale trafiła się w DE i nie mogłem jej nie kupić.
ja mierzę 187 jak się dobrze wyśpię i na k1100, które jest znacząco dłuższe jeśli idzie o miejsce dla kierownika, miałem non stop kontakt z owiewkami więc w stronę RT/LT 100 nawet nie spoglądam. Nie ukrywam, że to, plus zajebista hitza jaką wydziela z siebie ten motor latem były powodami sprzedaży.
szkoda mi bo moto było wyjątkowo zadbane ale cóż... da Bozia nie ostatni sprzęt w życiu a małe K75 też fajne ino wieje w pysk - odzwyczaiłem się kurcze.
to niedoceniane motocykle wciąż i mimo, że tyle ich już zostało pociętych ceny są wciąż niskie. w PL znacząco niższe niż w DE gdzie można zauważyć już lekką tendencję do wzrostu. za śliczne k1100 LT/RS trzeba już położyć takie 3.8KE - co jednak wciąż jest sumą śmieszną jeśli popatrzeć co za to otrzymujemy.
nie ukrywam, że trochę mi we łbie furga żeby w przyszłym roku rozejrzeć się za K100RS. no może K1100RS. Właśnie decyduje o tym brak kolizji z owiewkami. W silnikach można się zakochać.
Ja ostatnio przez przypadek zobaczyłem K1 - mokry sen nastolatka w latach 90tych, miałem plakat / rozkładówkę pod szybą na biurku. Może za rok za dwa...
137984
Zet Johny
04.10.2024, 16:00
Do mnie ostatnio podjechała K1
137985
Każda dotknięta i objeżdżona maszyna jest warta tego, aby nie żałować na łożu zejścia, że mogłem a nie spróbowałem. K1 jest gdzieś tam w moim myśleniu, ale to jeszcze nie teraz.
Na tę chwilę nie ma dla mnie idealnego motocykla, więc próbuję, walczę z materią i bawię się tym co sprowadzam do garażu.
Udanego weekendu w siodle.
Gadałem z paroma starymi ceglarzami co mieli okazję pojeździć na K1 i wszyscy jak jeden mówią że wygląda zajebiscie :) i czar pryska jak się na tym siada.
Pewnie każdemu tam pod dupa inaczej to pasuje ale wygląda dość ekstremalnie jak dla mnie i mówi to chłop który planuje XX1100bbird. Bo jeszcze to moto chce pomieć.
Przypomniałem sobie Adam - kontroluj wydech na połączeniu 4 w 1. W tych starszych cegłach lubili tam pęknąć sobie.
Gadałem z paroma starymi ceglarzami co mieli okazję pojeździć na K1 i wszyscy jak jeden mówią że wygląda zajebiscie :) i czar pryska jak się na tym siada.
Pewnie każdemu tam pod dupa inaczej to pasuje ale wygląda dość ekstremalnie jak dla mnie i mówi to chłop który planuje XX1100bbird. Bo jeszcze to moto chce pomieć.
Przypomniałem sobie Adam - kontroluj wydech na połączeniu 4 w 1. W tych starszych cegłach lubili tam pęknąć sobie.
Dzięki, zerknę jak już zamknę ten sezon.
Gadałem z paroma starymi ceglarzami co mieli okazję pojeździć na K1 i wszyscy jak jeden mówią że wygląda zajebiscie :) i czar pryska jak się na tym siada.
Hehe, kupowanie oczami i marzeniami sprzed lat :D
Cały czas myślę o 2 motku (nisko środek ciężkości, raczej 1 osoba i do miasta). Myślałem o R80, tylko się okazało że moto bez owiewek to już nie dla mnie, a GSy do mnie nie mówią. Pozycja nie może być pochylona więc VFR1200F odpada. Skutry trochę mi przeszły.
Paczam, paczam i na razie na tym się kończy ;)
Honda CB1100 koniecznie z podwójnym wydechem i koła szprychowe. Rozważam właśnie zamianę MT01 na taką Hondę.
Honda CB1100 koniecznie z podwójnym wydechem i koła szprychowe. Rozważam właśnie zamianę MT01 na taką Hondę.
Oglądałem, przymierzałem się, jeździłem w tym roku.
Wersją na szprychach EX oraz tą z lepsiejszym zawiasem i heblami RS.
Obowiązkowo na podwójnym wydechu z kolektorem rura w rurze tak jak dawniej!
Idealnie było by wymienić klasyka GSa na "współczesnego" klasyka z porządną rzędówką.
Wrażenia z jazdy WSPANIAŁE! Prowadzenie, hamulce, brzmienie silnika, wydechu - super,
elastyczność silnika obłędna! Pozycja w wersji EX subiektywnie wygodniejsza,
odprężona, wyprostowana niemal identyczna jak na GSie.
Jeśli rozważał bym jako drugi w garażu, brałbym z miejsca.
Na wymianę jako podstawowy, w trasy z pasażerem - z bólem serca,
po długich wahaniach odpuściłem.....
muszel72
09.10.2024, 10:31
I skończy się to pewnie tak. Drugi sezon w cieplutkim salonie:vis::mur:
Mam słabość do tego modelu....👿
ale cudo :) jak nie używasz to może Ci pomóc ;)
muszel72
09.10.2024, 11:40
Używam, używam. Przez trzy lata zrobił 500 km:)
Honda CB1100 koniecznie z podwójnym wydechem i koła szprychowe. Rozważam właśnie zamianę MT01 na taką Hondę.
Oglądałem, po parkingu pojeździłem, super ale bez owiewek więc byłoby jak z moją Kawą albo do salonu :D
I skończy się to pewnie tak. Drugi sezon w cieplutkim salonie:vis::mur:
Cudnie!
No więc tak więc
Umar król, niech żyje król.
Nie sądziłem że zadowolenie będzie na tym poziomie. Nie cieszyłem się tak jazdą od czasu zakupu r80gs. Zaprawdę akuratny motocykl z tej małej cegły. Rormiar, masa, moc - wszystko idealnie tak aby cieszyć.
Zrobiłem całą obsługę: zawory, płyny, uszczelnienie silnika bo przednia kapa się poddała, nowe gumy, smarowanie wału, harmoszki na lagi, odblaski lag.
Jedzie franca jak po szynach. Wisienką na torcie jest silnik - chyba najbliższy elektrycznemu na jakim jeździłem. Do tego na 2 biegu ciągnie do setki i chce dalej choć już czerwone pole tuż tuż a na 5 od 50kmh spokojnie można przyspieszać bez fochów.
Jakość wykonania jak to BMW z tamtych lat - urywa mózg. Praca przy tych motocyklach to po prostu przyjemność.
Do pomalowania zostały gmole, klapka na świece oraz szukam akcesoryjnej pokrywy na listwę wtryskową i to byłoby już na tyle.
Na koniec dwa zdjęcia aby nie odżegnali mnie od czci i wiary forumowi spece od napinki :D 'poka wałek' :D
Uuuuuu...... Wobec takiego entuzjazmu gotowym sądzić, że zostanie u ciebie z rok ;)
Uuuuuu...... Wobec takiego entuzjazmu gotowym sądzić, że zostanie u ciebie z rok ;)
nie opowiedej :D R80 już drugi rok u mnie i nie zanosi się na zmiany. SĄ wbrew pozorom motocykle do których jestem przywiązany i CHCĘ je mieć.
Cudo!
Jak z ochroną przed wiatrem ?
Piżdzi jak na nejkedzie. No... może ciut mniej ale ja po przesiadce z K1100LT jestem mocno nieobiektywny.
m
Piżdzi jak na nejkedzie. No... może ciut mniej ale ja po przesiadce z K1100LT jestem mocno nieobiektywny.
m
Tak wygląda :(
Endżoj!
Gratulejszyn matjas, widać że zadbana sztuka, a u Ciebie będzie zadbana jak "u mamy".
Patrząc na jakość wykonania między serią R2V i K to widać, że były odrobione lekcje.
Tak czy inaczej obecnie posiadam tylko egzemplarze z tych lat i dają mi dużo frajdy.
Wracając jeszcze do twojej R osiemdziesiątki to masz jakiś model GS/RT/ST?
Gs 1993. Chciałbym jeszcze jedno R2V ale cenaâŚ
Myślę nawet o r65 w pełnej mocy
OK to wszystko jasne.
W 2016 roku kupiłem pierwsze R100GS Pd (1991) i kolega powiedział, że będzie to choroba zaraźliwa. Olałem te słowa, ale już za pół roku szukałem kolejnej, kolejnej i ..., aż w końcu zapchałem garaż.
Byłem o krok od kupienia pastorowej r100 ale o ile lubiłem ją jako wytwór tak nie spełniała założeń kolekcyjnych :) w końcu ktoś mnie wyzwolił z konieczności zastanawiania się nad nią.
Niestety ładne pd obecnie to 22-25k. W Niemczech jeszcze drożej :)
Stare Geesy to bardzo wdzięczne sprzęty do podróżowania.
Stanica Harcerska 2021 rok (super zlot), mój gejos jako drugi od lewej.
Re R2V - jeździ to pięknie ale Niestety r100 nawet mało mi pasuje na autobahnę a jakby chcieć trzymać te 130 pol dnia to słabo to widzę. W sensie nie mam sumienia. Czasami jednak trzeba dojxxx manete i zacisnąć zęby i zrobić te 800-1000 szybko po czarnym.
Niemniej jednak po pierwsze może się mylę :) a po drugie gdybym miał w planach wakacje r80-100gs to ułożyłbym trasę tak aby na pewno nie biegła baną :)
a widzieli to:
https://fb.watch/vsXIwiJx68/
Spoko. Pod odpowiednim kierownikiem pojedzie wszystko to raz. A dwa to te stare gsy dają naprawdę radę - szkoda tylko to ciorac po padołach. Jedna sporsza gleba i ze sprzętu w stanie bdb robi się wrak.
Wagowo wypada to dobrze, mocy nie brakuje nawet w 80tce, zawias też jest nienajgorszy. Dobra guma i można dobrze pojechać nawet w piachu czy błocie.
M
Cześć, zazwyczaj czytam sobie tylko, ale temat wyjątkowo mi podchodzi. Chwalę się ostatnim zakupem :)
Cześć, zazwyczaj czytam sobie tylko, ale temat wyjątkowo mi podchodzi. Chwalę się ostatnim zakupem :)Ładne to to ;)
jak to mawiam przy podobnych okazjach: JEŹDZIŁBYM :D :D :D :D :D
piękna!
Taka historia
https://www.youtube.com/watch?v=8N7VhhvxQD4
Taka historia
https://www.youtube.com/watch?v=8N7VhhvxQD4
:Thumbs_Up::)
https://youtu.be/nYHkTqEvlz8
https://youtu.be/ZEVaZ11uI50
Ja już dziś ubrałem "choinkę":D
Jeździłbym :)
Niech Ci tam Mikołaj coś ładnego pod nią zostawi.
Pany,
forum wszystko wie i umie.
Jakby ktoś miał namiar na dobrego mechesa od klasiorów w Małej Polsce to bym wziął.
https://i.imgur.com/LWNHyLn.jpg
Chcesz to ogarnąć na gotowo?
Te dwa jeżdzą.
GSX1100 F Katana jeździł i wciąż jeździ , GSX 1100 EF ogarnął Szynszyl.
Do ogarnięcia inne Japońce R4 i V4.
Będzie więcej. Prawdopodobnie.
Nie znajdziesz bliżej to daj znać.
Śledzę temat od pierwszej jednocylindrówki, etapów budowy v, montażu w całość,
pierwsze odpalenia, jazdy.
https://www.youtube.com/watch?v=-DVovRkiN6E
Czapki z głów:bow:
Poczytałem, popaczałem i wybrałem :D Szukam niespiesznie R 75/5.
Gdyby ktoś miał coś do polecenia będę wdzięczny.
Model z takim bakiem, bębnami i zegarem w lampie.
140852
Polecam. Bardzo.
Mam 60/5 - naprawdę jak te modele longframe jeżdżą to jest bezdech po prostu. Pakę to leci i nawet nie wie że jedzie.
Nie jeździłem nigdy 75 ale to ponoć najlepszy silnik.
Przełączniki, zegary, ogólnie cała armatura. Piękno. Ponadczasowe.
Paradoksalnie szukaj w PL bo w Niemcowie to są już bardzo poważne pieniądze. W PL kupisz za cenę bardzo ładnej rd07 :) z dobrym wałkiem :)
Moim marzeniem jest r90. Jak to marzenie - odległy temat.
Piękny Maryjan
11.02.2025, 11:00
A może takie połączenie klasyki z odrobiną nowoczesności?
R100 R z lat 90-tych, po wznowieniu produkcji dwuzaworówek.
Super model, podoba mi się.
Przyznać się kto pojechał po bułki tuningowanym Komarem:)
Polecam. Bardzo.
Mam 60/5 - naprawdę jak te modele longframe jeżdżą to jest bezdech po prostu. Pakę to leci i nawet nie wie że jedzie.
Nie jeździłem nigdy 75 ale to ponoć najlepszy silnik.
Przełączniki, zegary, ogólnie cała armatura. Piękno. Ponadczasowe.
Paradoksalnie szukaj w PL bo w Niemcowie to są już bardzo poważne pieniądze. W PL kupisz za cenę bardzo ładnej rd07 :) z dobrym wałkiem :)
Moim marzeniem jest r90. Jak to marzenie - odległy temat.
No właśnie ten "całokształt" mnie ujął. Faktycznie w PL są 2 - 3 które się pewnie niedługo wybiorę zobaczyć.
Dzięki
Super model, podoba mi się.
Mi też - patrzam to takie R100R w granicach 3500 euro można już coś wyrwać ...
R100R bardzo fajne ale ⌠to jednak inny level cool w porównaniu do xx/5
R100R to w sumie współczesny jak dla mnie motocykl :) zapierdxxx skręca hamuje ma fajny zawias, kufry dźwignie i dwie osoby i można cisnąć tym sprawnie. Bezdetki!
Te staruszki z połowy lat 70 to jednak bliżej wojny niż powojnia :)
Ło Jezu! Znaczy klasyk ma nie jechać, nie skręcać, nie hamować i nie mieć zawiasów? Ciekawy paradygmat klasyki ;)
Droczysz się jak mam nadzieję :)
A potem cyk na jaki rajd.
W latach 80ych miałem okazję się przejechać BMW R35 i R65 musiało być fajnie skoro się to pamięta :)
Mam 50/5 i 75/5 i są to zupełnie inne motocykle do jazdy.
Pięćdziesiątka to taka koza to polatania z gracją wokół komina, natomiast 750-ką można już zrobić fajne trasy i engin daję radę. Jadąc na Rotor trzy lata temu trzymałem na S7 140km/h
i mruczała jak kotka.
to u mnie takie nowe dziecko. kolejne, już czwarte, 1100. nie ukrywam, że odpowiada mi ta platforma bardzo. cena, osiągi, możliwości... nie ma drugiego takiego kombo - dla mnie.
a wrzucam tutaj bo... dla mnie 1100 to już klasyk. czy tego chcecie czy nie :D
2000r 70k na blacie.
to u mnie takie nowe dziecko. kolejne, już czwarte, 1100. nie ukrywam, że odpowiada mi ta platforma bardzo. cena, osiągi, możliwości... nie ma drugiego takiego kombo - dla mnie.
a wrzucam tutaj bo... dla mnie 1100 to już klasyk. czy tego chcecie czy nie :D
2000r 70k na blacie.
Zajebisty! I do tego ten kolor !!!! Gratulacje!!!
to u mnie takie nowe dziecko. kolejne, już czwarte, 1100.
Zboczeniec :D - gratulacje, pięknie się prezentuje,
Dla mnie z 1100 to - r1100 s - ale tego tez masz :D
Lucky Luke
01.03.2025, 11:05
to u mnie takie nowe dziecko. kolejne, już czwarte, 1100. nie ukrywam, że odpowiada mi ta platforma bardzo. cena, osiągi, możliwości... nie ma drugiego takiego kombo - dla mnie.
a wrzucam tutaj bo... dla mnie 1100 to już klasyk. czy tego chcecie czy nie :D
2000r 70k na blacie.
To chyba moto z kategorii taki brzydki , że aż ładny :D za to kolor fajny.
Gratuluję
E tam, mam jeszcze brzydszego "klasyka" Niestety zapiera.ala, skręca i hamuje ;)
Rolek - a titke mo? ;)
Pochwal się co to za klasyk co ma to wszystko w jednym i jeszcze pewnie jest ładny ;)
Ska idzie na sprzedaż tak swoją drogą. Chyba żeby się nie znalazł kupiec. Kupiłem to moto na części, w tej chwili nie wymaga nakładów więc jak się nikt nie pojawi to będzie pełniło funkcję dailyrider.
syncronizator
01.03.2025, 15:44
to u mnie takie nowe dziecko. kolejne, już czwarte, 1100. nie ukrywam, że odpowiada mi ta platforma bardzo. cena, osiągi, możliwości... nie ma drugiego takiego kombo - dla mnie.
a wrzucam tutaj bo... dla mnie 1100 to już klasyk. czy tego chcecie czy nie :D
2000r 70k na blacie.
Bardzo ładne BMW ... ja też się pochwalę moją CB.
Tu wisi.
https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=40785
Ale nie mam parcia. Co wyjadę to wracam hepi. Nie mniej, przy moich priwyczkach i nałogach, rozum mówi na chu.. ci to. Kropka.
Porwierdzam, miałem przyjemność przysiąść, posłuchać, przejechać, raz jeszcze Dziękuję Kolego Rrolek.
Pięknie jedzie, pięknie pracuje, silnik cichutki jak w starej dobrej japonii.
Kto się nastawia na słyne Ducatowe stuki puki suchego sprzęgła będzie srogo rozczarowany! Tu sprzęgło kąpie się cichutko w oleju.
A na żywo wygląda zupełnie "normalnie", powiedział bym przyjemnie dla oka i pozycja za sterami odprężona jak na Afryce.
Polecam dla lubiących oryginalne, niebanalne Motocykle.
TYMEKVMAX
01.03.2025, 20:55
To ja też pokaże hondę cb 1300
CB X4 zawsze mi się podobała.
Kiedyś przyjdzie na nią czas.
Niech już robi się ciepło żeby wyjechać czymś tylko na szosę.
Jopierdziu ale powiało litrami.
To mt01 to tak blisko diesla w motocyklu jak się tylko da. Tak to widzę.
Jeszcze chwila.
Wiosna za winklem.
MT-01 zawsze chciałem. Genialne moto.
Ale absolutnie nie jako jedyne w garażu.
Tu wisi.
https://africatwin.com.pl/showthread.php?t=40785
Ale nie mam parcia. Co wyjadę to wracam hepi. Nie mniej, przy moich priwyczkach i nałogach, rozum mówi na chu.. ci to. Kropka.
Wow... i to jeszcze wersja z S na końcu. Świetnie jeżdżący motocykl. Oferta jeszcze aktualna?
Aktualnie posiadam kilka klasyków.
MT-01 zawsze chciałem. Genialne moto.
Ale absolutnie nie jako jedyne w garażu.
MT01 faktycznie jako jedyne słabo się sprawdza.
Na ten sezon zostaje w garażu a na kolejny jest plan wymiany na BKinga.
Wow... i to jeszcze wersja z S na końcu. Świetnie jeżdżący motocykl. Oferta jeszcze aktualna?.....
Jak potencjalny klient nie będzie zbyt marudny to tak.
Kiedyś, na początku lat 90-tych trafił mi się Elephant 650, ale wtedy nie dorosłem do takiego sprzętu i po krótkim czasie sprzedałem. Wtedy rajcowały mnie takie :
Widzę sporo włoszczyzny to dorzucę i moją , mam bo uwielbiam V-ki.
No i w stajni już dwie Włoszki :D
Swego czasu byłem mocno napalony na Aprille jak to się spisuje dużo nalatales?
CzarnyEZG
03.03.2025, 10:45
Kiedyś, na początku lat 90-tych trafił mi się Elephant 650, ale wtedy nie dorosłem do takiego sprzętu i po krótkim czasie sprzedałem. Wtedy rajcowały mnie takie :
Foty na wiadukcie Toru Poznań? :)
Swego czasu byłem mocno napalony na Aprille jak to się spisuje dużo nalatales?
Kupiłem , wsadziłem w nią ze 3 tygodnie pracy trochę mamony i działa.
Sprawuje się fajnie i bezawaryjnie.
Nalatałem ponad 10K , jak kupiłem miała ok 20K
Generalnie silniki rotax V990 są dobrą i trwałą konstrukcją i montowano je w Aprilli RST , RSV , Tuono.
Oraz Caponordzie :) moim ulubionym :)
Ska idzie na sprzedaż tak swoją drogą.
A cyknikj na priv kilka informacji co i jak może.....
Oraz Caponordzie :) moim ulubionym :)
Masz rację zapomniałem o "kapciu" , zresztą "kapeć" ma takie same zegary jak RST.
Silnik ten był jeszcze montowany w CAN-AM.
"Taki jeden" mi czasem podrzuca piękne motorki od śląskiego handlarza.
Warto zarezerwować półtorej godzinki, posłuchać jak radia.
Niesamowita opowieść, a na koniec zapach starej benzynki, to fakt zapach żółtej pamiętam do dziś :rolleyes:
https://www.youtube.com/watch?v=UfrLgxfK9rw
Dzięki, super opowieść. Jutro dziadkowi puszczę bo on też nigdy nie był na urlopie. tylko w warsztacie dłubał przy starych motorkach.
Było już może nie wszystko ale na pewno wiele, w tym gl1200. Miało być RT1200 i zajebiście wiedziałem że to właśnie będzie to aż się nie przejechałem. Bokser w Gs jest super. 1100rt to już było mniej fajne. 1200rt mnie uśpiło po 5km. Chyba za dobre na mnie.
No i jest Wasyl. Pierwszy motocykl, któremu nadałem imię.
Autoprezent na 50tke. Narazie się zapoznajemy - pierwsze 500km za nami. Jestem pozytywnie zaskoczony. Spalanie przy tej masie, gaźniku i piecu 1340cc wychodzi w punkt 6l/100. Myślę że rewelacyjny wynik.
1995 road king, ponoć 31tys mil, evo, gaźnik, kierunki jak w BMW :) 380kg obywatela. Dobre żelastwo.
Wypieprzylem spacerówki, muszę skrócić szybę, dołożyć grzane manetki i pomalować parę detali na czarno bo ciut sporo tego chromu.
Tym co mówią że nie jedzie, nie skręca, nie hamuje. Nic nie powiem poza tym by mniej czytać a więcej poznawać.
Czy ja mogę zapytać po ile są bilety i w jakich godzinach można zwiedzać ?
Jest wątek o muzeach a tu można by kupić karnety roczne bo kolekcja się zmienia :rolleyes:
Gratuluję żelastwa, wsteczny ma :haha2:?
No i super. Ja też po „zapoznaniu” polubiłem się z Touringami od HD. Gratuluje.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
muszel72
06.04.2025, 08:24
ATAS 2018 zamienię na Valkirię lub Rocketa:dizzy::haha2:
Gratuluję zakupu oraz fantazji ma się rozumieć:Thumbs_Up:
CzarnyEZG
06.04.2025, 10:44
Primaaprilis był parę dnie temu kurde.
Ale jakie primaaprilis.
To są dobre motocykle dla kogoś kto nie ma ciągotek to zapitalania po winklach. Klang potato na biegu jałowym plus „good vibrations” to inny wymiar czerpania satysfakcji z jazdy motocyklem. To jest dla mnie zrozumiałe w 100%.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Z tym prowadzeniem to jest największa niespodzianka.
Idzie jak po szynach i bardzo lekko wchodzi w winkle. Co prawda do obcierania podestów jeszcze nieco mi brakuje ale myślę że jest w tzw zasięgu.
Ja lubię poznawać nowe a to moto ma w sobie wiele nowego no i jego analogowosc oraz odczucia podczas jazdy są naprawdę bardzo inne od tego co znałem do tej pory.
Na pewno nie każdemu siądzie. Mi się podoba. Po 500km wciąż nie zmieniłem zdania.
Nie cierpię gadania że coś jest cool a coś jest BE. Myślę że już chyba nie będę miał hayabusy albo xxa- trochę przespałem ten moment i nie ukrywam że żaluje bo tej strony mocy nie poznałem.
Byleby był czas na jazdę czego każdemu życzę oraz chęci do poszukiwań i próbowania nowego.
Zjawisko motocyklizmu ma wiele odsłon ale JEDNA twarz. Niezależnie od tego na czym jadę zawsze jestem gotów pomóc w potrzebie i zawsze LWG niezależnie od tego co jedzie z przeciwka.
Jesli ktoś widzi mnie na HD i jest skłonny szufladkować to niestety chyba nie znajdziemy porozumienia.
Ale jakie primaaprilis.
To są dobre motocykle dla kogoś kto nie ma ciągotek to zapitalania po winklach. Klang potato na biegu jałowym plus „good vibrations” to inny wymiar czerpania satysfakcji z jazdy motocyklem. To jest dla mnie zrozumiałe w 100%.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Amen brachu.
Ja chciałem XRV mam.
Za niedługo pewno nie będę już miał.
Chciałem VFR800Fi- mam i się nim zachwycam.
Teraz jestem napalony na Street Glide albo ST 1300 i pewnie po rozstaniu z XRV któreś z tych kupię.
Hayabusę też chcę;) ale nowszą z TC:) Jakoś zdrowy rozsądek już w pewnym wieku przeze mnie przemawia. Oprócz tego w garażu jest 1090ADV, nie dawno pozbyłem się TT600R.
Każdy motocykl do tej pory lubiłem i dawał mi inną frajdę.
Dlatego myślenie twoje Matjasie, jest mi bardzo bliskie.
Zrobiłem trochę porządku i jest fajnie.
Na deser powiem tylko że najlepszy motocykl to ten następny ;)
Tymczasem cieszmy się tym co mamy. Zdrowia i LWG!
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.