View Full Version : Zajebistość CRF
Wrzuć linkę, bo w oknie film nie działa.
A w hotelu wesele, osiemnastka i niewiele pamiętam, padam byle gdzie, śmiech zawierucha w nas :haha2:......
Pierwsza prosta(?) crf 1000 poniżej 30k. Nawet sam się zastanawiałem czy nie kupić, bo 2xxxx mógłbym może dac, ale trochę się boję że była spora gleba..
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-crf-2016-honda-crf-1000-ID6BUmuQ.html?
Kupujesz to co widzisz. Nic raczej nie grzebane. Zdjęcia pewnie można dostać jak była na aukcji w USA lub po wypadku.
Tego motoru nie ma jeszcze w Polsce jak to ktoś kupi to wtedy to ściągają do pl oczywiście jak wygrają aukcję już sie tak robi ze lepiej handlarzom sprzedawać samochody wirtualne niż wydawać kasę i bujać sie.ze sprzedażą
http://motormania.com.pl/newsy/swiat/onboardowe-kino-akcji-staly-bywalec-na-nurburgring-zabiera-africe-twin-na-szybkie-okrazenie/
Można i tak.
http://motormania.com.pl/newsy/swiat/onboardowe-kino-akcji-staly-bywalec-na-nurburgring-zabiera-africe-twin-na-szybkie-okrazenie/
Można i tak.
:Thumbs_Up: Dobre,chciałbym się tam przejechać swoim viadrem.:D
radiolog
24.05.2019, 19:40
Zajebista trójca na Giro88261
No i nowe idzie
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190524/1cbe96af2f5e7864841a67c846fd5cbe.jpg
muszel72
26.05.2019, 22:14
Nie mogę dociorać tych oryginalnych gum. Pewnie jeszcze z 1kkm i pora na wymianę. Przejechały 20kkm
Dziś wziąłem je w naturalne środowisko. Dupsko latało w prawo i lewo prawie mnie wyprzedzając bo to przecież na szosę dedykowane gumy. :D
radiolog
26.07.2019, 10:27
Camel daje....
https://youtu.be/-_lX6xKMRno
Camel daje....
https://youtu.be/-_lX6xKMRno
ja per... co więcej można napisać! musi mieć więcej jak 1.75 wzrostu :)
bukowski
18.08.2019, 23:02
Pierwszy raz po trzech latach samotnej jazdy zrobiłem 2100 z plecaczkiem. Dwie sakwy plus centralny, całość ładunku 150 + 20 kg. Sprężyne tylna skręciłem na maksa, żadnych dobić, mimo, że po Ukrainie zdarzało się palowac. komfortowo i pewnie się ten zestaw prowadził, mocy dość, hamowanie bezstresowe. średnia z. trasy asfaltowej 65km/h wg GPS i 4.3 litra / 100 km, każde tankowanie było po 400 km, chociaż raz weszło 19 litrów.
no takie rzeczy tylko w Erze. https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190818/d3071ed73624a1fe608934ef196fde3c.jpg
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Hiperfokal
21.10.2019, 08:23
https://www.youtube.com/watch?v=tW-JQ691fwU
https://www.youtube.com/watch?v=CYqMCRbGcF0
wczoraj wróciliśmy z Rumunii w sumie 3200km średnie spalanie 4.1 solo, 3 kufry bez dziadowania zero autostrad same zadupia do rezerwy bez problemu 360km. Mi taka wersja motocykla pasuje AD sport nie chcę zbyt duża...pytanie ile kosztuje zwykła nowa 1100 z 3 kuframi i wysoką szybą + grzane manetki i gmole?.
i na oko pewnie wyjdzie 70.000PLN
Podobno siedzenie jest 4cm niżej nie wiem czy to prawada ale kosztem czego ugięcia kolan? bo jak tak to lipa.... zresztą im wyżej kierowca tym sprzętem lepiej się manewruje
Coś tu cicho, wszyscy pewnie grzebią w carplay'ach i demontują upierdliwe zadupki... :hehehe:
Uwielbiam NAT za każdym razem jak sobie polecę na szutry/leśne dróżki, banan z ryja nie schodzi, afra wdzięcznie dupką zarzuca i jest bajka. :at: Za to jak zgrabnie i powoli się nią manewruje na wąskich ścieżkach między drzewami/korzeniami/kamieniami a potem ogień i tylko kurz zostaje. :D :Thumbs_Up: A i od ziemi też się lubi oderwać. :D Do tego po 100km offika + 50km szyyybkich, krętych asfaltów spalanie na kompie wychodzi 5,7. No bajka. Na 990 byłbym umęczony i spalanie pewnie o 3l większe (nie teoretyzuję, miałem to wiem). No i jak ją widzę w garażu to od razu micha się cieszy, a jak zagada na Ixil'u to już pełnia szczęścia (moja, nie sąsiadów :lol8: )
98031
98032
Lepiej o swoim GS bym nie napisał. :)
Aż nabrałem chęci na CRF.
Wiesz Jarku, bo grunt to nie szukać miodu w d... i nie być fanatykiem ;)
Na dziś, dla mnie NAT jest the best, ale nie twierdzę, że jest the best dla wszystkich/do wszystkiego, ani, że nie ma lepszych. ;)
A Ty już w końcu tylko z gejem zostałeś?? T7 już ni ma?
Wiesz Jarku, bo grunt to nie szukać miodu w d... i nie być fanatykiem ;)
Na dziś, dla mnie NAT jest the best, ale nie twierdzę, że jest the best dla wszystkich/do wszystkiego, ani, że nie ma lepszych. ;)
A Ty już w końcu tylko z gejem zostałeś?? T7 już ni ma?
Tak jest!
[QUOTE=majki;687025]Wiesz Jarku, bo grunt to nie szukać miodu w d... i nie być fanatykiem ;)
Na dziś, dla mnie NAT jest the best, ale nie twierdzę, że jest the best dla wszystkich/do wszystkiego, ani, że nie ma lepszych. ;)
Sam bym tego lepiej nie napisał - opisałeś co czuję jeżdżąc moja ATAS 2018.
Dokręcam w tym sezonie już do 5000 km :at:
Najważniejsze nie dzielić włosa na czworo, bo od Twojej pięknej zawsze znajdzie się jakaś piękniejsza i co z tego......
98031
Majki. Twoja afryka na rozstaju dróg to dla mnie kwintesencja wszystkich moich afrykowych kilometrów. To tak, jakby jednym zdaniem określić cel posiadania afryki. Dziękuję i nagradzam przy okazji Czarną Klepką Afrykańską.
bukowski
23.06.2020, 21:45
Wreszcie wypowiedź kogoś, kto nie uważa się za Błażusiaka który wiecznie modyfikuje, narzeka, kombinuje, settinguje, wymienia i... ciągle mu mało, a to mocy, a to zadupek się trudno odkreca, a to felgi przerabia na bezdetki, zmienia na Kateema albo liścia i opowiada dookoła, jak bardzo się męczył acowywoglewiecieoprawdziwymterenie.
Ja uwielbiam NAT, niczego w niej już nie zmieniam, zajebiscie robi w terenie i za liściami najczęściej nadąża, za to liście najczęściej nie nadążają na szutrach i czarnym. Tydzień temu nawinalem petelke 450 km, z czego połowa autostrada ze średnia 160, połowa po TET, gdzie i szutry, i nawet lekka walka w błocie się trafiła.
dla. takiego zastosowania jest idealna.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Piterm123
28.06.2020, 12:37
Ja uwielbiam NAT, niczego w niej już nie zmieniam, zajebiscie robi w terenie i za liściami najczęściej nadąża, za to liście najczęściej nie nadążają na szutrach i czarnym. Tydzień temu nawinalem petelke 450 km, z czego połowa autostrada ze średnia 160, połowa po TET, gdzie i szutry, i nawet lekka walka w błocie się trafiła.
dla. takiego zastosowania jest idealna.
Dokładnie tak samo do tego podszedłem po ostatnim moim tripie po polskim odcinku TET i biesach.Były autostrady ,szutry, błoto i glina również. Afra szła jak się należy.
Na filmiku co prawda już zjeżdżam w dół ale najpierw tam trzeba było wjechać i jak to z kamerą spłaszczony stromy podjazd. Ślisko było jak cholera.https://www.youtube.com/watch?v=qoZkU8MJcPc&feature=youtu.be
https://www.facebook.com/mariuszpiterm/videos/pcb.10220212867263295/10220212856263020/?type=3&theater
Kliknięty link mógł być uszkodzony lub strona mogła zostać usunięta.
Nic nie widać
Mnie mówi, że zawartość nie jest dostępna...
Piterm123
29.06.2020, 11:09
już poprawiam link https://www.youtube.com/watch?v=qoZkU8MJcPc&feature=youtu.be
Na jakich oponach tam wjechałeś? Pirelli Scorpion STR?
Piterm123
29.06.2020, 16:02
Na jakich oponach tam wjechałeś? Pirelli Scorpion STR?
Niestety nie STR-y, przód to Piterli mt21 a tył Dunlop908rr . Jestem prze mega zaskoczony jak robią i w offie i na asfalcie. Wcześniej ujeżdżałem mitasy 7 i 10, i było ok ale te naprawdę dają rade,
Niestety nie STR-y ...
Chyba stety :at:
Twoje zdrowie! :Thumbs_Up::Thumbs_Up::Thumbs_Up:
Wreszcie wypowiedź kogoś, kto nie uważa się za Błażusiaka który wiecznie modyfikuje, narzeka, kombinuje, settinguje, wymienia i... ciągle mu mało, a to mocy, a to zadupek się trudno odkreca, a to felgi przerabia na bezdetki, zmienia na Kateema albo liścia i opowiada dookoła, jak bardzo się męczył acowywoglewiecieoprawdziwymterenie.
Ja uwielbiam NAT, niczego w niej już nie zmieniam, zajebiscie robi w terenie i za liściami najczęściej nadąża, za to liście najczęściej nie nadążają na szutrach i czarnym. Tydzień temu nawinalem petelke 450 km, z czego połowa autostrada ze średnia 160, połowa po TET, gdzie i szutry, i nawet lekka walka w błocie się trafiła.
dla. takiego zastosowania jest idealna.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
lukasz_vip
24.07.2020, 23:04
https://www.olx.pl/oferta/honda-cfr100-africa-twin-2018r-CID5-IDFS1kX.html
Afryka tak zajeb***, że ktoś jej dziubek dorobił ala GS :D
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
http://africatwin.com.pl/picture.php?albumid=347&pictureid=2343
http://africatwin.com.pl/picture.php?albumid=347&pictureid=2344
- lagi nigdy nie pociekły, uszczelniacze zmieniłem ok 75.000 nie chciałem dłużej czekać
- przedni stelaż nie był jeszcze spawany i póki co nie pęka jeszcze
- rudej praktycznie nie ma, może to kwestia używania odpowiedniej chemii
- zawieszenia spokojnie wystarcza nawet na 2 osoby z pełnym bagażem (80kg + 5x kg + bagaże nie ważyłem ale sporo tego, moto załadowany prowadzi się b.dobrze
- mocy zupełnie wystarcza do wszystkiego czego ja potrzebuję (mam też rapid bike easy)
- spalanie bez uwag jak widać na foto ... widoczne 4.5 jest z dystansu ok 13.000km i jest zawyżone przez komputer afry :)
- oleju nie bierze
- łożysko główki ramy jeszcze fabryczne i maja się dobrze
- wymienione były łożyska tylnego koła, przód ciągle fabryczny
motocykl używany turystycznie włącznie z "terenem" ale bez żadnych "fajerwerków" po prostu trzeba było przejechać poza asfaltem to się przejechało....
DCT jak najbardziej tak, mam do niej swoje uwagi, ale jak mi nie pasuję to przechodzę na manual.
z grubsza to tyle, chociaż początki były "trudne" bo uwierzyłem w te bzdury, że DCT uczy się stylu jazdy i przez pierwsze 4.000km niczego nie chciała się nauczyć... ale przez ten czas nauczyłem się DCT i po problemie.
jak macie jakieś pytanie to śmiało.
motocykl w moim posiadaniu od 73.000km, pierwszy właściciel miał na firmę więc dostałem wszystkie faktury na wszystko co było robione od momentu zakupu.
bukowski
10.08.2020, 22:15
nie mam takiego przebiegu, ale wiekowo podobnie. lagi robiłem na gwarancji, nie ciekły, ale jedna była wytarta.
ciekawe natomiast z tym spalaniem. moja manualna 4,4 to wzięła w Pamirze, jak musiałem zrobić o 200 km więcej, niż wskazywałoby na to średnie spalanie.
Jezdze spokojnie, ale średnio wciąga mi 5,5. Gdy, snuje się krajówkami to spada min na 5,2. Jak pałuje autostrada >160 to 8, jak pod 200 - to 10/100.
czyzby DCT oszczędzała paliwo?
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
nie mam takiego przebiegu, ale wiekowo podobnie. lagi robiłem na gwarancji, nie ciekły, ale jedna była wytarta.
ciekawe natomiast z tym spalaniem. moja manualna 4,4 to wzięła w Pamirze, jak musiałem zrobić o 200 km więcej, niż wskazywałoby na to średnie spalanie.
Jezdze spokojnie, ale średnio wciąga mi 5,5. Gdy, snuje się krajówkami to spada min na 5,2. Jak pałuje autostrada >160 to 8, jak pod 200 - to 10/100.
czyzby DCT oszczędzała paliwo?
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
nie sądzę.. bardzo dużo zależy od stylu jazdy, na autostrady nie wjeżdżam choć miałbym jechać dwa dni dłużej ale czasem trochę się pociśnie i wtedy jak piszesz bez problemu wskakuje 6/100 tak czy inaczej średnia dla mojego pyrkania to zazwyczaj w widocznej granicy. W ubiegłym roku jadąc sam po Rumunia (w tym obie trasy) same zadupia wyszło 4.1 z 3500km (bez pasażerki)
Rezerwa zazwyczaj wskakuje ok 330-370km
powyżej 160km/h nie testowałem.. ale w granicy 130-140 7 to raczej wyjdzie bez problemu. Do 100km/h bez problemu mieści się w okolicy 4.5
golenie mają niewielkie wytarcia może w zimie zrobię anodę tak dla zabicia czasu, chociaż można by je odwrócić i będą pracować w nowym miejscu. Warunków jakie zapewne miałeś w Azji mój moto nie widział, żaden upside tego na dłuższą metę nie wytrzyma.
http://africatwin.com.pl/picture.php?albumid=347&pictureid=2343
http://africatwin.com.pl/picture.php?albumid=347&pictureid=2344
- lagi nigdy nie pociekły, uszczelniacze zmieniłem ok 75.000 nie chciałem dłużej czekać
- przedni stelaż nie był jeszcze spawany i póki co nie pęka jeszcze
- rudej praktycznie nie ma, może to kwestia używania odpowiedniej chemii
- zawieszenia spokojnie wystarcza nawet na 2 osoby z pełnym bagażem (80kg + 5x kg + bagaże nie ważyłem ale sporo tego, moto załadowany prowadzi się b.dobrze
- mocy zupełnie wystarcza do wszystkiego czego ja potrzebuję (mam też rapid bike easy)
- spalanie bez uwag jak widać na foto ... widoczne 4.5 jest z dystansu ok 13.000km i jest zawyżone przez komputer afry :)
- oleju nie bierze
- łożysko główki ramy jeszcze fabryczne i maja się dobrze
- wymienione były łożyska tylnego koła, przód ciągle fabryczny
motocykl używany turystycznie włącznie z "terenem" ale bez żadnych "fajerwerków" po prostu trzeba było przejechać poza asfaltem to się przejechało....
DCT jak najbardziej tak, mam do niej swoje uwagi, ale jak mi nie pasuję to przechodzę na manual.
z grubsza to tyle, chociaż początki były "trudne" bo uwierzyłem w te bzdury, że DCT uczy się stylu jazdy i przez pierwsze 4.000km niczego nie chciała się nauczyć... ale przez ten czas nauczyłem się DCT i po problemie.
jak macie jakieś pytanie to śmiało.
motocykl w moim posiadaniu od 73.000km, pierwszy właściciel miał na firmę więc dostałem wszystkie faktury na wszystko co było robione od momentu zakupu.
No to u mnie dokładnie te same spostrzeżenia z 67500 km.
GregoryS
10.08.2020, 23:28
Bukowski, sporo Ci pali, moze to kwestia nerwowosci prawego nadgarstka ? ;) U mnie spalanie jak u mdxmd, po miescie przy jezdzie "przepisowej z malym naddatkiem" trzyma sie w okolicach 4.5. Na krajowkach pi * drzwi wychodzi 4.7. Autostradami srednio nie jade wiecej niz 120 bo strasznie lbem szarpie i po chwili zaczynam niewyraznie widziec :) Przy 120 i okazyjnym pocisnieciu do wyprzedzania srednia wychodzi w okolocach 5.1 - co mnie strasznie denerwuje ze "tyle żre" :D
U mnie konstans 5,6. Nie oszczędzam i jazda z plecakiem i tobołami. W pojedynkę około 5. W trybie Eco zejdę do 4.
radiolog
11.08.2020, 07:56
Mnie nigdy spalanie nie spadało poniżej 5,5 na 100, nigdy łbem nie szarpało nawet przy 180.
Mnie nigdy spalanie nie spadało poniżej 5,5 na 100, nigdy łbem nie szarpało nawet przy 180.
może to kwestia szyby
bukowski
11.08.2020, 11:49
na standardowej szybie mi nie szarpie, mam 177 wzrostu. inaczej było bez deflektora na baku.
tak czy inaczej, wygląda na to, że spalanie od skłonności do odkręcania manety zależne jest mocno.
4.7? 5.5? Mija wciąga w trybie mieszanym 6😋 ale się nie szczypie z Afryką 😁
Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
muszel72
11.08.2020, 12:48
To jest norma. Moja ATAS w manualu przy klepaniu do 100 bierze 4,6L ale do tego jak dodam trochę autostrady to wychodzi 5,5L
bukowski
11.08.2020, 12:58
To jest norma. Moja ATAS w manualu przy klepaniu do 100 bierze 4,6L ale do tego jak dodam trochę autostrady to wychodzi 5,5L
ale masz DCT? GregoryS - DCT?
GregoryS
11.08.2020, 17:55
Yep, atas z DCT.
100.032km kolejna wymiana oleju po 13.000km, przy poprzedniej dałem śruby spustowe z magnesem bo to daje dobry obraz stanu silnika i skrzyni biegów, po 13.000km brak jakichkolwiek opiłków na magnesach... jak na silnik z zintegrowaną skrzynią to super wynik na pewno ma tutaj znaczenie, że to wersja DCT bo raczej trudno źle wrzucić bieg i pozgrzytać "trybami" :)
silnik jest na prawdę nie do zdarcia, pomimo przebiegu pracuje jak nowy, nie bierze oleju jak na razie nic się nie dzieje.
100.032km kolejna wymiana oleju po 13.000km, przy poprzedniej dałem śruby spustowe z magnesem bo to daje dobry obraz stanu silnika i skrzyni biegów, po 13.000km brak jakichkolwiek opiłków na magnesach... jak na silnik z zintegrowaną skrzynią to super wynik na pewno ma tutaj znaczenie, że to wersja DCT bo raczej trudno źle wrzucić bieg i pozgrzytać "trybami" :)
silnik jest na prawdę nie do zdarcia, pomimo przebiegu pracuje jak nowy, nie bierze oleju jak na razie nic się nie dzieje.
Gratulejszyn - wynik miodzio! :Thumbs_Up: :)
Mirek Swirek
29.08.2020, 00:38
100.032km kolejna wymiana oleju po 13.000km, przy poprzedniej dałem śruby spustowe z magnesem bo to daje dobry obraz stanu silnika i skrzyni biegów, po 13.000km brak jakichkolwiek opiłków na magnesach... jak na silnik z zintegrowaną skrzynią to super wynik na pewno ma tutaj znaczenie, że to wersja DCT bo raczej trudno źle wrzucić bieg i pozgrzytać "trybami" :)
silnik jest na prawdę nie do zdarcia, pomimo przebiegu pracuje jak nowy, nie bierze oleju jak na razie nic się nie dzieje.
Hej, jak następnym razem będę u Ciebie, to aż się przyjrzę Twojemu egzemplarzowi, bo zawsze jakieś inne cuda stoją. Zdrówka.
mdxmd ile razy robiłeś inspekcję luzów zaworowych? korekty były?
Ja mam, co prawda w NC 8.5k ale zawory słuchać jak szlag i chyba nie będę czekał do 12k na regulacje tylko zrobię to zimą.
Ciekaw jestem tej statystyki na takim dystansie.
M
mdxmd ile razy robiłeś inspekcję luzów zaworowych? korekty były?
sprawdzane były tylko raz przy w okolicy 75.000km, wszystkie w tolerancji, wydech na dolnej granicy podciągnąłem o 0.02mm na środek... to wszystko teraz znowu wypada sprawdzić może w zimie się za to wezmę.
Z tego co obserwuję to motocykl jest "wyliczony" na dużo bardziej intensywną eksploatację i interwały są przewidziane z uwzględnieniem złotego środka, dlatego użytkując nazwijmy to turystycznie nie wydaje mi się konieczne aby trzymać się sztywno przebiegów (oprócz oleju silnika) ale to już decyzja indywidualna dla każdego.
wracając do spalania, wczorajsza trasa ok 200km po wschodnich rubieżach RP
http://africatwin.com.pl/picture.php?albumid=347&pictureid=2346
wynik z modułem rapidbike easy, bez niego nie udawało mi się zejść poniżej 4L/100km, śmiało mogę potwierdzić iż to dobra inwestycja chociaż widziałbym w nim dwie poprawki do wdrożenia w przyszłości.
Jedna to możliwość wyłączenia bez ingerencji w obudowę
druga to powiązanie układu z funkcją temperatury zewnętrznej, rapidbike genialnie się sprawdza w warunkach "lato" gdy temperatury są powyżej 15st.C, poniżej tej temp. warunki spalania mieszanki są na tyle dobre, że podbijanie AFR nie ma wg.mnie sensu.
...
Z tego co obserwuję to motocykl jest "wyliczony" na dużo bardziej intensywną eksploatację i interwały są przewidziane z uwzględnieniem złotego środka,
Oooo matulu, takie coś znalazłem CRF1000 300 000km (https://youtu.be/-rY3rkRleus) :dizzy:, niestety po niemiecku, kierownik pochodzi z Austrii. Prowadzi dość dokładny dziennik serwisowy tutaj (http://www.varahannes.at/afrika%20twin-b.htm).
Na mnie robi wrażenie :bow:
Oooo matulu, takie coś znalazłem CRF1000 300 000km (https://youtu.be/-rY3rkRleus) :dizzy:, niestety po niemiecku, kierownik pochodzi z Austrii. Prowadzi dość dokładny dziennik serwisowy tutaj (http://www.varahannes.at/afrika%20twin-b.htm).
Na mnie robi wrażenie :bow:
Przecież to "bubel do sześcianu"...:)
Varahannes znany gość, nawet u nas.. Na wiadrze zrobił ponad 660 000 km..
Przecież to "bubel do sześcianu"...:)
ale, że?
Varahannes znany gość, nawet u nas.. Na wiadrze zrobił ponad 660 000 km..
I dalej rośnie :D
GregoryS
05.10.2020, 13:37
600k na wiadrze, 300k na afrze... on bywa czasem w domu ? :)
ale, że?
Chodzi o to, że niektórzy na forum twierdzili, że nowa Afryka to bubel:)
Jak widać, jest trochę inaczej...Chciałbym mieć takiego bubla:)
Chodzi o to, że niektórzy na forum twierdzili, że nowa Afryka to bubel:)
Jak widać, jest trochę inaczej...Chciałbym mieć takiego bubla:)
Ja twierdziłem, że jest bezpłciowa. Podtrzymuję ten argument, bezpłciowa i wytrzymała! Tak czy inaczej 300kkm robi na mnie wrażenie!
bukowski
05.10.2020, 17:27
Bo to jest wątek dla frustratów. Mamy trzy przypadki:
A) nie mam afry
B) mam afre RD0x
C) kupiłem KTM
:P
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Bo to jest wątek dla frustratów. Mamy trzy przypadki:
A) nie mam afry
B) mam afre RD0x
C) kupiłem KTM
:P
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
To ja D ... czy jednak C? Mam cały czas CRF1k i kupiłem Husqe :-P Ale masz rację, frustracja NATką pchnęła mnie na Husqe.
bukowski
05.10.2020, 23:30
czekaj... wątki pomyliłem. myślałem że to wątek o bublu :P
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Można prosić jakiś namiar na „Zet’a” chodzi o podwyższenie seryjnej kanapy. Mam 190cm i odczuwam kolana przy dłuższej podróży. Pozdrawiam
madafakinges
31.10.2020, 10:40
http://africatwin.com.pl/showthread.php?p=702297#post702297
Od 30.000 bez zmian :)
k-jHPl3FdK0
muszel72
29.08.2021, 07:06
Wlewasz we mnie optymizm bo chcę trzymać swoją królową 10 lat. 👍
Koresponduje mi to z tytułem wątku :D:D:D
2J7XE9tLlEM
CRF obroni się sama, nie potrzeba znanego restauratora ani filmów z lokowaniem produktu o pasji motocyklowej.
CRF nie jest najlepsza w każdej dziedzinie ale jako jedyny znany mi motocykl jest b.dobra we wszystkich dziedzinach i nie ma drugiego tak uniwersalnego motocykla.
Takie trafiłem w necie. Jest nieźle.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210916/9449cb8a5d52b5072fc56d19c9f61657.jpg
Takie trafiłem w necie. Jest nieźle.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20210916/9449cb8a5d52b5072fc56d19c9f61657.jpg
Varahannes dobija do 400 000 km ;)
http://www.varahannes.at/afrika%20twin.htm
Czyli mamy potwierdzenie, że to nie jednostkowy przypadek. :)
radiolog
17.09.2021, 10:54
KTM wcale nie działa 0-1kowo
KTM wcale nie działa 0-1kowo
Ja tam się nie znam ale wszędzie słyszę te legendy miejskie że KTM działa głównie 0-wo, czyli nie działa :D
Ja tam się nie znam ale wszędzie słyszę te legendy miejskie że KTM działa głównie 0-wo, czyli nie działa :D
Duze KTM-y zazwyczaj psuje sie tym ktorzy ich nie maja ;)
Duże psujo sie dużo :)
Oczywiście nie Ciebie :)
Nie wiem gdzie napisać więc napiszę tu. Kolega zastanawia się nad sprzedażą CRF 1000 z 2016 r wersja w kolorze czarnym matowym. Znam to moto bo latamy razem od 2 lat ale nie jestem przekonany do tego modelu, parę razy zamienialiśmy się w trasie i mi nie podeszła ale do brzegu. Ile teraz można zapłacić za taki motocykl żeby cena była w miarę atrakcyjna i jeżeli mi nie podejdzie CRF to żeby to sprzedać za pół roku i nie stracić. Czy te afry w miarę się sprzedają przy cenie ok 40 tyś? Za podobne pieniądze można kupić nowe moto np v stroma czy prawie T7. Przebieg 35 tyś km.
madafakinges
30.11.2021, 13:21
Poniżej 40 b.ciężko kupić crf1000 sam szukałem dla siebie i dołożyłem jednak do 1100.
Afra trzyma cenę nie bez powodu.
jedyne czego CRF nie lubi to kolizji i przy zakupie trzeba na takie importowane egzemplarze bardzo uważać, motocykle jak Twojego kolegi gdzie jest znana i pewna historia są w cenie. Przebieg to ostatnia rzecz w jakiej należy szukać problemów i piszę to z autopsji.
Grzechu2012
30.11.2021, 17:45
jedyne czego CRF nie lubi to kolizji i przy zakupie trzeba na takie importowane egzemplarze bardzo uważać, motocykle jak Twojego kolegi gdzie jest znana i pewna historia są w cenie. Przebieg to ostatnia rzecz w jakiej należy szukać problemów i piszę to z autopsji.
mam prawie 80.000 km przebiegu, za każdym razem, siadam, odpalam i ogień- nic się nie dzieje z tym motocyklem.
No poza tym że już ori aku zaczyna kuleć, ale moto stoi w nieogrzewanym blaszaku także dostaje trochę mocniej po tyłku.
Generalnie nie widzę dla siebie innej alternatywy- nic innego z segmentu adv nie podobuje mnie się.
a do tego szarpnąłem się na babuszke
No dobra. Przekonaliście mnie. Kupiłem CRF 1000. Zobaczymy czy po jakimś czasie przekonam się do tego moto. Do tej pory najlepiej jeździło mi się na Tigerze 800 ale dam jej szansę. Jak mi nie podejdzie to najwyżej zamienię na coś innego A narazie idę opijać. Wracałem nią w nocy przy -7C więc.fajnie było
No dobra. Przekonaliście mnie. Kupiłem CRF 1000. Zobaczymy czy po jakimś czasie przekonam się do tego moto. Do tej pory najlepiej jeździło mi się na Tigerze 800 ale dam jej szansę. Jak mi nie podejdzie to najwyżej zamienię na coś innego A narazie idę opijać. Wracałem nią w nocy przy -7C więc.fajnie było
będziesz zadowolony, manual czy decete ? :)
Mirek Swirek
08.12.2021, 22:37
No dobra. Przekonaliście mnie. Kupiłem CRF 1000. Zobaczymy czy po jakimś czasie przekonam się do tego moto. Do tej pory najlepiej jeździło mi się na Tigerze 800 ale dam jej szansę. Jak mi nie podejdzie to najwyżej zamienię na coś innego A narazie idę opijać. Wracałem nią w nocy przy -7C więc.fajnie było
Hee, na bank Ci nie podejdzie. Po Wiadrze, Tiger. Po Tigerze Trampek 650? Kupiłeś Afre, bo koledzy z forum przekonali Ciebie? :) Komedia :)
To ja już zapytam grzecznie, co po Crf 1000?
Zdrówka
Mirek nie bój żaby, zakup nie był spowodowany wpisami na forum tylko chęcią osobistego i organoleptycznego potwierdzenia rzekomej zajebistości tego motocykla i tym że dobry kolega akurat sprzedawał. Jest afra, jest transalp - pojeździ się podoświadcza i jeden z nich zostanie. Gdybym przy zakupie kierował się wpisami na forum to wiesz ostatnio czytałem że czołgi są zajebiste a jednak jeszcze nie mam he he. Wersja manual.
muszel72
09.12.2021, 13:54
To jest ostatni motocykl nieprzeładowany elektroniką. No może jeszcze mój ATAS, który ma jak na razie dożywocie u mnie:)
To jest ostatni motocykl nieprzeładowany elektroniką. No może jeszcze mój ATAS, który ma jak na razie dożywocie u mnie:)
a co z tą elektroniką jest nie tak, że taka niedobra? może to, że wyciągamy telefon łączymy go z motocyklem i w banalny sposób czytamy co go boli, gdzie jest zwarcie a gdzie rozwarcie :) gdy właściciel starej "dobrej" elektroniki wyciąga z kufra multimetr, żarówkę, rozkłada schemat i szuka szuka po czym dowiaduje się, że aby sprawdzić to i tamto musi rozebrać 1/3 motocykla .... dziękuję za taką dobrą starą prostą elektronikę. Bezpieczniki nie palą się bo mają taki kaprys i wymiana na nowy niczego nie załatwia gdy moto z "nową elektroniką" rozłącza obwód zwarcia sygnalizując to w błędach a po usunięciu problemu obwód sam powraca do właściwej pracy i nie trzeba "1kg" bezpieczników.
A oto AT:
https://images89.fotosik.pl/558/abe8c2c9d4e07d8b.jpg
muszel72
09.12.2021, 21:42
Mdxmd, nic złego oprócz tego, że im jej więcej tym więcej jej może się zjebać;) Wiem co mówię bo pracuję w firmie gdzie robi się między innymi komputery dla znanych marek samochodowych;) Poza tym wszystko Ok;)
Mdxmd, nic złego oprócz tego, że im jej więcej tym więcej jej może się zjebać;) Wiem co mówię bo pracuję w firmie gdzie robi się między innymi komputery dla znanych marek samochodowych;) Poza tym wszystko Ok;)
Do iskrownika już raczej nie wrócimy, firma A robi chipset firma B język programowania niskiego poziomu firma C ubiera to w składnie wysokiego poziomu aby w miarę ogarnięty programista(i) zrobili z tego użytek no i zaczynają się atrakcję, które poprawiane są w aktualizacjach. Jednak elastyczność rozwiązania jest ogromna i gdyby taka honda zrobiła z tego open source byłoby ciekawie (np. udostępniając kod do wyświetlacza LED) bo ten OEM to "średniego grafika" nawet na oczy nie widział.
Ale wracając do tematu, bardziej zaawansowana elektronika to także linia zasilająca odbiorniki a przełączniki dostępne do użytku kierowcy służą tylko do informowania sterownika co chcemy, więc upraszcza się mocno cała instalacja elektryczna bo nie ma potrzeby prowadzenia obwodów przez przełączniki. Łatwiej można to wszystko zabezpieczyć i dużo łatwiej diagnozować także zalety są...
A oto AT:
https://images89.fotosik.pl/558/abe8c2c9d4e07d8b.jpg
Piękności!!!:at:
A oto AT:
Ładna:Thumbs_Up:
Jak już się znudzi to daj znać :)
Lucky Luke
10.12.2021, 12:54
Ładna ładna , jak to Africa, w sumie nie ma brzydkich. ;)
Zazdroszczę
Dziś polatałem dłużej i trochę po śniegu. Nawet niegłupie to moto.
https://images90.fotosik.pl/558/4d50cc66498bee78.jpg
A wydech mam zajebisty. Muzyka dla uszu!
Detrytus
11.12.2021, 23:58
I niby miałeś przyczepność na tej kostce?
Jedni gadu gadu, inni gazu gazu…
GregoryS
02.02.2022, 22:59
I to gazu gazu bez szczania bo gaciach skoro srednie spalanie 15/100 :)
I to gazu gazu bez szczania bo gaciach skoro srednie spalanie 15/100 :)Że niby jak? Większość szutrem chyba lub w mieście 🤔
Wysłane z mojego SM-A715F przy użyciu Tapatalka
Że niby jak? Większość szutrem chyba lub w mieście 🤔
Wysłane z mojego SM-A715F przy użyciu Tapatalka
Gość się podobno zawziął na rekord świata w spalaniu i przez 6 lat napieprzał 400k km na dwójce do odcięcia.
takie 15 to wystarczy po odpaleniu na zimno pocisnąć parę razy na biegach po zostawieniu moto na luzie przez parę minut i jest.
do posiadaczy - jak trzebaby jechać, żeby taka cyfra padła :D
Facet napisał tylko że podjechał 200m po resecie żeby zrobić tą fotkę. Na dłuższym dystansie wynik raczej nie do powtórzenia.
No to by się zgadzało. Już myślałem ze następny ghost rider.
W ile czasu (miesięcy, lat) taki przebieg???
Dokładnie 6 lat.
A najlepsze jest to że gość ma jeszcze Varadero, którym w tym czasie nakręcił dodatkowe 150 tys. km.
I żeby dobić gwoździa, to wiadro aktualnie na liczniku ma 700 tys. km, wszystko najeżdżone przez 20 lat przez tego samego kierownika.
http://www.varahannes.at
ma gość twarde 4 litery, z drugiej stronie z czego on żyje mając tyle czasu na jazdę. Przeglądałem jego dziennik to potrafi w 2 dni zrobić 3500km nie wiem jak to robi to nie możliwe chyba, że na rolce hamowni.
10.05.2021
11.05.2021 SS2000 Gold 3400km
znam taki film, że starszy facet żył z jeżdżenia pickupem i na pace woził jakieś torby z czymś białym :D ponoć niezły hajs wyciągał :D
znam taki film, że starszy facet żył z jeżdżenia pickupem i na pace woził jakieś torby z czymś białym :D ponoć niezły hajs wyciągał :D
Jeździć to jedno ale zrobić przez dwa dni pod rząd po 1600km ? może źle czytam ten dziennik patrz rok 2021, kiedyś zrobiłem podobny dystans same autostrady i był to cały dzień i noc jazdy, do celu dotarłem drugiego dnia ok 10:00 i trzeba być genetycznie modyfikowanym aby względnie stać na nogach następnego dnia albo jak piszesz być na białych dopalaczach:). Facet jest na prawdę niezniszczalny urodzony na motocyklu i wożony przez najmłodsze lata życia w centralnym kufrze ;)
muszel72
06.02.2022, 18:25
Jak kiedyś musiałem w jeden dzień wrócić z Gilau do domku w jeden dzień gieesem to mi dzwoniło we łbie, że bez bro zasnąć się nie dało. A to tylko 1300 km. Mientki nie jest.
Te trasy z oznaczeniem SS to coś w rodzaju extremalnej jazdy, może to na wzór organizowanego u nas dwa lata temu maratonu z Zakopanego na Hel.
Tutaj trochę więcej http://www.varahannes.at/iron%20butt%20ss%202000%20gold.htm
"SS 2000 Gold (co najmniej 3218 kilometrów) w maksymalnie 36 godzin"
http://www.varahannes.at/afrika%20twin_htm_files/11792.jpg
Raz na jakiś czas zaglądam na stronę Varahannes. Przez jakiś czas chyba nic nie zmieniał..
Ale teraz jest aktualizacja: 470.620 km:D
Wersja z DCT jak rozumiem.
Raz na jakiś czas zaglądam na stronę Varahannes. Przez jakiś czas chyba nic nie zmieniał..
Ale teraz jest aktualizacja: 470.620 km:D
Wersja z DCT jak rozumiem.
Te 470k km to aktualizacja z listopada ubiegłego roku. Podejrzewam że lada dzień pęknie mu pół bańki. Wersja z DCT, wszystkie przeglądy robione zgodnie z zaleceniami Hondy.
muszel72
06.04.2023, 10:55
Pany, ktoś podpowie jaka to była twardsza zawiecha do ATAS 1000?
Kompletny amor?, sama sprężyna? Wyjdzie mi jeździć z plecakiem czasami i choć ori nie jest najgorszy to przydałoby się twardziej. Ciężko się przez to przekopać. THX
Pany, ktoś podpowie jaka to była twardsza zawiecha do ATAS 1000?
Kompletny amor?, sama sprężyna? Wyjdzie mi jeździć z plecakiem czasami i choć ori nie jest najgorszy to przydałoby się twardziej. Ciężko się przez to przekopać. THX
jeżeli chcesz aby było sztywniej wymień sprężyny, jeżeli chcesz aby zmienić zakresy tłumienia.. i poprawić charakterystykę pracy wymieniasz całe zawiasy
muszel72
06.04.2023, 22:06
Dzięki ex-u. To wiem. Wychodzi, że Hyperpro. Pzdr
https://www.youtube.com/watch?v=6rD2QB0EBIU&t=223s
6rD2QB0EBIU
https://www.youtube.com/watch?v=6rD2QB0EBIU&t=223s
6rD2QB0EBIU
mam mieszane odczucia z tego filmu... np. wbijanie ośki wahacza młotkiem - przecież ta oś wchodzi gładko po co tutaj młotek ? jeżeli po drugiej stronie otwory nie będą dokładnie wyrównane takie wbijanie skończy się odbiciem farby na ramie. Generalnie ta linia montażowa to chyba działa od 30lat :) Butelka z olejem do smarowania, zdejmowane korbki do obracania silnika.
To takie subiektywne wrażenia, bo jakby to nie wyglądało jakoś to jeździ :)
a tutaj konkurencja... starsza linia montażowa : boxery olejaki i niektóre modele K różowo też nie jest.
fjQ6Gdk-QYw
a tutaj nowsza linia wodniaki, fajnie zrealizowany film
LD6kGafB2to
a ja lubię moja crf bo ją mam i jest najlepszy ze wszystkich jakie miałem moto.
Chociaż najwięcej pozytywnych wspomnień mam z XTX i Trampka, zaś najgorsze z gieesa. Wielka lokomotywa a delikatny jak dziewica z baletu.
Miałem: Gieesa 1000 - najgorszy ze wszystkich
3 x tenere
xtx
xtt
itr
trampka
motorynkę
jawę
Derbi
Miałem: Gieesa 1000 - najgorszy ze wszystkich
3 x tenere
xtx
xtt
itr
trampka
motorynkę
jawę
Derbi
Zapomniałeś dodać tę dziewicę z baletu :D
Zapomniałeś dodać tę dziewicę z baletu :D
stara się zapomnieć
W tych filmach z montażu rzuca się w oczy tempo pracy.
Japończycy pracują szybko , jak małe robociki , może nawet za szybko ale jak im policzyli na czynność ileś sekund ....
W BMW natomiast sporo wolniej , spokojniej , nie widać jakiegoś ciśnienia.
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.