PDA

View Full Version : Szyba NAT


QrczaQ
21.06.2018, 21:38
Zakładałem reflektor i myślałem że se szybę odkrece, a co w mechanika się pobawie.

Przy zakładaniu te dwie dolne gumki nakrętki wpadły do środka! Na szczęście miałem na zapasie bo trzeba całe plastiki rozbierać... A to już przerabialem przy zakładaniu gniazdka zapalniczki i nie mam 2 godziny czasu na to.

Uważajcie na to G!

Oj chyba KTM 790 będzie na radarze.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

madafakinges
21.06.2018, 21:54
Odkręcałem szybę 6-7 może 8 razy... gumki mi nie wypadły przypadek?

Boczki ściągałem 4 razy samo ściągnięcie max 5min poskładanie wszytskiego 3min. i to z piwkiem w ręku. Ja nie wiem jaki wy problem z tym macie... a i nie połamałem żadnego zaczepu...

greszczyn
21.06.2018, 23:55
Ja podobnie ,wymieniałem ori szybę na Puig-a ,później spawałem stelaż i jeszcze ze cztery -pięć razy demontowałem szybę .... i ani razu nie miałem problemu ze ....spadającymi gumkami ;) .
Jedyne co to uwaliłem zaczepy od plastików( prawy i lewy) ,te na samym przodzie tuż przy reflektorze .

Sierdiukov
22.06.2018, 08:51
U mnie podobnie, ściągałem szybę już ze 3 razy i nic nigdzie nie wpadło - w tym raz do montażu wspornika dla szyby (koleś z Włoch, polecam - ułamek ceny kanadyjskiej i skandynawskiej).
No ale przecież jak się stało to się stało.

Co do boczków to rzeczywiście robi się dłużej jak trzeba wypiąć gmole - a u mnie trzeba - i to hooyowe turatechy zafajdane (bleeee).
Co do samych gumek można kupić uniwersalne. Coś koło 40 zł za woreczek z kilkoma innymi zamiennikami do montowania szyb.

muszel72
22.06.2018, 16:49
Przepraszam Koledzy jeśli w nieodpowiednim miejscu. Czy do szyby w ATAS powinienem od razu kupić wzmocnienie nie czekając na pęknięcie stelaża? Thx

madafakinges
22.06.2018, 17:19
Pęknięcia stelaża nie powoduje szyba tylko zamontowana na nim ciężką nawigacja+jazda z nią po wertepach

Tank
22.06.2018, 17:37
Mam pytanie. W jakim celu po tylkokroć trzeba sciągać szybę lub boczki w NAT, skoro to takie upierdliwe i grozi nieodhaczeniem się ws, ystkich części? Serio pytam, jest to wymagane przy obsłudze moto, czy to jakieś kaprysy, tuningi itp?

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

radiolog
22.06.2018, 18:02
Mam pytanie. W jakim celu po tylkokroć trzeba sciągać szybę lub boczki w NAT, skoro to takie upierdliwe i grozi nieodhaczeniem się ws, ystkich części? Serio pytam, jest to wymagane przy obsłudze moto, czy to jakieś kaprysy, tuningi itp?

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu TapatalkaPewnie do montażu akcesoriów, bo pprty sąpod czaszą.
Za to jak mam pytanie, czy do wyciągnięcia przednich kierunków też trzeba rozlożyć caly przód?

luk2asz
22.06.2018, 21:58
Żeby gumki nie wpadały jest prosty patent: wkęcać od samego początku śrubki, już w gumkę , nie wciskać. Sama dojdzie do nakrętki i po sprawie. Nie kumam jak je tam wciskacie.

muszel72
23.06.2018, 01:37
Dziękuję mada. Zakładam zatem, że shitphone nie będzie nadmiernym obciążeniem dla stelaża. Pzdr

QrczaQ
23.06.2018, 07:34
Mam pytanie. W jakim celu po tylkokroć trzeba sciągać szybę lub boczki w NAT, skoro to takie upierdliwe i grozi nieodhaczeniem się ws, ystkich części? Serio pytam, jest to wymagane przy obsłudze moto, czy to jakieś kaprysy, tuningi itp?

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu TapatalkaDo czyszczenia filtra np

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

MajQ
16.01.2019, 17:28
Ave,
apropos stelaża - planuję zamontować na nim navi TT 550, ale slyszałem że ma tendencję do łamania sie w takim wypadku. Czy ktoś się orientuje, czy są jakieś wzmocnienia?

Novy
16.01.2019, 17:37
Mam tam też TT'a - zamontował handlarz. Nic się nie dzieje.

Tylko zamontowana jest na zasadzie wyrzucenia całego mocowania i przykręcenia blaszki bezpośrednio do nawigacji. Może na tym polega rozwiązanie tego problemu, bo nie ma dźwigni.

Mimo wszystko, jeśli jednak chcesz to istnieje wzmocnienie, ale kosztuje jakieś dziwne pieniądze. Dlatego Myku znalazł gdzieś na fejsie magika w Rumunii, który w miarę dobrych pieniądzach i solidnie robi takie wzmocnienia.

Szukaj, było na forum albo zapytaj kolegi Myku.

MajQ
16.01.2019, 17:53
No właśnie sie ostatnio zaopatrzyłem w ATAS i chciałbym tam zamocować, ale z "dźwignią" (GIVI ma takie ustrojstwo) i nie wiem jak będzie z wytrzymałoscia stelaża.
W poprzedniej NAT miałem RAM na kierownicy i trochę mi przeszkadzało, więc teraz chciałbym cos nad "zegarem".

ex1
16.01.2019, 19:20
a propo szyb.. do NAT .. ma ktoś do czynienia z niskimi szybami od Touratecha..? lub tymi średnimi..?

madafakinges
16.01.2019, 20:10
Przymierzałem się się do nich bo są najładniejsza, ale cena mnie odstraszyła....