View Full Version : Uniwersalne zegary, prędkościomierz?/
Strzała!
Ciężko jest założyć to ustrojstwo na moto i ile czasu to zajmuje i jak działa??
W mojej Królowej notorycznie nie działa prędkościomierz, albo ślimak albo linka? przejechałem bez licznika chyba już 30 tys. km. i trochę to męczące:vis:
a tripmaster tak wytrawiło, że tylko w najciemniejsze noce coś widać:mur:
Motor stoi w Kirgistanie,także tam będzie musiała wymiana pójść, a z elektryki słaby opór jestem także sam nie wiem?
Czy może ma ktoś jakiś inny pomysł, żeby licznik działał?!
Dzięki i pozdrowienia!!!
rowerowy licznik z dwoma dziennymi i tyle w temacie :Thumbs_Up:
m
Strzała!
Ciężko jest założyć to ustrojstwo na moto i ile czasu to zajmuje i jak działa??
W mojej Królowej notorycznie nie działa prędkościomierz, albo ślimak albo linka? przejechałem bez licznika chyba już 30 tys. km. i trochę to męczące:vis:
a tripmaster tak wytrawiło, że tylko w najciemniejsze noce coś widać:mur:
Motor stoi w Kirgistanie,także tam będzie musiała wymiana pójść, a z elektryki słaby opór jestem także sam nie wiem?
Czy może ma ktoś jakiś inny pomysł, żeby licznik działał?!
Dzięki i pozdrowienia!!!
Ja zadowolony byłem z vapora trailtech. Trochę drogi ale działa super, w dzień wyraźny, w nocy ładnie podświetlony.
czytaj, że kolega nie ma ręki do prądów a w Vaporze masz jedną jak nie dwie sondy temp, możliwość zda się wskazania poziomu wachy i do tego obrotościomierz :D jak dojedzie do KGZ to go ch... strzeli zanim to założy. tak mi się wydaje.
sam miałem Acecwela i zakładałem ze trzy i nie jest to bułka z masłem a jakiś tam lewy wielce do tych motorów nie jestem.
jak jesteś na wyjeździe to mniemam, ze chcesz... no ... jechać a nie drapać się po głowie gdzie jest 'plus'.
m
ja nie podłączałem tych temperatur, w xr to bez sensu. Obrotomierz miałem ale potem odłączyłem. Sam licznik jest bardzo fajny, czy warty tej kasy to już dyskusyjne :)
W vaporze Trailtecha obrotosciomierz to zaden problem- obkreca sie kabel wysokiego napiecia przewodem, ktory jest podlaczony do licznika
Czujnik predkosci tez nei problem- ale sa 2 rodzaje podlaczenia, obydwa czyjniki sa magnetyczne
Najwiekszy problem z czujnikiem wody- temperatury- trzeba wiedziec jaka jest srednica weza pomiedyz chlodnica a silnikiem, weza przeciac, wstawic czujnik, zalozyc dwie opaski i tyle.
Samo zalozenie, znalezienie miejsca na zegar(wyswietlacz) moze byc klopotlowe- zwlaszcza, jak sie chce zostawic oryginalne zageary( ale po co wtedy je zostawiac?)
ja mam koso
znajomosc pradow - 0
podlaczylem wszystko bez zadnych problemow
instrukcja mowi wszystko.
Tez sie obawialem , ze nie dam rady bo z pradow to ja wiem , ze jest w gniazdku..........
choc wydaje mi sie ze pomysl matjasa najlepszy
Dzięki piękne chłopaki!!
Pójdę drogą Matjasa..
W sumie to interesuje mnie tylko zasięg na zbiorniku także to wystarczy w zupełności :-D
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.