PDA

View Full Version : Uniwersalne zegary, prędkościomierz?/


killjoy
08.06.2016, 10:24
Strzała!

Ciężko jest założyć to ustrojstwo na moto i ile czasu to zajmuje i jak działa??

W mojej Królowej notorycznie nie działa prędkościomierz, albo ślimak albo linka? przejechałem bez licznika chyba już 30 tys. km. i trochę to męczące:vis:
a tripmaster tak wytrawiło, że tylko w najciemniejsze noce coś widać:mur:

Motor stoi w Kirgistanie,także tam będzie musiała wymiana pójść, a z elektryki słaby opór jestem także sam nie wiem?

Czy może ma ktoś jakiś inny pomysł, żeby licznik działał?!


Dzięki i pozdrowienia!!!

matjas
08.06.2016, 11:12
rowerowy licznik z dwoma dziennymi i tyle w temacie :Thumbs_Up:

m

Strzała!

Ciężko jest założyć to ustrojstwo na moto i ile czasu to zajmuje i jak działa??

W mojej Królowej notorycznie nie działa prędkościomierz, albo ślimak albo linka? przejechałem bez licznika chyba już 30 tys. km. i trochę to męczące:vis:
a tripmaster tak wytrawiło, że tylko w najciemniejsze noce coś widać:mur:

Motor stoi w Kirgistanie,także tam będzie musiała wymiana pójść, a z elektryki słaby opór jestem także sam nie wiem?

Czy może ma ktoś jakiś inny pomysł, żeby licznik działał?!


Dzięki i pozdrowienia!!!

siwy
08.06.2016, 11:13
Ja zadowolony byłem z vapora trailtech. Trochę drogi ale działa super, w dzień wyraźny, w nocy ładnie podświetlony.

matjas
08.06.2016, 11:19
czytaj, że kolega nie ma ręki do prądów a w Vaporze masz jedną jak nie dwie sondy temp, możliwość zda się wskazania poziomu wachy i do tego obrotościomierz :D jak dojedzie do KGZ to go ch... strzeli zanim to założy. tak mi się wydaje.

sam miałem Acecwela i zakładałem ze trzy i nie jest to bułka z masłem a jakiś tam lewy wielce do tych motorów nie jestem.
jak jesteś na wyjeździe to mniemam, ze chcesz... no ... jechać a nie drapać się po głowie gdzie jest 'plus'.

m

siwy
08.06.2016, 11:20
ja nie podłączałem tych temperatur, w xr to bez sensu. Obrotomierz miałem ale potem odłączyłem. Sam licznik jest bardzo fajny, czy warty tej kasy to już dyskusyjne :)

Mirmil
08.06.2016, 12:47
W vaporze Trailtecha obrotosciomierz to zaden problem- obkreca sie kabel wysokiego napiecia przewodem, ktory jest podlaczony do licznika
Czujnik predkosci tez nei problem- ale sa 2 rodzaje podlaczenia, obydwa czyjniki sa magnetyczne
Najwiekszy problem z czujnikiem wody- temperatury- trzeba wiedziec jaka jest srednica weza pomiedyz chlodnica a silnikiem, weza przeciac, wstawic czujnik, zalozyc dwie opaski i tyle.
Samo zalozenie, znalezienie miejsca na zegar(wyswietlacz) moze byc klopotlowe- zwlaszcza, jak sie chce zostawic oryginalne zageary( ale po co wtedy je zostawiac?)

sizyrk
08.06.2016, 17:06
ja mam koso
znajomosc pradow - 0
podlaczylem wszystko bez zadnych problemow
instrukcja mowi wszystko.
Tez sie obawialem , ze nie dam rady bo z pradow to ja wiem , ze jest w gniazdku..........

choc wydaje mi sie ze pomysl matjasa najlepszy

killjoy
09.06.2016, 08:52
Dzięki piękne chłopaki!!
Pójdę drogą Matjasa..
W sumie to interesuje mnie tylko zasięg na zbiorniku także to wystarczy w zupełności :-D