View Full Version : Filtry g±bkowe dla Xrv750 -powrót tematu
Wreszcie znalazłem stronę z amerykańskimi filtrami g±bkowymi dla Afryk.
( temat mnie męczył).Wcze¶niej Chomik wygrzebał filtry do RD 07a -sklep internetowy w UK
Tu s± do RD04 i Transalpa PD 06 i Pd10
http://www.unifilter.com/
http://www.unifilter.com/online%20catalog/UNICAT07.pdf
Symbol NU-4097
Czy byłby kto¶ jeszcze zainteresowny takimi filtrami . Nie ukrywam , że chodzi o koszty wysyłki no i cholera korenspondencji z firm±.
Ja mogę wysłać im przelew bo mam takie konto oraz porozsyłać
po Polsce je¶li by było wiecej chętnych. Sam filter jest niedrogi.
W zał±czniku zdjecia dla przypomnienia
To jeszcze dorzuce, że warta uwagi jest Firma NO-TOIL - tez USA, ale niejaki Samson (Enduro-Adventure.com) wiem ze ma w PL je sprzedawac, więc do niego można też zapytania słać
Wieczny,widzę ze jeste¶ zalogowany na Endoro-adventure.
Zapytaj jaka jest możliwo¶ć kupienia ,sprowadzenia w/w filtrów
ja tez jestem i wlasnie gadam z samsonem :)
na tyle kumaty jest, ze kategoria u niego jest dla AT
http://sklep.enduro-adventure.com/xrv-750-africatwin-c-7_11_21.html
a po ile to by bylo za taki filterek
O, a to ciekawe. Nigdy g±bkowym się nie interesowałem, ale jak jest okazja... Zaleta g±bkowego to możliwo¶ć jego prania, czy również lepsza przepływowo¶ć - co¶ jak K&N, żeby kunia dodać?
Nie polecam tych filtrow , (chyba ze na wyprawe na pustynne piaski bo mozna co chwile czyscic) slychac ze moc spada jak w K+N . Papierowy kosztuje w luisie 18 Euro a wiec mozna wytrzymac.
Bartekkk
03.04.2008, 21:51
Nie polecam tych filtrow , (chyba ze na wyprawe na pustynne piaski bo mozna co chwile czyscic) slychac ze moc spada jak w K+N . Papierowy kosztuje w luisie 18 Euro a wiec mozna wytrzymac.
A sk±d Ty takie NEWSY masz że moc w k&n spada? Chyba że go kto¶ nigdy nie czy¶cił:D
Wcze¶niej Chomik wygrzebał filtry do RD 07a -sklep internetowy w UK
Filtry przyjad± do mnie w maju
http://www.thepipercrossshop.co.uk/images/products/mpx/thumbs/mpxgeneric.jpg
http://www.thepipercrossshop.co.uk/motorcycledisplay.asp?model=208
oczywi¶cie, że najlepsze s± filtry papierowe ale generalnie chodzi tutaj o czyszczenie....
Byly officialnie testowane 4 filtry do motorow w Czasopismie motorrad i bez spadku mocy byl tylko Orginal od hondy . (test byl oczywiscie na fabrycznym ustawieniu gaznika)
Ja zauwazylem roznice miedzy orginalem i luisem o okolo 2-5kmh max ale to nikomu nie powinno przeszkadzac .
Tu nie chodzi o oszczędno¶ć. Filtra K&N nie należy stosować przy wysokim zapyleniu.
Negatywne opinie i przeciwskazania s± na niemieckim forum Transalpa jak również Afryki.
Natomiast chwalony jest filtr papierowy. Mam XT600 w którym jest tenże filtr.Po wypadzie na Rumunię już po 3-4 tys jest kompletnie zatkany i motocykl zamiast zużywać 5 l/100 pali półtora litra więcej.Ogólnie w endurakach stosuje się filtry g±bkowe które można prać.
Filtr taki chciałbym stosować na takie wła¶nie zakurzone wyprawy.
więc tak, filtry g±bkowe o jakich mówiłem, s± tylko do hard enduro i crossów niestety.
samson podał mi ceny do RD04 takie:
filtr pow. MIW do RD04 - 78,00 PLN
filtr pow. K&N RD04 - 298,00 PLN
Ze swojej wiedzy mogę dodać i zgodzić się co pisz± o K&N. To s± wydajne filtry na ruch po ulicach, ale nie w teren, a już nie mówię o ostrym terenie. Można stosować papierowe nakładki na stożkowe i podobne kombinacje, ale zawsze to nie będzie to co ma być.
Od¶wieżam temat.
Papierowy pu¶cił mi trochę kurzu. Chodzi mi po głowie taki g±bkowy. Jaka to by była kwota mniej więcej? Musze przekalkulować. Franz, te filtry ze zdjęć s± godne zaufania? To jest jaka¶ poważna firma? Jakie s± o niej opinie w¶ród użytkowników?
Od¶wieżam temat.
Papierowy pu¶cił mi trochę kurzu. Chodzi mi po głowie taki g±bkowy. Jaka to by była kwota mniej więcej? Musze przekalkulować. Franz, te filtry ze zdjęć s± godne zaufania? To jest jaka¶ poważna firma? Jakie s± o niej opinie w¶ród użytkowników?
Wiem tyle samo co Ty
Trochę pogrzebałem w necie. Znalazłem stronkę producenta, dowiedziałem się również, że TT oferuje filtry tego producenta. S± to filtry niby większej przepustowo¶ci (co¶ jak K&N), jednak filtruj± do¶ć dobrze. Zalet± jest oczywi¶cie to pranie i nas±czanie olejem.
Kaska mi teraz jaka¶ leży luzem, więc mógłbym się doł±czyć do jakiego¶ zamówienia zbiorowego. Z tego co w nocy wyguglałem sam filter w US&A kosztuje 25 dolców.
Pytanie kto sie podejmie.
Ja moge wzi±ć 3-szt. Mój angielski = 0
Ja conajmniej 1, po angielsku paplam. Z reszt± wysłałem już zapytanie do TT (jako¶ o 3 w nocy) i jeszcze nie dostałem odpowiedzi. Je¶li masz jakie¶ namiary na te filtry to próbujemy, powinno się udać.
Jako ze widzę, iż TT lec± sobie w kule i nie odpisuj±, a polski importer milczy (telefony już nieaktywne) napisałem również do http://www.mfgsupply.com/ATVCarbsHondaUni.html . Jak odpisz± to dam znać. Wstępnie im ogłosiłem, ze jestem zainteresowany kupnem 5ciu sztuk. Poprosiłem o ceny filtrów oraz koszt wysyłki do Polski.
Alternatyw± mog± być http://cgi.ebay.it/Honda-moto-africa-twin-shadow-transalp-dominator_W0QQitemZ110254580983QQihZ001QQcategoryZ 126591QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem , ale jako¶ mniej im ufam szczerze mówi±c...
A co mi tam - do gpmucci'ego też napisałem PW. Już trochę z nim gadałem, teraz poprosiłem o opinię o tych włoskich g±bkach z aukcji :).
W międzyczasie dostałem odpowiedĽ od sprzedaj±cego z ebay.it, że szipping do Polski wynosi 3€, uznaje przelewy na konto lub Paypala.
(nie edytowałem tylko napisałem oddzielnego posta żeby temat podbić).
sprawdzałem wszystkie papiery do rd07 (honda hilfo meiw) jakie znalazłem w PL do AT i różnice znalazłem tylko jedn±. w cenie. kupuje hilfo po 55zł i zmieniam co 10/12 kkm. w viadrze mam K&N i motor raczej sie ożywił jak spadła mu moc. dół słabszy, srodek i góra jad i kreci sie bez ociagania do odciecia. ( na papierze troche gorzej) ale czuc ze zakres kompa od szprycy nie obejmuje takiego zakresu dawki paliwa by sie ułożyc pod k&n. cza by to bylo mu elektronicznie "dograc" czy cus.
pozdrav
w trójce czwórce i siódemce poprostu należy sie wyposażyc w stożkow± końcuwe pod kompresor na stacjach benzynowych, i 3 lub 4 sróbki wykrecic i raz czy dwa na te 12 000km czy po jakims cioraniu w brudzie i pyle filterek papierowy se przedmuchac od wewn±trz. motor od razu to odczuje i driver tez :)
No nie wiem rambo... Ja co szuter to mam tam 1-2 łyżki pyłu. Na szczę¶cie nie wazowe jeno takie od herbaty ;). Jesli filter g±bkowy Uni kosztuje 25$ to ja bym go chętnie posiadł, choć też mam Hiflo za 50pln.
No nie wiem rambo... Ja co szuter to mam tam 1-2 łyżki pyłu. Na szczę¶cie nie wazowe jeno takie od herbaty ;). Jesli filter g±bkowy Uni kosztuje 25$ to ja bym go chętnie posiadł, choć też mam Hiflo za 50pln.
Ale gdzie masz te lyzki pyłu? wewn±trz "komina filtra? czy na zewn±trz filtra , w puszce , zreszta co ja mowie, przeciez to 04 jest...
To ja bym tez na taka gabke reflektowal.
No nie wiem rambo... Ja co szuter to mam tam 1-2 łyżki pyłu. Na szczę¶cie nie wazowe jeno takie od herbaty ;). Jesli filter g±bkowy Uni kosztuje 25$ to ja bym go chętnie posiadł, choć też mam Hiflo za 50pln.
Niemcy gadaj± ,że najlepszy to papierowy. Jak jednak wzi±ć w trasę ( Afryka-Chomik , czy endurzenie po Mongoli )kilka filtrów. Jestem za g±bkowym.
K@N ma negatywne opinie na piachy i pyły. Dobry na szosę.
Nie s± to moje opinie lecz mojego guru ,który motocykl mi składał i wie o trampku niemal wszystko.
Wieczny - ty załatw a ja przeleję kasę. Mam konto i praktykę w wysyłaniu za granicę. Mogę oczywiscie kupić przez ebay. Amerykanom można też napisać
że kupimy przez ebay. Na ebay kartotekę mam dług± i solidn±.
To ja bym tez na taka gabke reflektowal.
Było ogłoszenie na RD 07 ( Chomik) Jak chcesz tak bardzo ,bardzo to odst±pię Ci swój. Afryk± do afryki chyba nie pojadę raczej trampkiem
Wyliczenia
"Za filtr wyszlo 44 funty (41,56 filtr + przesylka na terenie Angli) = 200zł +10
No z t± ilo¶ci± pyłu rzecz jasna lekko przesadzam, ale wyjmuję filter co jazda po lesie, szutrze, i wystukaj±c nim o posadzkę (nie mam kompresora) wytrzepuję z niego zawsze sporo pyłu.
Do dupy jest ten wlot pomy¶lany.
Franz - mail poszedł teraz do tego głównego producenta spod linka, który mi podałe¶. Wstępnie napisałem, ze jestem zainteresowany pięcioma sztukami NU-4097. Czekam na odpowiedĽ czy w ogóle s± dostępne, ponieważ inne sklepy nie maj± ich na listach u siebie...
Franz az tak bardzo, bardzo nie chce zeby Cie oskubywac z tak cennego nabytku :)
Ale dzieki, raczej chcialem go w celach poznawczych niz z prawdziwej potrzeby wiec wstrzymam sie do nastepnej okazji. Jeszcze raz dzieki!
Pozdr
wuja
Próbowali¶cie kiedy¶ uszlachetnić swój filtr papierowy o g±bke ? Ja tak zrobiłem . G±bke wzi±łem z pracy z filta do sprężarki -arkusz 20cm x 60 cm grubo¶ ok 8mm . Wyciołem , zszyłem następnie zwilżyłem olejem do filtrów a następnie założyłem na filtr papierowy . Taka g±bka nie zawiera dużo miejsca jest wielokrotnego użytku. G±bke w arkuszach o odpowiedniej gramaturze można dostać też w sklepach akwarystycznych , takiej też używałem ,jest ok . Można też zastosować włuknine często stoswan± jako wstępny filtr . Włuknina otacza filtr jak wcze¶niej wspomniana g±bka , odpowiednik takiej włukniny stosowany jest w okapach nad kuchniami w waszych domach , tylko po zwilżeniu olejem nie jest już tak dobrze , z włukniny olej ¶cieka i nie jest już tak równomiernie nas±czona .
Taka włuknina stosowana jest prawie we wszyskich cieżkich maszynach , u mnie w pracy jest kilana¶cie je¶li nie kilkadzie¶±t tego typu sprzętów i wszystie maj± podwójny filtr powierza z włuknin± wł±cznie . Gdym to ja miał jechać przez cał± afrykę lub np. azje zostawiłbym filtr papierowy z przefiltrem z zamaczanej g±bki w pasku , ewentualnie kila g±bek na zapas.
Je¶li nie podobaj± wam się moje patenty zawsze zawsze możecie się pokusić o filtr olejowy gwarancja cy sto¶ci nawet w burze piaskw± , najptosrzy a i najtańszy polecam od ursusa c-330 , tylko gdzie go zamontować??Może zamiast plecaka:haha2::haha2::haha2:
Franz az tak bardzo, bardzo nie chce zeby Cie oskubywac z tak cennego nabytku :)
Ale dzieki, raczej chcialem go w celach poznawczych niz z prawdziwej potrzeby wiec wstrzymam sie do nastepnej okazji. Jeszcze raz dzieki!
Pozdr
wuja
okazji raczej nie bedzie. Ta była jednorazowa.
Chyba ,ze skrzykniesz forum jak bedziesz jechał na Cape Town :):dizzy:
No nie wiem rambo... Ja co szuter to mam tam 1-2 łyżki pyłu. Na szczę¶cie nie wazowe jeno takie od herbaty ;). Jesli filter g±bkowy Uni kosztuje 25$ to ja bym go chętnie posiadł, choć też mam Hiflo za 50pln.
cza bylo kupic rd07 to bys nie miał :) wiem cos o tym bo mialem transalpa
Ale wiesz, ja ledwo uciułałem na czwóreczkę ;). 2 lata zbierałem, łatwo nie było, piwa się nie piło... No tak to jest podczas studentowania ;). Cieszę się z tego co mam, a wlot się da przerobić na pewno. Kwestia czasu. Znalazłem termistory to i rurę od odkurzacza jako¶ sprytnie wkomponuję :D. Kwestia czasu.
Ale wiesz, ja ledwo uciułałem na czwóreczkę ;). 2 lata zbierałem, łatwo nie było, piwa się nie piło... No tak to jest podczas studentowania ;). Cieszę się z tego co mam, a wlot się da przerobić na pewno. Kwestia czasu. Znalazłem termistory to i rurę od odkurzacza jako¶ sprytnie wkomponuję :D. Kwestia czasu.
Chyba AQ czy kto¶tam robi takie snorkele do RD04 puszczane wierzchem po grzbiecie baku. Poszukajta a znajdzieta :)
Zdrowia
:hello:
Jak był za 90ojro to ja nie miałem 90 ojro (jebaj). A jak teraz mam to na jebaju pusto... Ale bo ja wiem... Niby objęto¶ć airboxa jest liczona, zoptymalizowana, szmerybajery, a ten cały snorkel prowadził znad baku do gaĽników i objęto¶ć miał o wiele mniejsz± od seryjnego... A filtrował kawałek g±bki.
Filtry do których się ¶linimy (fotki z postu Franza) to robione na zamówienie produkty firmy Unifilter z AUSTRALII (nie mylić z Unifilter z US&A, który jest zupełnie inn± firm±). Kolega atgreg ma taki. Z reszt± to s± fotki jego filtru. Zrobiony został na zamówienie na podstawie papierówki któr± musiał im wysłać. Kosztowała 100 australijskich dolców, dostał za to filter, 3 zapasowe g±bki i litr olejum. Uderzać do nich z zapytaniami, czy odpuszczamy sobie ¶ci±ganie? Wszak dziko tam, daleko, DHL na kangurach jeĽdzi...
PS: kolega atgreg to australijczyk mieszkaj±cy w Australii jakby co, dlatego tak tanio :).
Jak na razie Australia to jedyny trop. Wszystkie inne sklepy do których uderzyłem (hasło "foam filter africa twin" w google.com) nie maj± tych g±bek na li¶cie, a Unifilter z USA na razie milczy. Jest jeszcze g±bka z ebaya włoskiego (http://cgi.ebay.it/Honda-moto-africa-twin-transalp-dominator_W0QQitemZ110256439608QQihZ001QQcategoryZ 126591QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem). Jeden kole¶ z forum advrider.com zakupił, poprosiłem go o wrażenia, pył w airbox'ie itd. Może się podzieli... Niedawno kupił.
rura od odkurzacza ma za mał± srednice, Afra sie dusi przy 6 tys obrotów:) Wiem bo sprawdziłem:)
UWAGA, s± szczegóły.
Firma Twin Air z Holandii jest gotowa wykonać nam filtry g±bkowe do AT/TA. Niestety nie oferuj± już ich (kiedy¶ oferowali do TA), ale je¶li dostarczymy im papierówkę na wzór to koszt g±bkowego będzie w okolicach 12-15€. Gdy filtry będ± już gotowe zostan± wysłane do importera na Polskę (firma http://www.bike-centrum.com/) i kupimy już od nich. Na razie wymieniłem z nimi dwa maile i to s± informacje które posiadam. W razie jakichkolwiek pytań prosz± o kontakt. To co, s± chętni? Jak się zbierze grupka to ja zamawiam jeden jakby co.
Marcin SF
03.06.2008, 14:17
za tak± cenę to bym nawet wzi±ł jeden w zapasie :D
A czy będ± również do 07?? jeżeli tak to się piszę:)
Poszło pytańsko o RD07 oraz o u¶ci¶lenie, czy miałby to być filter suchy jedno g±bkowy, czy z podwójn± g±bk± i nawilżany olejem :). Ot tak, żeby nie było nie¶cisło¶ci, bo cena siaka¶ niska...
PS: Włodar, napisz czy filtry RD07 s± te same do wszystkich siódemek, czy jednak czym¶ się różniły w różnych latach produkcji?
Tak, wszystkie filtry do RD07 i RD07A s± takie same.
Jak co to biorę 2 sztuki
Pozdro.
Franz, wchodzisz w to? Włodar - napisali że oczywi¶cie podejm± się zrobienia filtrów do 07. Preferuj± filtry dwusekcyjne z dwiema g±bkami. Chyba nas to interere, nie? Mog± zrobić też jedn± g±bkę na życzenie. Cena 15€ to cena u nich, bo jak napisali:
The price will be around € 15 when you buy it in a shop in The
Netherlands, I don't know the margin your shop wants on a filter, maybe you can contact
Franz, wchodzisz w to? Włodar - napisali że oczywi¶cie podejm± się zrobienia filtrów do 07. Preferuj± filtry dwusekcyjne z dwiema g±bkami. Chyba nas to interere, nie? Mog± zrobić też jedn± g±bkę na życzenie. Cena 15 ojro to cena u nich, bo jak napisali:.
Je¶li taka cena to ja wchodzę w dwie sztuki do 7 i 7a, ale musi być ta g±bka wyjmowalna tak aby można j± swobodnie umyć....
Ty, napiszę im że dwa spo¶ród zamówionych filtrów pojad± do Kapsztadu. Może jaki¶ rabacik za reklamę by był :D?
Na razie pertraktacje stanęły na dystrybutorze na Polskę. To od niego miałaby przyj¶ć przesyłka. Maj± beznadziejn± stronę www.bike-centrum.com. Do 15€ trzeba chyba będzie doliczyć 22% Vat no i koszty przesyłki do Polski.
jak by co , to ja bym sie tez pisal na taki filterek. Do RD 04 oczywiscie :-)
Andrzej_Gdynia
08.06.2008, 21:51
Sorki ale RD03 i RD04 maja taki sam filtr powietrza?
Wygl±da na to, że tak. Dostałem maila z ważnymi informacjami oczywi¶cie w pi±tek wieczorem, resztę załatwię w tygodniu. Wygl±da na tao, iż przesyłka będzie miała atrakcyjn± cenę, ale nic nie obiecuję. Jak dogadam to tu napiszę i wtedy zrobimy listę chętnych na 100%. No i trza będzie im wysłać filtry na wzór.
Franz w to wchodzi. Nie odpisywał ,bo dzi¶ dopiero co półżywy wrócił
z Muntii Maramureş.Dla mnie albo dwa filtry albo jeden + trzy g±bki.
siema,- też chętnie łyknę jeden do 07a:):Thumbs_Up:
Dystrybutor napisał, że ma dla nas filtry do Trampka 600 (według mojej wiedzy s± to te same co do RD03 i RD04) w ofercie w cenie 45pln. Wysyłka partii około 7 sztuk do Polski będzie wynosiła 12pln (za wszystkie). Je¶li maj± te g±bki w ofercie to nie ma potrzeby wysyłania wzory do Holandii (swoj± drog± dziwna ta rozbieżno¶ć w zeznaniach, ale dystrybutor powinien wiedzieć co ma w magazynach, nie?). St±d pro¶ba o wpisanie się tu ludzi zainteresowanych tymi filtrami: kto i ile. Jak będę wiedział dokładnie ile filtrów ma być to napiszę im zamówienie, a Franz (pro¶ba do Franza) zajmie się płatno¶ci±, bo mówił że ma odpowiednie konto.
wieczny, 2szt.
PS:RD07 w ofercie nie ma, trzeba by im wysłać wzór... My¶lę w takim razie, że będzie Wam pro¶ciej poszukać w Anglii czy gdzie¶ - łatwiej g±bkę do siódemek trafić. Nie chcę się na Was wypinać czy co¶, ale tak mi będzie po prostu łatwiej. Wysyłka dystrybutor->my jest dla mnie łatwiejsza do załatwiania niż wysyłka: wzór do Holandii-Holandia do dystrybutora-dystrybutor do nas. Po prostu mniej rzeczy może po drodze nawalić a nie chcę, żeby było na mnie. Wiadomo - że chcę dobrze, ale wiadomo też jak czasami bywa :/...
Tak Franz zapłaci . Doliczy niewielkie koszta operacyjne :dizzy::umowa:
Jakby co upłynnic mogę Do RD 07 g±bkowy.
Planowałem dwukrotn± podróż dookoła ¶wiata Afryk± ,ale wybiorę się Trampkiem http://africatwin.com.pl/images/icons/icon12.gif
Andrzej_Gdynia
11.06.2008, 18:44
Ja chce 2 filtr do RD03
Samych g±bek nie ma. Ale to w sumie nieważne. Cały filtr kosztuje grosze w porównaniu do papierowego zamiennika oryginału (75-90pln), którego nie upierzesz.
tez bym sie pisal na jeden
Listę zamykam w niedziele o 22. Zamówienie składam w poniedziałek, potem kaska do Franza i wio.
Prowizje biorem stra¶nom .Strach sie bać. Od młodych lasek w naturze a łod starszych tyż ino inaczej( kartofli już nie trza ,ale flaszkom nie pogardze)
Na razie jest:
wieczny x2
Franz x2
Andrzej_Gdynia x2
Dnieprw x1
Baal x1
Gregor x1.
To ja też piszę sie na jeden do czwórki. zobaczymy co to warte.
Co do trójek, proszę się upewnić, że filtr jest ten sam co w TA600 i RD04. Nie mam pod ręk± katalogów, ani RD03 (ale zaraz puszczę PW do sambora).
Tutaj fota filtera do TA600 i RD04
http://cgi.ebay.de/Luftfilter-Honda-XL-600-V-PD06-PD10-XRV-750-RD04_W0QQitemZ320235274194QQihZ011QQcategoryZ86333 QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItemQQ_trksidZp16 38Q2em118Q2el1247
To chyba co¶ w tym stylu
http://cgi.ebay.pl/Honda-moto-africa-twin-transalp-dominator_W0QQitemZ110259769710QQihZ001QQcategoryZ 126591QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
No faktycznie, na li¶cie modeli jest TA600, RD03 i RD04. Poczekam na info w 100% pewne. PW so sambora poszło.
Jeno to firma krzak jaka¶ a nie Twin Air ;).
I mnie prosze dopisać do listy:)
No faktycznie, na li¶cie modeli jest TA600, RD03 i RD04. Poczekam na info w 100% pewne. PW so sambora poszło.
Jeno to firma krzak jaka¶ a nie Twin Air ;).
Napisałem do makaroniarza i odpisał, że tylko g±bki sprzedaję i że wyj±ć trzeba wkład z normalnego filtra i wkłada się jego g±bkę.
Czy wszyscy dostali namiary na konto Franza na PW? Niech tu każdy zgłosi że dostał, jasne to ma być. Im szybciej kasa pójdzie tym szybciej filtry będ±.
PS: ode mnie kaska poszła.
PS2: Sambor odpisał, ze RD03 ma TAKIE SAME filtry, więc spoko chłopaki możecie kupować.
Wpłacać, wpłacać - kac jest, gardło spieczone a konto puste :haha2:
:haha2:Przyszła kasa od Wiecznego. Uff . Dzi¶ gardło suche nie będzie.
Na resztę czekam do wtorku. Będzie bal
Dabal się dopisuje.. Dane konta dostał. Jak hajs od niego dojdzie dopiszę do listy.
Melduje że kaske przelałem przed chwil±
Andrzej_Gdynia
18.06.2008, 18:54
Przelałem o 18.00 przed samym zamknięciem...
Hej! Jutro przelewam kase. Dzis nie moglem sie z roboty urwac niestety
przelewać kasę przelewać !!!
Z kasy wiecznego już nic nie zostało a pragnienie wcale się nie zmniejszyło.Wręcz przeciwnie ! z każd± chwil± coraz większe...:drif:
Stan na poniedzialek rano
Wieczny-100+45
andrzej gdynia-100
daniel tychy 55
ja -100
Grzegorz wawa 55zł
Tyburski Wojtek Rymanów 55zł
Lista zamknieta.
Kasa przepita.
Nie wiem co teraz dalej....?
Kaska została przelana. O kolejnych ważnych faktach całej akcji powiadamiać będę Was w tym temacie.
Filtry już som. Dojszły. Takie jakie¶ opaski z gompki. Nada sie sie to?
Nalepiej aby mi na priv rzucić adresy i ilo¶ć szt. adresy z kodem wsi.
Nie do dodawać ilo¶ći proszem...
Wieczny Ty nie musisz bo mam
Filtry już som. Dojszły. Takie jakie¶ opaski z gompki. Nada sie sie to?
Nalepiej aby mi na priv rzucić adresy i ilo¶ć szt. adresy z kodem wsi.
Nie do dodawać ilo¶ći proszem...
Wieczny Ty nie musisz bo mam
Ty Franek a Ty sprawdzałe¶ może czy te nasze rd07 filtry to ta g±bka może złazi.... ?
Ty Franek a Ty sprawdzałe¶ może czy te nasze rd07 filtry to ta g±bka może złazi.... ?
Nie złazi. Konstrukcja jak w K&N. Kaena mam to wiem.
Swój już pchn±łem dalej. Bez strat i zarobku :mur::mur::mur:
Cóż takie życie na forum...:dizzy::Thumbs_Up:
No to gitarra :).
Gitara nie jest. Te filtry to kupa :mad: . Totalna kupa do potęgi 2
Chętnie podj±łbym się zamówienia i sprzedawał za pół ceny :p . Pewnie jako¶ć i materiał byłby lepsze.
Czyli co Franz zakładanie tego wynalazku mija się z celem ??czy jako¶ to będzie co¶ filtrować:dizzy:
Adres poszedł.
Nie rozumiem o czym mówisz :).
Czyli co Franz zakładanie tego wynalazku mija się z celem ??czy jako¶ to będzie co¶ filtrować:dizzy:
Adres poszedł.
No, większe chrz±szcze i muchy nie wlec±, ale kurz tak. Ten filtr trzeba by przerobić jak na zdjęciach z pierwszego postu
http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=250 Jest tylko opaska z rzadkiej g±bki. Trzeba by dokleić g±bkę w kolorze szarym
Dostali¶my tylko to co¶ z pierwszego zdjęcia w kolorze żółtym
A tak wogóle, to wogóle się nie nadaje. Dystrybutor naci±gacz. Filtr jest za
duży. Jutro jadę przypadkiem do ¶wi±tobliwego Pastora. Kolega obejrzy i potwierdzi me ¶więte słowa.
W zał±cznikach nasza kupa
Za wspólnym porozumieniem z Franzem interweniuję w sprawie filtrów. Mail poszedł w czwartek, ale nie odpowiedzieli przed weekendem. Dzi¶ na dzień dobry posłałem kolejnego stosownego maila.
Tak tylko informuję, żeby było wiadomo że sprawa nie ucichła i nie przepijamy z Franzem kaski ;).
Jak tam temat filtrów g±bkowych - te okazały się do dupy - ale moze jest jaka¶ alternatywa dla RD03 - bo moj papierowy po ok 3tys jazdy szosowo - szutrowej jest przypchany
Odkładamy temat do zimy. Je¶li wtedy znajd± się chętni dogadam się z Twin Airem bezpo¶rednio w Holandii. Jest też opcja Unifilter z USA o ile Honda GT650 ma taki sam filter.
Za wspólnym porozumieniem z Franzem interweniuję w sprawie filtrów. Mail poszedł w czwartek, ale nie odpowiedzieli przed weekendem. Dzi¶ na dzień dobry posłałem kolejnego stosownego maila.
Tak tylko informuję, żeby było wiadomo że sprawa nie ucichła i nie przepijamy z Franzem kaski ;).
Mów za siebie Wieczny.
Wszystko przepiłem, nawet podj±łem mały kredycik na poczet nowych zamówień.
ps. Dnieprw- składkę za Ciebie opłaciłem
Odkładamy temat do zimy. Je¶li wtedy znajd± się chętni dogadam się z Twin Airem bezpo¶rednio w Holandii. Jest też opcja Unifilter z USA o ile Honda GT650 ma taki sam filter.
A tak spytam (i nie bijcie jak było) nikt nie robi filtra g±bkowego do rd03/04 trampka tak aby bez kombinowania kupic :dizzy:- czy kombinujecie po to aby taniej było ??
Je¶li znajdziesz profesjonalnie zrobione filtry g±bkowe do RD04 to natychmiast daj znać :). Rzadko spotykany bajer...
Kiedy¶ miałem VT 500 shadow z takim gabkowym filtrem powietrza - wygl±dał podobnie jak ten afrykański - ale podobnie czyni rożnice (czy jako¶ tak).
My¶lałem że to spoko idę do sklepu płacę i mam a tu dupa :(
Mów za siebie Wieczny.
ps. Dnieprw- składkę za Ciebie opłaciłem
Dzieki:)
znalazłem co¶ takiego:)http://cgi.ebay.pl/Honda-moto-africa-twin-transalp-dominator_W0QQitemZ110315005926QQcmdZViewItemQQptZ Ricambi_e_Accessori_Moto?hash=item110315005926&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C 240%3A1318
Może to jest to o co nam chodziło:D
Panowie, próbujemy po raz drugi, już u samego producenta, żeby wtopy nie było? ZnaleĽli by się jacy¶ chętni? Żeby było cacy musimy wysłać cały airbox z filtrem papierowym do nich, na bazie tego dorobi± specjalny filter. Ma kto¶ airbox luzem? Cena pewnie się wiele nie zmieni. Jakby się zebrało kilku chętnych to się zajmę dogadywaniem z producentem. A może Franz znów się podejmie poczynań logistycznych... ;)?
znalazłem co¶ takiego:)http://cgi.ebay.pl/Honda-moto-africa-twin-transalp-dominator_W0QQitemZ110315005926QQcmdZViewItemQQptZ Ricambi_e_Accessori_Moto?hash=item110315005926&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C 240%3A1318
Może to jest to o co nam chodziło:D
To jest takie samo gówno jakie dostali¶my.
Dużo lepiej jest zrobione to angielskie co to chłopaki wzieli do Afryki
Potwierdzam te filtry gabkowe z Anglii sie sprawdzaja i dzialaja, jedyne co do dupy w nich to te uszy mocujace sie urywaja ale tak to latwo sie myje i generalnie gitara. Moja At pali od 4,6-5,5 litra....
Czy kto¶ ma filtr g±bkowy z którego jest zadowolony?
Chomik masz jakiego¶ linka do tych angielskich, o których wspomniałe¶?
Przeczytałem cały w±tek ale linki już wygasły i nie wiem czy udało wam się co¶ porz±dnego znaleĽć.
Czy kto¶ ma filtr g±bkowy z którego jest zadowolony?
Chomik masz jakiego¶ linka do tych angielskich, o których wspomniałe¶?
Przeczytałem cały w±tek ale linki już wygasły i nie wiem czy udało wam się co¶ porz±dnego znaleĽć.
Ja mam :) i pasuje do 04 :) - przesłałem opracowana przeróbke do Ramiresa - ma podczepić
Użyłem g±bki od jakiego¶ quada firmy WRP
Dzięki Babel.
W takim razie cierpliwie czekam:)
Czy kto¶ ma filtr g±bkowy z którego jest zadowolony?
Chomik masz jakiego¶ linka do tych angielskich, o których wspomniałe¶?
Przeczytałem cały w±tek ale linki już wygasły i nie wiem czy udało wam się co¶ porz±dnego znaleĽć.
Link ci±gle aktualny
http://www.thepipercrossshop.co.uk/motorcycledisplay.asp?model=208
Ale oni chyba nie maj± do czwóreczki:(
Ale oni chyba nie maj± do czwóreczki:(
To tylko do 7... ale ja nie mówić, że do 4....
No to wyj±łem dzisiaj mój filtr po ostatnim wodnym offiku - chyba przeginam ;)
W obudowie filtra ¶lady wody filtr wewn±trz suchy :Thumbs_Up:
5687
5689
Jak widac nie miał lekkiego życia ale spełnił całkowicie swoj± rolę - ¶rodek czysty
5688
Po rozebraniu na uwage zasługuje smar, który zabezpieczył krawędzie przed kurzem - jest czysty więc działa :)
5690
Jak widać wewnętrzna cze¶ć fitra nie nosi oznak brudu, kurzu - czyli filterek działa :)
5691.
Motocykl spala ok 6l/100 km - na papierowym ok 6,5 - pewnie gaĽniki Dzieju musiałby sprawdzić ;)
Dla chętnych póki Ramires nie podczepi na forum mojej instrukcji budowy filtra moge ję podesłać mailem .
I tak przy okazji pytanie jak czy¶cicie g±bki filtra - ja swoj± uprałem w ciepłej wodzie z dodatkiem płynu do mycia naczyń i czekam na jej wyschnięcie.
I tak przy okazji pytanie jak czy¶cicie g±bki filtra - ja swoj± uprałem w ciepłej wodzie z dodatkiem płynu do mycia naczyń i czekam na jej wyschnięcie.
Ja mialem plyn od Ramiresa i pozniej olej w spray, ale mylem tez woda i bylo dobrze...
Nie wiem jak to się wy¶wietli - ale widzę że nie tak Ľle.
Miało być na konkurs Ramiresa - ale niech tam - widzę że wam się podoba i to jest najważniejsze :) i jest to najlepsza nagroda dla mnie
randal 76
03.06.2009, 22:24
Nie wiem jak to się wy¶wietli - ale widzę że nie tak Ľle
zajefajny opis :)
motormaniak
03.06.2009, 22:38
:Thumbs_Up: Pomysł i wykonanie do mnie przemawia.
Najtrudniesza rzecz to obcięcie tej g±bki.
U mnie nie wyszło idealnie ale w poł±czeniu ze smarem na krawędzi jest OK.
Moze kto¶ ma lepszy pomysł żeby ja skrócic niż ten mój z opisu ??
Dooooobreeeeeeeeeeee!!!!!!!!!
Wła¶nie sobie zafundowałem takie co¶ i jestem po przeróbce. Ufam, że będzie gitara, bo od razu jadę dalej. Papier biorę na zapas. G±bka się przyda, oj chyba przyda... ;)
A Luigi zajebi¶cie sympatyczny kole¶ :).
A Luigi zajebi¶cie sympatyczny kole¶ :).
A to kumpel Ramiresa - WR250 pomyka.
A filterek - będziesz Pan zadowolony :)
Ile oleju dajesz do filtra? Czym czy¶cisz?
Pytam bo mam za bogato :). Na wyższych obrotach trochę czarno za mn±.
Ile oleju dajesz do filtra? Czym czy¶cisz?
Pytam bo mam za bogato :). Na wyższych obrotach trochę czarno za mn±.
Prałem w wodzie z płynem do mycia naczyń.
A co oleju - dostałem od kumpla jaki¶ Motul w sprayu do filtrów i tak psikam na g±bkę aby była równomiernie niebieska (taki kolor ma olej) - ale czy to jest OK to nie wiem
Noc, 15*C, trasa, 160km/h przelotowo - jak± temperaturę cieczy chłodz±cej maj± wtedy Wasze 04? Czysto teoretycznie pytam ;). Pytam o te z filtrami g±bkowymi oczywi¶cie.
Noc, 15*C, trasa, 160km/h przelotowo - jak± temperaturę cieczy chłodz±cej maj± wtedy Wasze 04? Czysto teoretycznie pytam ;). Pytam o te z filtrami g±bkowymi oczywi¶cie.
Panie ja tam za stary jestem co by latać 160 :D ;)
A co Wietszny? Zagotowałe¶ wczoraj afrę na powrocie?? :eek: Poza tym kto lata w nocy 160 i to po Toruńskiej :D
Mi w trasie wskaĽnik prawie nie drgnie, chociaż 160 to rzadko za dnia poci±gnę.
Poza tym kto lata w nocy 160 i to po Toruńskiej
Moderator.
hyhy :lol8:
Ładnie było, ale powtarzać tego nie zamierzam :cold::cold::cold:
Moderator.
hyhy :lol8:
Ładnie było, ale powtarzać tego nie zamierzam :cold::cold::cold:
Wieczny jak my¶lisz, że Nadzór może więcej to ...:D
Ja wywaliłem g±bkę - trzymam j± jako zapas dla papierowej wersji. Po za nakazem czyszczenia i "niewymienno¶ci±" nic one nie daj±.
Ja wywaliłem g±bkę - trzymam j± jako zapas dla papierowej wersji. Po za nakazem czyszczenia i "niewymienno¶ci±" nic one nie daj±.
Bo masz wlot powietrza wysoko w 07 - czego niestety nie ma w 03 i 04 :(
Nie tyle wysoko, co w miejscu w którym trudniej o syf...
Ładnie było, ale powtarzać tego nie zamierzam
A jaki czas przelotu? :)
160kmh..? to ty nie masz jeszcze 4 i 5 biegu Wietszny..? :D
Nie tyle wysoko, co w miejscu w którym trudniej o syf...
A tak masz rację - ponoć to jest dużo wyżej ale nie w okolicach tylnego koła.
Userzy 07 nie zrozumiej± co znaczy filtr powietrza na 2 tys km ;)
Nie wie ktos moze czy na 100% ten filtr jest odpowiednikiem "wrp" i czy da sie z niego sklecic gabkowy do afri ???
http://www.allegro.pl/item999773398_filtr_powietrza_suzuki_eiger_ltz_cze stocho.html
Nie wie ktos moze czy na 100% ten filtr jest odpowiednikiem "wrp" i czy da sie z niego sklecic gabkowy do afri ???
http://www.allegro.pl/item999773398_filtr_powietrza_suzuki_eiger_ltz_cze stocho.html
Wygl±da podobnie -ja miałem to - g±bka od Quada Suzuki LTZ 400 firmy WRP numer WO-153908-Model quada niby ten sam - ale było to dobrane metod± przymierzania w sklepie.
A numer katalogowy jest ten sam?
A nie wiesz moze Babel skad tu skolowac ten filtr wrp ? jest niby taki na allegro ale nie
wiem czy dokladnie z tym nr katalogowym bo sprzedawca nie odpowiada niestety a nie
chce zbednie kasy wtopic :/
A nie wiesz moze Babel skad tu skolowac ten filtr wrp ? jest niby taki na allegro ale nie
wiem czy dokladnie z tym nr katalogowym bo sprzedawca nie odpowiada niestety a nie
chce zbednie kasy wtopic :/
Ja kupiłem u Lugiego w tym sklepie i to jest chyba to to:
http://www.sklep.motox.com.pl/product_info.php?cPath=46_312_315&products_id=2575
Tylko ja tam byłem osobi¶cie - spoko go¶ć - wykazał duż± cierpliwo¶ć jak mu te wszystkie g±bki przekładałem :D
Jaro-Ino
10.05.2010, 17:02
Przeczytałem cały temat i jako¶ nie znalazłem prostej odpowiedzi na to co mnie najbardziej zastanawia: Czy filtr g±bkowy chroni silnik równie dobrze co papierowy i można go stosować nawet w ciężkim terenie bez obaw o syf w silniku, czy nadaje się on tylko na asfalty?
Przeczytaj w takim razie jeszcze kilka innych tematów :).
Przeczytałem cały temat i jako¶ nie znalazłem prostej odpowiedzi na to co mnie najbardziej zastanawia: Czy filtr g±bkowy chroni silnik równie dobrze co papierowy i można go stosować nawet w ciężkim terenie bez obaw o syf w silniku, czy nadaje się on tylko na asfalty?
Nie znam odpowiedzi na żadne z twoich pytań - ale skoro ja zaproponowałem rozwi±zanie to czuje się jakby wywołany do tablicy;
-Pomy¶lmy jest g±bka to od quada - w jakich warunkach się poruszaj± wiadomo
-Większo¶ć moto hard enduro ma g±bki
-gdzie¶ tu zapodałem foty filtra po 1000 km z czego może 100 po asfalcie - i uwierz mi wiele motorków bardziej nad±jacych się do takich jazd nie jeĽdzi w takim terenie jak ja latałem :D.
-mi się znudziło wymienianie papierowego filtra po 2000 km
Oczywi¶cie i decyzja to naprawdę indywidualna sprawa - ja nie ponoszę za to odpowiedzialno¶ci
A widac nie tylko mi doskwierał papierowy filtr :D
Koledzy zastosowali g±bkę z Kawasaki
KVF/KXF 400 nr NU-2483 ST - 2003-2006r
http://www.advrider.com/forums/showpost.php?p=13222391&postcount=6716
motormaniak
22.06.2010, 15:42
czyli inaczej quad suzuki ltz 400 bardzo popularny w Polsce i filtry dostepne niedrogo i powszechnie
czyli inaczej quad suzuki ltz 400 bardzo popularny w Polsce i filtry dostepne niedrogo i powszechnie
O to taki sam jak ja zastosowałem :)
vBulletin v3.8.4, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.