Zaloguj się

View Full Version : Znów zmiana, czyli poszukiwania miodu w dupie


Vertus72
04.11.2013, 19:09
Obecnie ujeżdżam Yamaszkę TT600R, niestety na ostatnim zakończeniu w Białej zrobiłem skok w bok jadąc na czyimś KTM i już nie kocham swojej teteerki:D
I sam teraz nie wiem co dalej...ogólnie kryteria jakie mam pewnie będą przeczyć same sobie i taki motek nie będzie istniał....ale:
Moto ma być lżejsze od poprzednika, ttr wcale nie waży 130 kilo....! mam wersję R czyli najbardziej odchudzoną i brief pokazuje 146kg, interwały przeglądowe choć trochę zbliżone jeśli chodzi o olej czy zawory, ma mieć możliwość dorobienia jakiegoś stelaża pod rogal, chcę taką wyprawówkę off tyle,że leżejszą od poprzednika,młodszą i do kopki magiczny guzik by się nadał....
I co istnieje takie cóś?? wyznawcy innych marek jeżeli maja wiedzę popartą użytkowaniem też proszeni do tablicy.

redrobo
04.11.2013, 19:29
Skoro ten ktm sie podobal to o co chodzi?

Mirek Swirek
04.11.2013, 19:48
Poniekąd opisałeś Lc4 Adv.

Jest jeszcze to.
Sto dwadzieścia dwa kilogramy wagi, pięćdziesiąt koni, lekutko lepsiejsze zawieszenie od TTR i rogal podejdzie. Guzika brak. Jeśli zainteresuje, to reszte o maszynie doczytasz w sieci.
http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/ktm-lc4-super-competition/136205028-222-1727

siwy
04.11.2013, 19:51
lc4 chyba lżejsze dużo nie będzie od ttr a adv raczej na pewno. Mi bardziej do opisu pasuje zmotany exc 525 z większym zbiornikiem i bagażnikiem. Wśród japonii raczej nie znajdziesz takiego sprzętu.

http://kestrelservicesllc.com/images/Alpinas/KTM%20RFS/KTM%20525%20EXC%20w%20Acerbis%206.6%201b.jpg

p.s. chyba że drz 400, ale moc i zawieszenia dalekie od kata

piotreklodz
04.11.2013, 20:02
Niestety Katy nie mają konkurencji w tej dziedzinie - taka prawda.
Dlatego ja Vertusie dalej bujam się z poczciwą XRką, (na zmianę ją przeklinając i ciesząc z jazdy) stare japonie zostały daleko za pomarańczami, ale na nie trzeba mieć konkretną kasę.

Może ainteresuj się jeszcze Huskami, jeśli stać Cię na tak świeży sprzęt.

rumpel
04.11.2013, 20:18
Ktoś jezdzil moim Katem ale za bardzo nie pomne kto to był ;)

wolly
04.11.2013, 21:15
Vertus nie szukaj słomki do oka tylko stań sam na wadze i zobacz jaki jest stosunek KG do KM(kierownika ) a biedna Yamaha ma tylko 40KM to jest taki niezajebliwy traktorek no ale jak potrzeba adrenaliny to tylko dwutakt kolego i abonament na ortopedii

ktm
04.11.2013, 21:18
http://www.ccm-motorcycles.com/

http://www.youtube.com/watch?v=w9VhACv7nvE

ex1
04.11.2013, 21:36
2 kwestie...
rzecz pierwsza... to LC4 spełni w wielu wersjach wszytkie twe potrzeby, i guiki są i kopka, są i lekkie wersję i cięższe i tanie i drogie.. do wyboru do koloru :)

rzecz druga... :D ROGALE nie wymagają żadnych stelaży, spokojnie podejdą do exc czy sxc :) tym prosze się nie przejmować.. :)


XR 650 też chyba nie będzie tutaj złym wyborem... :)

siwy
04.11.2013, 21:39
brak guzika, wagowo nie wypada dużo lepiej niż ttr, pewnie porównywalne

Fihu
04.11.2013, 21:39
Sam mam podobny motocykl, XT (inne zawiasy i dosyć okrojony 148kg zalany), ostatnio przejechałem się na kolegi LC4 620 (dzięki Max :/ ) i tak samo, już nic nie jest takie jak kiedyś ...

JarekO
04.11.2013, 22:13
Husqvarna TE610 2009 i nowsze.

--
J.

motormaniak
04.11.2013, 22:30
Lc4 620, 640 trzęsą się, telepią itd. Jest moto który ciągnie mocniej, trzęsie mniej, wszystko pracuje lżej. To exc 520/525. Sam zmieniłem Lc4 na exc. Jeśli wycieczki niedalekie a dalsze na przyczepce to jest to dobry pomysł. Zbiornik 14 litrów można kupić za 500 zł i zapewni zasięg 250 km. Bagażnik to nie problem - ja zrobiłem na wzór dostępnych w handlu. Jeśli wyprawy mają być dalekie, jednocylindrówką, na kołach i nie masz minimum 20 tys... zostań lepiej przy tt.

Kosmal
05.11.2013, 00:26
Moto ma być lżejsze od poprzednika, ttr wcale nie waży 130 kilo....! mam wersję R czyli najbardziej odchudzoną i brief pokazuje 146kg.
Dokładnie to 131kg.Jak się doda 3 litry oliwy,10 litrów paliwa,1,2 litra w lagach plus płyn do hebli to wyjdzie te 146.
Co do pytania to może XChellenge?

Mirmil
05.11.2013, 00:46
Litr benzyny waży ok. 0,73 kg,
litr oleju – 0,83 kg
litr wody – ok. 1 kg

A jak liczysz wage KTM , to nie zapomnij o plynie do sprzegla, oraz o kwasie do akmululatora :)

everybike
05.11.2013, 01:16
Popatrzcie na parametry DRZ e . Zdaje się , że są podane do tych podanych w pierwszym poście :P

Kosmal
05.11.2013, 01:57
Litr benzyny waży ok. 0,73 kg,
litr oleju – 0,83 kg
litr wody – ok. 1 kg

Ja tylko obrazuje że te 146 to waga gotowego do jazdy (+/-) :p
A tu proszę-fachowy wykład :Thumbs_Up:

Lepi
05.11.2013, 07:18
Jak nie chcesz za dużo grzebać to rozsądnym wyborem wydaje się 690. Nie jest wiele lżejszy ale jednak jest. Reszta jak zawias, hamulce i przede wszystkim fun na plus.

rumpel
05.11.2013, 07:45
wazyłem swoją 690 full zalana z kilkoma dodatkami (płyta, gmole, itp) 150kg

wolly
05.11.2013, 08:20
Panowie nie porównujcie techniki obecnej do techniki z czasów XR i TT różnica jest taka że ta stara technika jest idiotoodporna do pewnych granic oczywiście, ale każdy jeździ tym co lubi po przesiadce z traktorka TT to nawet XR wydaje się szatanem a co dopiero 5n5 fascynacja mija z przejechanymi kilometrami a np o siedzeniu nie wspomnę mowa o org.każdy motocykl ma coś w sobie- tylko trzeba znaleźć te dobre strony ,A tak między nami Vertus np. LC4 powino cię zadowolić ale czy na pewno , moc i waga moto to nie wszystko

siwy
05.11.2013, 08:50
690 fajne są, tylko wydaje mi się że popyt jest kilkukrotnie większy niż podaż na polskim rynku używanych. Nowy to już ponad 35k i niewielu stać na to.

Vertus72
05.11.2013, 09:05
Skoro ten ktm sie podobal to o co chodzi?
Chodzi o to,że nie pamiętam co to byo
Ktoś jezdzil moim Katem ale za bardzo nie pomne kto to był
Jechałem na kacie którym podjechał Blob z zamiarem zaorania boiska...:D
lc4 chyba lżejsze dużo nie będzie od ttr a adv raczej na pewno. Mi bardziej do opisu pasuje zmotany exc 525 z większym zbiornikiem i bagażnikiem. Wśród japonii raczej nie znajdziesz takiego sprzętu.
Z tego co czytałem to serwis i interwały przeglądowe w exc 525 za częste i za drogie by wybrać toto na wyprawówkę, jeśli jest inaczej prosze o wyprowadzenie z błędu.
2 kwestie...
rzecz pierwsza... to LC4 spełni w wielu wersjach wszytkie twe potrzeby, i guiki są i kopka, są i lekkie wersję i cięższe i tanie i drogie.. do wyboru do koloru

Proszę rozwinąć temat, słabo się poruszam w tych kateemowskich oznaczeniach i modelach.
Jeśli wycieczki niedalekie a dalsze na przyczepce to jest to dobry pomysł. Zbiornik 14 litrów można kupić za 500 zł i zapewni zasięg 250 km. Co to znaczy wycieczki niedalekie, mój wypad w teren tak koło komina to ok. 200km, lekki teren, czasem jakaś piaskownica, nie chcę wymieniać oleju zo 2-3 wypady a remontu raz w roku...

Oczy mnie już bolą od czytania i płyną pomarańczowe łzy:haha2: szukam, czytam, dziekuję wszystkim za podpowiedzi.

siwy
05.11.2013, 09:10
Nie ma idealnych motocykli do wszystkiego. Jak masz <20k to szukaj 690 albo x challenge, jak mniej to lc4 albo drz. LC4 chciałem ale po lekturze netu mi przeszło :)

wolly
05.11.2013, 09:13
nie no siwy widzę ze tęsknisz za XR

siwy
05.11.2013, 09:14
zgadza się, dziś bym jej nie sprzedawał

Mhv
05.11.2013, 09:27
Hahahaaaaa chciałbym powiedzieć..:D
Ja tylko dorzucę..przeczytaj jeszcze raz posty kolegi wolly. Jak wejdziesz w ktmy to nie dziw się że będziesz więcej czasu spędzał w garażu i eksploatacyjnie też będzie drożej.
I jeszcze ważna rzecz..dowiedz się czym jechałeś bo 690 a LC4 640/620 to też jest różnica..LC4 nie jest też taki zajebisty, jakoś nie widzę, żeby wszyscy na tym jeździli..ciekawe dlaczego..
Albo..zapodaj zawiechę od WR i zostaw jak jest.

Kosmal
05.11.2013, 09:54
Albo..zapodaj zawiechę od WR i zostaw jak jest.
TTR-ka ma ochllinsa + PAOLI więc zmiana zawiasu nie ma sensu.
Tu chyba bardziej chodzi o silnik:D

Mhv
05.11.2013, 10:00
Trochę się zapędziłem z tym zawiasem faktycznie, ale zmiana jakaś by była, przede wszystkim z przodu (usd, większy skok).

Lucky Luke
05.11.2013, 12:20
Husvwarna te450/510 przeżyje kilka exc
http://www.safaritanks.com.au/home/images/stories/SafariTanks/LandingPage/6.jpg

siwy
05.11.2013, 12:23
Taki sprzęt na foto jak by był w cenie do ok. 15 tys. to myślę że na forum z 5 sztuk by poszło od ręki :)

Vertus72
05.11.2013, 12:27
TTR-ka ma ochllinsa + PAOLI więc zmiana zawiasu nie ma sensu.
Tu chyba bardziej chodzi o silnik:D
Właśnie....,to chłodzenie wiatrem czasem jest upierdliwe jak jest gorąco, a lata się w cięższym terenie......wiem,wiem chłodnica oleju, ale zawsze to już dziadziuś w końcu ma 15 lat.

Lucky Luke
05.11.2013, 12:27
"Taki sprzęt na foto jak by był w cenie do ok. 15 tys. to myślę że na forum z 5 sztuk by poszło od ręki"

Kupujesz te450 10-12tys, duży zbiornik nowy 1800, owiewka kilka stówek, bagażnik ja zaadoptowałem od rd03 koszt 100zł.
I już masz :)

Lucky Luke
05.11.2013, 12:48
Husqvarna też robi fajne motocykle, poręcznością i precyzją prowadzenia nie ustępują ktm, są trwalsze i tańsze, ja stawiam na huskę

http://img824.imageshack.us/img824/6003/dj8l.th.jpg (http://img824.imageshack.us/i/dj8l.jpg/)
http://img10.imageshack.us/img10/74/4o7o.th.jpg (http://img10.imageshack.us/i/4o7o.jpg/)
http://img201.imageshack.us/img201/9915/bcma.th.jpg (http://img201.imageshack.us/i/bcma.jpg/)
http://img15.imageshack.us/img15/7487/bjm6.th.jpg (http://img15.imageshack.us/i/bjm6.jpg/)
http://img690.imageshack.us/img690/5736/96ht.th.jpg (http://img690.imageshack.us/i/96ht.jpg/)
http://img189.imageshack.us/img189/8964/poag.th.jpg (http://img189.imageshack.us/i/poag.jpg/)
http://img854.imageshack.us/img854/8929/af9c.th.jpg (http://img854.imageshack.us/i/af9c.jpg/)
http://img199.imageshack.us/img199/668/lebo.th.jpg (http://img199.imageshack.us/i/lebo.jpg/)
http://img27.imageshack.us/img27/3906/ysee.th.jpg (http://img27.imageshack.us/i/ysee.jpg/)
http://img716.imageshack.us/img716/1667/fczo.th.jpg (http://img716.imageshack.us/i/fczo.jpg/)
http://img834.imageshack.us/img834/8194/dlt2.th.jpg (http://img834.imageshack.us/i/dlt2.jpg/)

siwy
05.11.2013, 12:50
oj, namawiasz :)
mi dużo nie trzeba żeby się napalić, już po jeździe twoją huśką po głowi mi czasem chodzi podobny sprzęt

Lucky Luke
05.11.2013, 12:58
"oj, namawiasz
mi dużo nie trzeba żeby się napalić, już po jeździe twoją huśką po głowi mi czasem chodzi podobny sprzęt"

Bo to na prawdę fajny motocykl, w standardzie ma:
hamulce brembo w stalowym oplocie
kierownica tomasselli
sprzęgło hydrauliczne magura
felgi excell
super zawieszenie Marzocchi/sachs
rozrusznik
wentylator
subframe przygotowany pod bagażnik
kierunkowskazy oświetlenie, pełna homologacja na dwie osoby

Prowadzi się łatwo lekko i przyjemnie , kopa ma jak trzeba, waży około 110-115 na mokro, jak dla mnie wystarczy.

motormaniak
05.11.2013, 13:13
"Husvwarna te450/510 przeżyje kilka exc"
jakoś nie bardzo w to wierze. Exc 520/525 robi naprawdę sporo bez remontów, części tanie i dostępne zarówno używane, nowe , jak i mnóstwo markowych prox, wertex, wiseco.
Wypad 200 km szuterkami to nie problem dla tego typu moto. Jesli to jednak ma być trasa asfaltowa po 400 dziennie - to zdecydowanie odradzam zarówno Exc jak i wspomnianą wcześniej huske (hoć nie jeździłem).

Lucky Luke
05.11.2013, 13:29
TE i EXC to nie są motocykle na asfalt też odradzam.
ceny części do huski są na podobnym poziomie co do KTM,
mój silnik jest w tej chwili rozłożony bo jeszcze tego od kupna nie robiłem, zero jakichkolwiek śladów zużycia. Został rozłożony tylko i wyłącznie profilaktycznie, ma około 640 motogodzin.
Profilaktycznie wymieniam korbę, koszt proxa 450zł, łożyska wału oryginały 41Euro i łańcuch rozrządu jakieś 140zł oryginalny.

siwy
05.11.2013, 13:32
tu rozsądnie wygląda cenowo, ciekawe czy jakieś niespodzianki są nieopisane w ogłoszeniu:
http://otomoto.pl/husqvarna-te-510-enduro-3500km-M3839180.html

Lucky Luke
05.11.2013, 14:24
Brakuje prawej osłony silnika, klameczki odprężnika, osłony zębatki zdawczej i kosa jakaś pogięta, a poza tym wygląda normalnie. Jeśli przebieg autentyczny, podobno cofnąć zegara się nie da, to jeszcze długo posłuży.

Lepi
05.11.2013, 16:11
...
Z tego co czytałem to serwis i interwały przeglądowe w exc 525 za częste i za drogie by wybrać toto na wyprawówkę, jeśli jest inaczej prosze o wyprowadzenie z błędu.

...
Co to znaczy wycieczki niedalekie, mój wypad w teren tak koło komina to ok. 200km, lekki teren, czasem jakaś piaskownica, nie chcę wymieniać oleju zo 2-3 wypady a remontu raz w roku...
...

W 690 dwa razy w sezonie zmieniam olej, raz łańcuch i kilka razy komplet opon. To wszystko co trzeba robić. Zawory po 18000 bez konieczności regulacji. Czyli jak dla mnie bezobsługowo. Spróbuj znaleźć podobny motocykl o tak małych wymaganiach serwisowych i porównywanych parametrach. 200 km wycieczki to sama przyjemność. Na więcej to już trzeba lepszą kanapę. Jeśli jeździsz w taki teren jak opisujesz nie warto iść w coś radyklaniejszego typu EXC.

JarekO
05.11.2013, 18:26
Pisalem, ze TE610 ;). Silniki spokojniejszy niz w 690tce, wymiana oleju dosc rzadko, wtrysk...

siwy
05.11.2013, 18:41
Dochodzi jeszcze kwestia dostępności wymienionych sprzętów używanych w rozsądnej kasie. 690 i te610 z ostatnich lat to rarytasy. 690-tki na allegro jak są to zwykle 2-3 szt. rozsiane po kraju z cenami pow. 20 tys.

Mirek Swirek
05.11.2013, 19:33
Dlatego też pisałem o Lc4 szeroko pojętym. Cenowo przystępne i uwierz jest różnica i to kolosalna pomiędzy Lc4 a TTr. Nie wspominam o wadze kierownika i jego umiejętnościach.

rumpel
05.11.2013, 19:45
jak ktos bardzo chce 690 to niech pisze na priva ;)

Kosmal
05.11.2013, 20:09
Cenowo przystępne i uwierz jest różnica i to kolosalna pomiędzy Lc4 a TTr.

W mocy silnika i sposobie jej oddawania to tak ale w czym jeszcze jest taka "kolosalna" różnica bo sam jestem ciekaw:confused:

Lepi
05.11.2013, 20:58
Co się tak ceny czepiacie, Versus w wymaganiach nic o cenie nie wspomniał. Widać że, ze hajs nie gra roli ;)

wolly
05.11.2013, 21:24
a mi zawsze mówili technika,technika nie siłowo a ponoć TTR nie robi w terenie http://www.youtube.com/watch?v=SUQCX20Nl4c
ale to pewnie specjalny model z Austrii jest , gostek tę górkę ze stopa robi a nie prędkością

Mirek Swirek
05.11.2013, 21:33
W mocy silnika i sposobie jej oddawania to tak ale w czym jeszcze jest taka "kolosalna" różnica bo sam jestem ciekaw:confused:

Skoroś Ciekaw, to poproś kogoś o udostępnienie motocykla i sam się przekonaj, skoro nie widzisz różnic gołym okiem.
Wybacz, ale nie będe się wywodził.

siwy
05.11.2013, 21:35
a mi zawsze mówili technika,technika nie siłowo a ponoć TTR nie robi w terenie http://www.youtube.com/watch?v=SUQCX20Nl4c
ale to pewnie specjalny model z Austrii jest , gostek tę górkę ze stopa robi a nie prędkością

gość jest niezły:
http://www.youtube.com/watch?v=16z80IMHPAg

Vertus72
05.11.2013, 22:20
Co się tak ceny czepiacie, Versus w wymaganiach nic o cenie nie wspomniał. Widać że, ze hajs nie gra roli ;)

:haha2:
Ale się ubawiłem, nie napisałem bo to i tak na miniratkę więc w miarę rozsądku.
Ps. Jak na razie po przewertowniu ogłoszeń to 530 exc lub 525:dizzy:

Kosmal
05.11.2013, 22:37
Skoroś Ciekaw, to poproś kogoś o udostępnienie motocykla i sam się przekonaj, skoro nie widzisz różnic gołym okiem.
Wybacz, ale nie będe się wywodził.

No tak....Nie będziesz się wywodził:haha2:
Skoro masz wiedzę o kolosalnych różnicach to może jednak się przełamiesz i coś skrobniesz.
Będzie to bardzo pomocne dla Vertusa i innych którzy staną przed podobnym dylematem



:umowa:

Soltys
06.11.2013, 03:04
Vertus jak chcesz 525 to zadzwoń do Palmy :)

Scorpi
06.11.2013, 09:02
w porównaniu ttr i lc4 620 czy 640 to ttr to taki podrasowany xt-ek czyli kapelan. Lc4 ma w sobie to coś, nadmiar mocy zawiechy i nie da sie nie odkrecać. Jezdziłem obiema sztukami i porównania niema. Podobnie jest w porównaniu exc 525 i lc4. Ciezko jest utrzymac 525 jadąc bez uślizgu. zabronowane pole i 5 minut jazdy pozostawiło ból na łapach i plecach na cały kolejny dzień. Bardziej sie wymeczyłem i wybawiłem niż xtz660 robiąc w cały dzień 300 km szutrówkami leśnymi.

Swoją drogą kiedys chodził mi tai exc po głowie ale jak dla mnie to musiałby być jako drógi moto a niestety finanse nie pozwalaja mieć kolejnego.

Vertus72
06.11.2013, 22:02
Vertus jak chcesz 525 to zadzwoń do Palmy :)

Owszem, ale coś kole 2007 roczku bym chciał....., jak na razie to muszę sprzedać Yamaszke i w tedy będę się rozgladał na poważnie, narazie badam rynek czytam i jeszczd raz czytam.....

wolly
07.11.2013, 07:02
powiem Ci tak jedno jest pewne abonament u Sztola albo na ortopedii a ze sprzedażą TTR to chyba nie będzie problemu jak oczywiście nie wywalisz cenny z kosmosu a jak mogę jeszcze potruć masz chyba nową linkę w zapasie od odprężnika jestem chętny jak by co

ku przestrodze , trochę drastyczne może nie 525 ale też kopie http://www.youtube.com/watch?v=YDQDbSVX84A

Vertus72
07.11.2013, 08:42
powiem Ci tak jedno jest pewne abonament u Sztola albo na ortopedii a ze sprzedażą TTR to chyba nie będzie problemu jak oczywiście nie wywalisz cenny z kosmosu a jak mogę jeszcze potruć masz chyba nową linkę w zapasie od odprężnika jestem chętny jak by co

ku przestrodze , trochę drastyczne może nie 525 ale też kopie http://www.youtube.com/watch?v=YDQDbSVX84A

Nie strasz mnie, w końcu ten motor to nie jakiś monster i nie zrobi mi krzywdy sam z siebie, zamierzam używać kata tak jak teteerki, rekraacyjnie bez żadnych skoków i jazdy po torze crossowym więc mam nadzieję, że będzie dobrze. Co do filmu to takie kuku można sobie zrobić na każdym motku szczególnie jak się nie zakłada ochraniaczy na kolanka.....
Ps. Postaram się pamiętać o lince, co do ceny ttr, hmmm jest po generalnym remoncie, nowy tłok,rozrząd, zawory, szlif, lagi po wymianie uszczelniaczy i panewek do tego nowy leoś więc za grosze jej nie oddam

redrobo
07.11.2013, 09:51
Jak zdecydowalem sie na LC4, tez sporo ludzi opowiadalo ze szarpie, wibruje, ze klei sprzeglo, ze nie nadaje sie do miasta itd itp. ... No i codziennie z usmiechnieta geba dojezdzam do pracy, juz nawet nie zdejmuje kostek, bo prosto z miasta zjezdzam w teren i jest caly czas usmiech.
I po sezonie uzywania KTM twierdze ze jest spokojny, latwy w prowadzeniu, wybaczajacy bledy, bardzo szybki, zwinny i potulny. Moze troche halasuje, ale niech to - fajny jest.

Vertus72
07.11.2013, 10:27
Mam nadzieję, że przyłącze się do tak pozytywnych opini o tej marce, a tak na marginesie jak jest różnica pomiędzy 520, 525 a 530 exc, oczywiście jak się trafi ładne lc4 to też nie pogardzę.

wolly
07.11.2013, 10:34
Monstrum nie monstrum , przejedz się najpierw na zdrowym koniu , nie po płaskim bo to można zrobić rowerem i potem powiesz czy jest jak ogier czy wałach. Szkoda że to odbierasz jako straszenie , życzę udanych zakupów ,tym bardziej ze każdy używa do jazdy na ryby i oglądać ptaszki za miastem . :D i jeszcze raz nie porównujcie TT do LC4 lub 5n5 bo to nie ma sensu inny świat ,technologia ,moc


PS przyjdź 15,XI do kunia , bo nowy daje KONCERT to sobie może pogadamy nie koniecznie o EXC

electro
07.11.2013, 11:06
zamierzam używać kata tak jak teteerki, rekraacyjnie bez żadnych skoków i jazdy po torze crossowym

:lol8::lol8::lol8:

Vertus72, ale żartami sypiesz od rana...

Paluch
07.11.2013, 12:04
Vertus jeździłem Lepiego dzikiem. Bierz 690. Wysadza z butów, moczy krocze, po mózgu łaskocze :D.

puszek
07.11.2013, 12:14
Vertus jeździłem Lepiego dzikiem. Bierz 690. Wysadza z butów, moczy krocze, po mózgu łaskocze :D... i kości Lepiego łomocze:D

Lepi
07.11.2013, 12:36
Bujdy puszczasz, 690 raz mnie doświadczył :)
raz EXC a najbardziej Translap!!!