|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,020
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
Online: 3 miesiące 3 tygodni 23 godz 17 min 38 s
|
Trafił do mnie quad z mocno już tłukącym się korbowodem, właściciel stwierdził ze było bardzo mało oleju w silniku , dolał ponad 1 l i dopiero pokazało się coś na bagnecie. Przy rozbiórce okazało się że ma założony filtr powietrza K&N a cały dolot jest pokryty pyłem który przyśpieszył zużycie pierścieni(zwłaszcza olejowego). Efekt taki że cały silnik od remontu. Pisze to żeby pokazać jak używanie filtrów K&N w terenie przyśpiesza zużycie silnika.
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
K&N w każdy warunkach zużywa szybciej silnik, szczególnie na gaźnikach.
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Lubaczów
Posty: 926
Motocykl: RD07A, XR 400
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 9 godz 22 min 41 s
|
A jaki mędrzec zakłada właśnie ten filtr w teren.
2 lub trzy lata temu Szynszyl mył moje gaźniki. Stwierdził, że tak czystego gaźnika jeszcze nie widział .A w tym samym czasie robił afrę która wróciła z Maroka. To była masakra I nie miała założonego K&N-a.Dbam o filtr, często go pryskam preparatem, a w kurzu w ogóle nie jeżdżę. Mam K&N .
__________________
Jeśli Cię nie szanują, niech się Ciebie boją. |
|
|
|
|
|
#4 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2012
Posty: 968
Motocykl: RD03
Online: 2 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 44 min 56 s
|
Pany , a co lepsze nasączany K&N czy nasączany filtr z gąbki oryginalny...................motocykl KLR 650 ?
Ps. miałem Hondę Rincon i miała nasączany filtr gąbkowy ..... |
|
|
|
|
|
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Racibórz
Posty: 292
Motocykl: XR 650 R
Online: 2 miesiące 16 godz 26 min 57 s
|
Najlepsza gąbka. Naprzykład Nikasil bardzo nie lubi filtrów typu K&N
|
|
|
|
|
|
#7 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: Piwniczna-Zdrój
Posty: 1,020
Motocykl: RD04
Przebieg: 53000
Online: 3 miesiące 3 tygodni 23 godz 17 min 38 s
|
To jest tego najlepszy dowód.
|
|
|
|
|
|
#8 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2013
Posty: 117
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 tydzień 1 dzień 22 godz 57 min 43 s
|
K&N tylko na drogi utwardzone dla supermoto,sportbike itp.itd . w terenie to zabójstwo dla silnika.Sprawa jest prosta ,te filtry maja dostarczyc jak najwiecej powietrza co niestety w terenie gdzie podnosi się kurz i drobinki piasku które zasysa silnik , działa to jak papier ścierny. Czytałem o przypadkach gdzie zeszlifowało cały nikasil z cylindra !
Jedynie słuszny w teren to gąbkowy ,nasączony jeszcze najlepiej jak jest prefiltr i co istotne czysty!
__________________
__________________________________________ Motocykle dwa HONDA i KLR-A ...nie aktualne ![]() KTM 950 adv S & KTM 450 ExcR .... było Teraz |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| K&N filtr - uszczelnienie | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 4 | 16.05.2012 13:17 |