|
02.02.2024, 14:31 | #1 |
Zarejestrowany: Mar 2019
Miasto: Leśna Dzicz
Posty: 547
Motocykl: KTM R
Przebieg: jest
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 4 dni 3 godz 27 min 57 s
|
Zimny nic nie wycinaj , obiecuję że będę ci woził kompresor 😉
Wysłane z mojego M2101K6G przy użyciu Tapatalka |
02.02.2024, 16:01 | #2 |
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
05.02.2024, 21:14 | #3 |
trampkarz emeryt
Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,755
Motocykl: DL1000A
Przebieg: za mały
Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 9 godz 14 min 16 s
|
No dobra, problem kompresorka mam rozwiązany
Dzięki wszystkim za opinie i porady. Na chwilę obecną postanowiłem zostawić to ustrojstwo - trochę z tym pojeżdżę, może z czasem wywalę. Na razie, póki nie znam dobrze sprzętu, niech będzie fabrycznie. Zaintrygował mnie Kazmir - pytaniem co by było gdyby... w starszych motocyklach odpowietrzenie baku też jak pamiętam było prowadzone pod motocykl. O ile pamiętam z tramkpów i innych to były dwie rurki - przelew i odpowietrzenie czy coś mieszam? Tutaj rurka z EVAPa idzie do airboxa - za filtrem a przed króćcem idącym do przepustnicy. Co ciekawe - miejsce w airboxie gdzie wchodzi ta rurka jest jakby obudowane plastikiem w środku airboxa, jakby nieco oddzielone. Może właśnie jako zabezpieczenie od "kichnięcia".. Pozdrawiam zimny |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Usunięcie ABS tył | Cezar3 | NAT - Warsztat | 13 | 30.10.2018 10:43 |