|
05.12.2022, 18:26 | #1 |
Jeżdżę coraz mniej na kołach, a szczególnie nocą, wiec kierowcy statystycznie będą mieli mniej szans do narzekania. Jak pisałem wcześniej świecą nierównomiernie. Do tego dochodzi odbicie od błotnika czy/i szyby. Kupię jakieś lampy z homologacja w przyszłym roku. Na razie chyba muszę sprzedać najmniej używany motocykl, żeby sponsorować uzbrajanie betinki i zrobienie zawiasu w huśce
|
|
06.12.2022, 23:26 | #2 | |
Zarejestrowany: Dec 2019
Miasto: Warszawa
Posty: 603
Motocykl: CRF1100L AS, Husqvarna 701 Enduro, KTM 890 Adv R
Online: 2 tygodni 1 dzień 8 godz 37 min 45 s
|
Cytat:
|
|
07.12.2022, 11:37 | #3 |
Wycofałem się z planu podniesienia.
tył: wymiana sprężyny, setting, wymiana tłoka z plastikowego na ameliniowy, mechaniczne pokrętło do regulacji napiecia, serwis. przód: wlatuje nowy base i mid valve w obu lagach będzie regulacja reb i comp, setting, serwis, nowe sprężyny i być może korki z regulacją napięcia. motor ma 21tysi nalotu i uszczelniacze zaczeły przepuszczać delikatnie. Uszczelniły się po wyczyszczeniu, ale znak to, że pora serwis robić. Więc przy okazji chcę zwiększyć zakres regulacji przodu, i mam nadzieję, że całość zabiegu zbalansuje moto lepiej, szczególnie z bagażem + oczekuję że przód będzie nieco bardziej kulturalny na dużych kamieniach, bo jak się szybko jedzie, a tak po kamieniach najlepiej, to przód nie wyrabia i motor jest wszędzie |
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
[FAQ] Modyfikacje i ulepszenia by Kazmir | podos | Regularne czynności serwisowe | 11 | 03.12.2008 22:24 |