![]() |
|
Samochód Forumowicza Wszystko o wsparciu auta - zwłaszcza jak nim wozisz moto na garbie. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#21 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 111
Motocykl: DR650R/XRV750/R100R/T1050
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 11 godz 18 min 17 s
|
![]()
Orientujecie się jak jest rozwiązany napęd w automacie V6 2,5 w GV1?Tam tez przednia os jest dołączana, czy może całość jest spięta na stałe?
Mam niezły mętlik, dziś oglądałem Jeepa KJ 2.8 z Full Timem i gabarytowo i komfortowo fajne autko, ni to traktor, ni to suv ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Posty: 389
Motocykl: RD03
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 dzień 13 godz 27 min 57 s
|
![]()
Mam GV1 z 2005 roku od 6 lat, silnik 2,0 benzyna/gaz. Jestem drugim właściciele (pierwszy zakupił ją w Polskim salonie). Ma nalatane 136 tyś. Jeździ nią głównie zona. Zero rdzy na ramie jak i na karoserii. Auto bezproblemowe, jedynie co się zepsuło to autoalarm, który był zamontowany przez pierwszego właściciela w salonie przed kupnem auta (ze starości zużyły się piloty i brak nowych na rynku). Mój egzemplarz jest wyprodukowany w Japonii. Jeden ze 100 wyprodukowanych GV w wersji specjalnej. Spalanie miasto do 17l/100km, trasa do 12 l/100km.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Suzuki Grand Vitara | czosnek | 4x4 | 60 | 16.04.2013 20:28 |