![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Doruchów
Posty: 58
Motocykl: Była CRF1000L, jest KTM 1290 SAS
![]() Online: 5 dni 13 godz 38 min 35 s
|
![]()
Cześć!
Mam małe doświadczenie z kostkowymi oponami, zdjęcia przedstawiają TKC80 z przebiegiem około 6000-8000, około bo mam dwa komplety kół i niestety nie zapamiętałem momentów zmian. Wybieram się za dwa tygodnie na trip obrzeżami Polski 70% on, 30 % off. Czy ta opona wytrzyma mi jeszcze z 4000, czy nie zastanawiać się i wymieniać na nową, patrząc na dotychczasowe zużycie (styl jazdy ten sam) ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Stary nick: Radarman
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Miasto: Whiteley, UK
Posty: 2,985
Motocykl: 2017 CRF1000L DCT
![]() Online: 3 miesiące 5 dni 6 godz 14 min 2 s
|
![]()
Sporo chyba po autostradach zrobiłeś na nich, bo winkli to one chyba na niewiele widziały.
__________________
W barze jak zaczynasz się awanturować to albo dostajesz w ryj albo wylatujesz na ulicę na kopniakach. Tylko gdzieniegdzie bar zrównuje się z ziemią, a awanturnicy przenoszą się do następnej knajpy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Doruchów
Posty: 58
Motocykl: Była CRF1000L, jest KTM 1290 SAS
![]() Online: 5 dni 13 godz 38 min 35 s
|
![]()
Winkli asfaltowych i autostrad zero.
Jazda głównie w okolicy domu po terenie. Raz byłem na Mazurach, trochę asfaltu, więcej szutrów. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Ta opona wyglada raczej na 4-5 niz na 6-8 T km.
Nie wiem jak jeździsz ale moje TKC80 dokonuje żywota przy 7 T km spokojnej jazdy 90% on i 10% off. Jeśli więc planujesz przejechanie jeszcze ok 4T km to licz sie z tym ze wrocisz na resztkach opony. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Olsztyn (Wa-Ma)
Posty: 262
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: mój 3,5
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 20 godz 59 min 2 s
|
![]()
Jak zakładasz potrzebny przebieg rzędu 4000 km, to zmień. Ok. 10-12 tysi na tylnej oponie (tak mi wychodzi, że tył) - to już przegięcie moim zdaniem. Na TKC80 tylnej (TA600) robiłem max 8-9 tysi i była niemal goła.
To tak moim zdaniem, może ktoś lepiej zorientowany poprawi. P.S. Dario mnie uprzedził.
__________________
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej... RUSSIAN GO HOME ! ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Doruchów
Posty: 58
Motocykl: Była CRF1000L, jest KTM 1290 SAS
![]() Online: 5 dni 13 godz 38 min 35 s
|
![]()
Dzięki. Nie ma co... opona do wymiany.
Co ciekawe przód prawie nie ruszony, poważnie, 10 mm na środku opony. Czy ktoś z miłośników TKC80 próbował jakiś innych opon? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,178
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 6 godz 17 min 31 s
|
![]()
Kup motoz adventure na tył a na przód zostaw tkc. Motoz robi 2x tyle co tkc. W LC8 TKC mam łyse na tyle po 5tys. km
Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() |
![]()
Ja miałem TKC80 w 3 motocyklach i bardzo je lubię za całokształt zachowania we wszystkich warunkach pogodowo-terenowych.
Ale niedawno kupiłem Trampka, który ma Heidenau K60 SCOUT i jestem zaskoczony jak te opony sobie dobrze radzą i na mokrym asfalcie i na szutrach i w piachu. Nawet jakieś błotniste łąki przejechałem, gdzie tylne koło zapadało się momentami po ośkę i spokojnie dawały radę. A najciekawsze, że mają już 10 tys. km i nie widać za bardzo zużycia ... Następne i tak pewnie będą TKC80, ale te K60 Scout dojadę do końca bo są naprawdę całkiem spoko, więc jeśli szukasz czegoś innego niż TKC to może warto im się przyjrzeć. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Doruchów
Posty: 58
Motocykl: Była CRF1000L, jest KTM 1290 SAS
![]() Online: 5 dni 13 godz 38 min 35 s
|
![]()
O K60 są przeróżne opinie, chyba jednak zamówię motozy, tylko że nigdzie nie ma adv. Zamówię na próbę motozy GPS.
Dziękuję za wskazówki! A jeszcze zapytam... Czy do NAT mogę założyć motozy GPS TL ? Jednym słowem czy w oponę bezdętkową mogę załadować dętkę? Ostatnio edytowane przez Kostas : 08.08.2020 o 23:31 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2010
Miasto: Zgierz
Posty: 1,377
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: duży :)
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 dzień 3 godz 26 min 21 s
|
![]()
Możesz. W każdą oponę bezdetkową mozesz włożyć dętkę, odwrotnej sytuacji nie ryzykowalbym.
![]() Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka
__________________
GS über alles!!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Cel: Rumunia - Opony (MT90/TKC80/WILD/Pirelli Rally R) | Maciek525 | Wszystko dla Afryki | 25 | 26.01.2019 08:39 |
AT 94r. prośba o opinie | nalesnikplock | Inne tematy | 25 | 17.04.2015 10:38 |