![]() |
#11 |
![]() |
![]()
Moj dobry kumpel mial klekota nawinął na nim 50tyś. Prowadzi się lekko i łatwo ale przy przebiegu ponad 100tyś. zaczęły wypadać mu biegi. Znaczy biegi wypadały jak ja jechałem na nim czyli ponad 100kg. On był chudy 60kg i mówił że nigdy mu nie wypadły. Więc przy zakupie sprawdźcie to.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() |
![]()
tak on miał 1992
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() |
![]()
Znajomy też się napalił na KLE, coś o regulacji zaworów możecie napisać? Jak czesto regulować, śrubki czy szklanki, dostęp upierdliwy?
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zabrze
Posty: 918
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x14tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 3 min 18 s
|
![]()
Regulacja śrubkowa co 24tys.km, upierdliwa o tyle, że trzeba zdjąć czapkę, a do tego trzeba spuścić płyn chłodniczy. Sam dostęp bardzo dobry.
![]() ![]() Ja sprawdzałem "na zaś" co 10-12tys.km, zależy jak wypadła zimowa przerwa, raczej z nudów, bo nigdy nic nie musiałem podkręcać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() |
![]()
Dziękuję
![]()
__________________
RD 03 TO NAJSTARSZA AFRYKA ![]() ![]() XRV 650 THE LAST TRUE DUAL SPORT BIKE ON EARTH http://www.youtube.com/watch?v=fnEHAjt_XPw |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2009
Posty: 155
Motocykl: Tiger 1050
![]() Online: 4 dni 5 godz 41 min 18 s
|
![]()
-> ArturS
W zasadzie wszystko co napisałeś się zgadza.Mam tylko dwie uwagi: -nie zawsze odpadnięty magnes koła magnesowego kończy się demolką - u mnie odpadły dwa i nic złego się nie stało - po regeneracji i zamontowaniu koła wszystko było ok.Prawdą jednak jest , że to jeden z najsłabszych punktów tego moto i warto się nim zająć od razu po zakupie. - manual z ostatniego okresu produkcji KLE rzeczywiście podaje okres kontroli zaworów co 24 tyś km. , wcześniej jednak była mowa nawet o regulacji co 6 tyś.Ja zazwyczaj zaglądałem do nich co około 10 tyś. Ogólnie całkiem fajny sprzęcik na początek , za rozsądne pieniądze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zabrze
Posty: 918
Motocykl: Yama XT614Z Terefere, Husq. TE610ie
Przebieg: x14tys
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 6 godz 3 min 18 s
|
![]()
Magnes może się odkleić i przy odrobinie szczęścia trzymać się siłą odśrodkową i magnetyczną. Demolka następuje dopiero jeśli się lekko wysunie z koła, zaczepi o dekiel i wtedy zaczyna się reakcja łańcuchowa. U mnie jeden magnes również był odklejony i w dodatku pęknięty na pół - na szczęście zauważyłem w porę.
Pierwszy manual mówił o wymianie oleju i sprawdzaniu zaworów co 10tys.km, przynajmniej ten niemiecki. Pewnie pojechali ctrl+c / ctrl+l z serwisówki GPZ, a ta jednak miała nieco inne przeznaczenie i zakres użytecznych obrotów ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Zarejestrowany: Aug 2010
Miasto: Wrocław (okolice)
Posty: 16
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 6 dni 6 godz 2 min 32 s
|
![]()
Właśnie spotkał mnie problem z kołem magnesowym. Może ktoś na forum ma takie na zbyciu, chętnie odkupię.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,521
Motocykl: RD04
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 16 godz 29 min 47 s
|
![]()
wyslij do regeneracji - jak kupisz oryginal to znowu Ci sie rozleci
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
AT 94r. prośba o opinie | nalesnikplock | Inne tematy | 25 | 17.04.2015 10:38 |
Kawasaki Z1300 - prośba o kilka porad | nicek27 | Inne tematy | 14 | 06.03.2011 16:58 |