Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.12.2014, 16:56   #1431
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,399
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 133 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 6 dni 9 godz 54 min 9 s
Domyślnie

tak się zastanawiam, gdzie nową AT pojedzie masowy mieszkaniec europy zachodniej? Polak to co innego jeszcze nie rozgrzeje dobrze motocykla a już może skręcić do lasu, pojedzie polną drogą i raczej nie spotka za 100m tabliczki teren prywatny. Honda robi naprawdę odważny krok z nową AT.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.12.2014, 17:19   #1432
puszek
 
puszek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,762
Motocykl: RD07a
puszek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 5 godz 7 min 10 s
Domyślnie

Honda ma dużo dobrych motorów do jazdy asfaltowej. Turystyczne enduro to motor II rzutu.. Szczawiki rzucaja się na ścigacze, podstarzali amanci kupują armaturę, sportowcy ujeżdżają crossy..
Po okresie fascynacji nastepuje dalszy rozwój lub zmiana zaiteresowań na nurkowanie czy paralotniarstwo... Ale niektórzy doznają powolnęj przemiany...
Zaczynają się szwendać...Myszkują coraz dalej od domu i powoli obniżają zainteresowanie prędkością na rzecz niezawodności i poręczności sprzęta. W miastach czasem można spotkać gibbona na armaturze z manetkami powyżej kasku, ale w Afryce takich nie widziałem..
Samo jeżdżenie po asfalcie jest nudne.Ale jak je pomieszamy z offem, widokami, innymi kulturami to staje się strawą życia dla wielu.. Dla tych wszystkich ,którzy dojrzeli do podróżnego(nie sportowego) enduro Honda będzie mieć nową ofertę. CRF250 L już przetarła szlaki .Czekam z nadzieja na dalsze kroki...To będzie być może jedyny motor ,który kupię nowy. Myślę,że wielu tak uczyni...
A ,że produkcja dla gibbono-podobnych jest teraz na topie, to nie moje zmartwienie.
puszek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.12.2014, 20:26   #1433
borys609
 
borys609's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: podwrocławskie zadupie
Posty: 835
Motocykl: '12 LC4 690 Enduro R
borys609 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 32 min 45 s
Domyślnie

"Naczytałeś się i powtarzasz.
Żadna z tych rzeczy nie jest awaryjna."

Dzieju, oczywiście że tak! Podobnie jak to czyni większość "hejterów" beemek . Bo się psuje, bo wał, bo srał...
Dlatego piszę to co mam ze swojego podwórka. W Hondzie pompa mi nie padła, ale się kończyła (w porę ją uzdrowiłem), w beemce pompa nie pada (w każdym razie nie w ten sposób :P).
A gadanie że po 60kkm mają prawo się styki zużyć a sprzęgło czy łożysko w beemce nie, to takie za przeproszeniem sranie po iglakach. W nowej Afri nie padnie wał ani suche sprzęgło, padnie z pewnością coś innego. Taki urok mechanizmów. Grunt to mieć tego świadomość.
borys609 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.12.2014, 21:05   #1434
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 13 godz 24 min 20 s
Domyślnie

Puszek,wg mnie twoje dewagacje sa chore.Stawiasz turystyke motocyklowa jako ostatnie Stadium motocyklizmu.Troche to aroganckie i bunczuczne.Znam panow,po 50tce,ktorzy naprawde robia fajne rzeczy w zyciu.Naprawde,z reka na sercu .I Maja wyjebane na jakies Maroka,Kirgistany,czy inne obiekty waszych westchnien.Ale jak jest ladna pogoda,to siadaja na swoje scigi po ilus tam set tjuningach i smigaja po 3 paki na autobanach.Wchodza na Kolo przy predosciach dla was nieosiagalych i sie z tego ciesza.Wracaja do domu spelnieni,czesto po piwku i dobrym steku w przydroznej restauracjia nie jakiejs konserwie,czy innym szajcie jedzonym na stacji benzynowej,na parkingu.Nie wydaje mi sie,zeby oni musieli i co wazniejsze chcieli ewoluowac.Twoja wizje motocyklizmu Maja gdzies.Uszanuj odmiennosc,a nie,ze ktos tam dorosl,a ktos nie,zebz kupic niezawodny sprzet i cos zobaczyc.
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.12.2014, 21:51   #1435
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 9 godz 11 min 27 s
Domyślnie

Brawo Myku. Sa inne swiaty niz wlasne podworko.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.12.2014, 21:57   #1436
szuler57
 
szuler57's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2014
Miasto: okolice Słupska
Posty: 55
Motocykl: DL650A Ruda Suzia
Przebieg: 25kkm
szuler57 jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 dni 12 godz 38 min 21 s
Domyślnie

Puszek i Myku: obaj macie rację tyle że ty Myku niepotrzebnie zaostrzasz wypowiedź stosując taki a nie inny sposób wyrażania się...
__________________
Pozdrawiam,
Marcin
szuler57 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.12.2014, 22:06   #1437
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 13 godz 24 min 20 s
Domyślnie

Pewnie masz racje.Zeszlotygodniowe postanowienie odnosnie uboju rytualnego stasznie mnie podkurwilo.I troche mnie trzyma .
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.12.2014, 22:11   #1438
fassi
Banned


Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 5,919
Motocykl: RD07
Przebieg:
Galeria: Zdjęcia
fassi will become famous soon enough
Online: 8 miesiące 4 tygodni 1 dzień 19 godz 45 min 23 s
Domyślnie

Myku, szacunek dla tych Panow na scigach. To jest wlasnie pasja !! Nie jezdza tam gdzie najwieksza widownia poklaskowa i nie pala gumy przed knajpa i jak najbardziej czapka z glowy dla takich. I wiem ze Puszek takich motocyklistow chwali i nie zmusza do "ewolucji".

Tutaj jest forum glownie wloczegowe wiec Puszek objal tutejszy temat, i bardzo fajnie go ujal. Podczas gdy w maszyny "enduro" pakuje sie coraz wiecej koni i obwiesza gadzetami owiewke,a taki zwykly tutejszy wloczega wlasnie NIE potrzebuje takiego motocykla. Wystarczy 100 koni, troche zawieszenia i NIEZAWODNOSC. Niestety to ostatnie jest dzisiaj ledwo osiagalne.

A z tym ostatnim stadium sie zgodze. Predzej ze scigacza przesiadzie sie na enduro i poleci w swiat, niz pojezdzi po swiecie na enduro i przesiadzie sie na sciga.

A Honda ma calkowicie odwrotny marketing do znanych innych marek. Kiedy KTM i BMW robi szybciej, mocniej i ciezej, tak honda czuje na plecach oddech przez siebie stworzonej legendy i tworzy cos podobnego. Moze nie najmocniejsze, nie najszybsze, wiec moze postawi na niezawodnosc.

W nowym KTM Mega adwenczer wystarczy zrobic silnik 175 KM i juz klienci poleca po nowy model, a klienci nowej Hondy to taka wymagajaca gadzina
fassi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.12.2014, 22:20   #1439
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,924
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 13 godz 24 min 20 s
Domyślnie

Maszz racje.Poczekajmy wiec.Niestety rok prawie.Mysle,ze milo nas zaskoczy.Mieszkasz w Niemczech,czy tam DDRrze i wiesz jakie sa realia.W tym kraju jest malo miejsca na Enduro.Chcac gdzies pojezdzic,trzeba gdzies wyjechac.Dlatego klienci wybieraja setki koni i lubia to co Maja,nie mogac miec tego co lubia.Ze mna jest podobnie.A jak Puszek jeszcze wklei kilka razy swoj film,to i ja sie nawroce
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.12.2014, 23:28   #1440
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 13 godz 25 min 0
Domyślnie

Motocykle pozwalają realizować się na wiele różnych sposobów, jedni upalają na autobanie inni taplają się w błocie, jeszcze inni objeżdżają świata dookoła. Mi każda forma jest atrakcyjna, chociaż od dawna najbardziej jarają mnie ścigi,to enduro w mojej sytuacji jest najbardziej dostępną i relatywnie najwięcej frajdy dającą formą motocyklizmu. Ścigi odpuściłem, bo za drogo. Latanie ścigiem po drogach publicznych nie ma sensu, jeśli ktoś spróbował latania na torze. A żeby uprawiać to drugie, to już siano konkretne trza mieć. Technologiczne fajerwerki jakie serwują nam producenci w motocyklach wyprawowych chyba się trochę przejadły, powstaje pewna nisza, która oczekuje motocykla nowoczesnego, ale jednocześnie prostego i solidnego no i oczywiście dysponującego dobrymi właściwościami w terenie. Niby jest BMW GS 800 i nowy Tiger, ale jednak czegoś im brakuje. Chyba są za mało rejli, mam nadzieję, że nowa Honda będzie miała wysoki poziom wspóczynnika rejli, przy wysokiej przydatności do dalekiej turystyki ,a dzięki wyposażeniu w to co niezbędne zachowa też dotychczasową legendarną niezawodność. A co...jak koncert życzeń, to koncert życzeń.
__________________


Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 12.12.2014 o 23:30
Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
prawdopodobnie nowa VFR i jej nowa skrzynia rambo Inne tematy 12 19.09.2009 15:32


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.