|
02.07.2014, 10:32 | #1 |
Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków/Bielsko-Biała
Posty: 213
Motocykl: 6 rowerów
Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s
|
Na samochód osobowy ok 6 puszek potrzeba.
Ten srodek jest z inhibitorem korozji i małą korozje w jakis tam sposób spowalnia. |
02.07.2014, 11:45 | #2 |
Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
Ja w swojej terenowce, która wyglądała tak:
po kilkukrotnym ciśnieniowym czyszczeniu ramy: myjką ciśnieniową z dyszą do czyszczenia przewodów kanalizacyjnych: Następnie zastosowałem konwerter rdzy ok 3 l. http://fertan.pl/fertan-konwerter-rdzy-2/ i pozwoliłem mu chwilę działać (zgodnie instrukcją). Następnie PREWAX â Wosk wstępny a po nim HT â Wosk do profili zamkniętych http://fertan.pl/profile-zamkniete/ Do profili w kabinie to samo. Ramę, spód kabiny i komorę silnika wypiaskowałem następnie epoksyd HEMPEL i farba poliuretanowa Po tych zabiegach i 10 m-cach całe auto wygląda tak: Obecnie czeka mnie jeszcze nałożenie konserwacji na cały spód kabiny, czyli na powierzchnię poliuretanową. Jeśli będzie to coś w stylu baranka, to dodatkowo trzeba to będzie zamalować akrylem. Ale chyba kupię jakiś preparat, który nie będzie wymagał malowania np.: http://fertan.pl/zastosowanie/motoryzacja/podwozie/ http://anglocars.pl/sklep/fertan/ubs-220-500ml/ Czy powyższe zabiegi były skuteczne, i na jak długo wystarczą to czas pokaże.
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |