|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
16.02.2014, 11:21 | #5 |
Zarejestrowany: Mar 2013
Miasto: Wawa
Posty: 146
Online: 3 tygodni 4 dni 7 godz 53 min 4 s
|
W czwórce?
Wystarczy zdemontować dolot airboxu, do tylnego cylindra jest w miarę dobry dostęp, ściągam dodatkowo jeszcze gumowy łącznik miedzy samym dolotem, a airboxem, łatwiejszy jest wtedy dostęp do okienka zaworu wydechowego. Jeśli chodzi o przód to ssące bez problemu (jedynie odkręcam jedną linkę ssania od gaźnika, jest wtedy ciut wygodniej), do wydechowego trzeba odkręcić i odchylić prawą chłodnicę (tą z korkiem wlewowym). Oczywiście mówię o regulacji przez okienka inspekcyjne. Do dekielków od wydechu klucz 24, do ssących 8. Szczelinomierz i bez demontażu gaźników koniecznie klucz do reg. zaworów, jak na zdjęciu poniżej, jeśli ktoś będzie chciał operować np. kombinerkami to moim zdaniem już wtedy robi się problem i trzeba szarpnąć gaźniki, wtedy jest dostęp do wszystkiego od samej góry. Jak chcesz jakieś zdjęcia to porobię, mam rozebraną bo w zeszłym tygodniu sprawdzałem luzy zaworowe |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Olej w airboxie | zbys | Uklad paliwowy i wydechowy | 4 | 02.11.2012 21:52 |
Olej do dwusuwa | Elwood | Inne tematy | 17 | 11.04.2011 19:43 |
problemy po wymianie kabli pradnicy | szynszyll | Układ elektryczny i zapłonowy | 9 | 27.07.2010 09:41 |
olej do olejarki | bukowski | Wszystko dla Afryki | 10 | 12.07.2010 23:59 |
grzejące się kable, tym razem nie żółte od prądnicy | rambo | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 12.03.2010 12:23 |