![]() |
#241 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Mińsk Mazowiecki
Posty: 528
Motocykl: KTM 1190 adv
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 10 godz 59 min 57 s
|
![]()
Jak wyżej koledzy wyjaśnili śruby składu mieszanki, sorka za użycie tej nazwy.
__________________
Raz na wozie, raz w nawozie CUinHell na forum TA |
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Wlkp
Posty: 1,162
Motocykl: Prawdziwa przygoda XRV 750
Przebieg: od nowa
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 1 godz 30 min 54 s
|
![]() Cytat:
Jeszcze pytanko . Ta mieszanka powinna być bogatsza w powietrze , czy uboższa ? Czy na zasadzie doświadczeń kręcić w jedną i drugą stronę i patrzeć czy pacjent kicha i prycha .
__________________
Możesz utracić wszystko,ale nikt nie zabierze ci tego co w życiu zobaczyłeś i przeżyłeś |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#243 |
Ortodoks Afrykański
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 219
Motocykl: RD07a/LC4
Przebieg: Walczę
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 3 dni 18 godz 8 min 8 s
|
![]()
Ma być więcej paliwa.
śrubkę wykręcamy o jakieś 0,5 obrotu.tak słyszałem niech ktoś potwierdzi
__________________
アフリカは女王です Afryka to nie żubr, żeby ją trzymać pod ochroną, a blizny zdobią wojownika.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() Nawet Szparag używał niepoprawnej nazwy. Miałem mu odpowiedzieć, ale po przeczytaniu wątku na FTA chyba się obraził i nie wróci? I co mu poczniemy?
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 13,669
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 16 godz 8 min 2 s
|
![]()
To weź uświadom Kazmir czego składu śruby są to. Sam chętnie się dowiem
![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#246 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,146
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
![]()
1. synchronizacja gaźników - strona 41 w haynesie,
2. regulacja składów, strona 13... ileś, przeklejam tutaj: http://www.speedyshare.com/wwaMm/PILOT-SCREW.pdf Ad. 1 - synchronizacja: używane "śrubki" - synchronization screw (ta od góry co się do niej ch....o dostać) - śrubka regulacji wolnych obrotów Ad. 2 - składy mieszanki używane "śrubki": - śrubka wolnych obrotów - pilot screw (ta z boku co ja wkręcamy o określoną ilość obrotów. 3,5 od punktu wyjściowego standardowo chyba, ale nie dam se głowy uciąć. W każdym razie zależy w jakim stanie mamy gaźniki i co chcemy osiągnąć ![]() Synchronizując gaźniki trzeba też wyregulować składy mieszanek. Więc robimy punkty 1 i 2, czyli czytamy haynesa albo dajemy komuś do zrobienia. Ostatnio edytowane przez Evvil : 17.04.2013 o 23:16 |
![]() |
![]() |
![]() |
#247 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
No jest gdzieś wątek o tych pilotach, i każdy je nazywa po swojemu.
W RD07(A) wykręcamy je na 2,5 obrotu, Rd04 ma 2 i 1/4 obrotu. Jak kicha dalej to może ssanie nie domyka się i zalewa gazior/gaziory albo jakieś lewe powietrze gdzieś się dostaje, lub trzecia opcja - nieszczelne połaczenie kolektory - głowica |
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Murowana Goślina
Posty: 54
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 dzień 9 godz 51 min 34 s
|
![]()
Mam problem z odpaleniem rozgrzanego Trampka po jeździe. Konkrety:
- na zimnym pali normalnie, rozrusznik kręci i silnik zapala; - na ciepłym, po kilkunastominutowym postoju, pali normalnie, rozrusznik kręci i silnik odpala; - natomiast, jeśli po jeździe zgaszę lub sam zgaśnie silnik i chcę go odpalić, to rozrusznik zakręci jakby z "pół" obrotu, silnik wyda dźwięk jakby "ctsyt" i staje, kontrolki od luzu i oleju gasną, puszczam przycisk rozrusznika, kontrolki świecą, próba zakręcenia silnikiem ponownie znów nie daje pożądanych efektów; Poczekam 10-15 minut i silnik pali normalnie. Dodam, że na jesieni działał normalnie, w między czasie wyregulowałem zawory, gaźniki i wymieniłem filtr powietrza. Gaźniki i filtr nie mają na to wpływu, regulacja zaworów - nie wiem? |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 |
Michał
![]() |
![]()
Pytania do Szparaga to na innym forum już trza zadawać.
Jeśli gasną Ci kontrolki to jakby problem z prądem/masą. |
![]() |
![]() |
![]() |
#250 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Murowana Goślina
Posty: 54
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 dzień 9 godz 51 min 34 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Moskity, robale i inne... jak się chronić (poradnik) | chomik | Przygotowania do wyjazdów | 20 | 10.03.2013 17:10 |
Woda - jak pić, aby się dobrze napić (poradnik) | chomik | Przygotowania do wyjazdów | 33 | 24.02.2013 23:59 |
Poradnik: Jak przetrwać na pustyni | Elwood | Kwestie różne, ale podróżne. | 10 | 05.06.2011 22:07 |