![]() |
#61 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]()
__________________
Afra - jedyna, wierna kochanka!!!! ![]() Pożegnane bez żalu: 990S, 690R, DR650SE, XF650 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Koszalin
Posty: 1,028
Motocykl: LC8 ADV była rd07
Przebieg: do uzgo
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 17 min 51 s
|
![]()
Być może ale ja zostawiłem rancik rozwiercajac krućce na srednice wewnetrzna gazników.
Blaszki tóre są wtopione mozna swobodnie wyciagnąć śrubokretem. Reszte rozwierciłem za pomoca okrągłych kamieni na wiertarce w kształcie choinki... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 137
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 7 godz 33 min 53 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Kraków/Brzozów/Gdańsk/Zabrze
Posty: 2,966
Motocykl: RD07a/1190r
![]() Online: 11 miesiące 6 dni 1 godz 40 min 11 s
|
![]()
Moja szwajcarska ma 120.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 137
Motocykl: RD07a
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 7 godz 33 min 53 s
|
![]()
A więc założone są dysze 115. Musi być dławiona w inny sposób. Brak TCS przy gaźnikach raczej odpada - nie sądzę by to był sposób na blokowanie mocy.
Moduł zapłonowy jak najbardziej - jest inny niż w mojej AT. Pozostaje jeszcze tłumik. Wersja szwajcarska wydechu jest inna niż np. z Niemiec. Inny jest uchwyt mocujący wydech do tylniej części ramy. Ciekaw jestem czy w środku są jakieś różnice ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Kraków/Brzozów/Gdańsk/Zabrze
Posty: 2,966
Motocykl: RD07a/1190r
![]() Online: 11 miesiące 6 dni 1 godz 40 min 11 s
|
![]()
Wydech, podobnie jak moduł, cewka i inne różnice są wprost z RD07.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,420
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
![]() Online: 3 tygodni 3 godz 22 min 21 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: Gołańcz
Posty: 801
Motocykl: RD07
Przebieg: 71000 +
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 9 godz 13 min 31 s
|
![]()
wejdą, dobrze jest dać ciut oliwki, ale naprawdę ciut, a jak nie to na grzejnik
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2012
Miasto: Szczecin
Posty: 62
Motocykl: RD07a
Przebieg: 33500
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 19 godz 58 min 11 s
|
![]() Cytat:
Tak dla zakończenia historii o mojej Austriaczce co w niej Szpilon grzebał. Prawdopodobnie jeszcze tam została oddławiona a to, że nie chciała jechać to z dużym prawdopodobieństwem fakt, że zawory były rozregulowane. Po regulacji i synchronizacji gaźników jedzie jak trzeba. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,420
Motocykl: RD07a
Przebieg: 43k+
![]() Online: 3 tygodni 3 godz 22 min 21 s
|
![]()
No więc niniejszym, odszczekuję. Założylem nowe króćce w 10 minut
![]() |
![]() |
![]() |