Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Inne tematy

Inne tematy Motocyklowo

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.11.2011, 15:48   #141
ex1
 
ex1's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 2,970
Motocykl: CRF1100
ex1 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 5 godz 42 min 20 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
U mnie po wymianie zawiasu przedniego tez nie mam pełnego skoku 260mm bo koło przy mocnym dobiciu trze o rame. Chyba zmienie na 19"

motocykl zmień
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie..
ex1 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.11.2011, 15:48   #142
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 9 godz 47 min 40 s
Domyślnie

To już lepiej wyciąć ten kawałek koła co zahacza.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.11.2011, 15:57   #143
motormaniak
mistrzu
 
motormaniak's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,955
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
motormaniak jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 2 godz 11 min 19 s
Domyślnie

ostatnio w jednym skuterku zmieniliśmy geometrię za pomocą pasa mocującego 35mm.
Wpadnij do mnie - zapniemy za tylne koło do drzewa , za przednie do muru garażu z pośrednictwem lebiotki.... potem już tylko frędzelki na kierownice..
__________________
Enduro i ADV
motormaniak jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.11.2011, 16:32   #144
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,450
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

Tzn skok mógłby być 260mm ale musiałbym ze 20mm podnieść całą do góry a na to za krótki jestem
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.11.2011, 16:35   #145
fxrider
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 669
Motocykl: R1100GS, LC4
fxrider jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Cibor klv Zobacz post
ten ma 21 zdaje się że chłodnice trza przesunąć wyżej
Ten to ma geometrię czopera
__________________
lc4.pl - nowa strona pomarańczy
fxrider jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.11.2011, 20:02   #146
Klepo
 
Klepo's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Puszcza Biała
Posty: 63
Motocykl: RD07a
Klepo jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 1 godz 44 min 56 s
Domyślnie ...

Przymierzałem się do V-stroma 650.Nie powiem.Fajny motocykl,wygodny.Tylko czułem,że przejeżdżę nim sezon,może dwa i znudzi mi się.Miałem wcześniej motocykl zupełnie z innej beczki--Suzuki Volusia 800.Był to bardzo wygodny i okazały sprzęt,jednak z roku na rok podchodziłem do niego jak do kupy plastiku.Był nudny i takie odczucia miałem co do V-stroma,może mylne-nie wiem.
Wiem,ze pod katem jazdy w terenie oferował na pewno mniej niż Afryka,a ja coraz bardziej uciekam od asfaltu,w końcu szukałem przecież moto,które mnie nie ograniczy żadną drogą.
Innym aspektem przemawiającym za tym że kupiłem Afrykę była też cała ta legenda dookołal niej,to że od najmłodszych lat interesując się motocyklami i ćwicząc WSKi i ETZ tki,jako duże enduro,to o niej zawsze myślałem,zawsze robiła na mnie ogromne wrażenie.Ten sentyment pozostał.Wiem,że jest wiele nowszych,mocniejszych maszyn ale Afryka jest taka poczciwa i jej 60 km zupełnie wystarcza na moje niezbyt wygórowane potrzeby,na mój raczej spokojny charakter.Lubię się czasem toczyć nią po zawodnionej,wiosennej łące,czuć jak nowe słońce pali mnie w czachę,a ona pyrka wolniutko i przedziera się bez problemu i myślę sobie wtedy...K**wa-dwukołowy jeep albo traktor-Papaj he he
Nie potrzebuję też Boulevarda 1800 i jego 130 koni mocy i kapcia 240,bo siedzi mi w głowie,w sercu H-D Evo i gdzieś mam to że wolne,że nie hamuje...ale ma w sobie to coś,jest w tym żelastwie jakaś dusza.Tak samo jest z Africą,w moim odczuciu.
Africa zostanie,a obok niej jeszcze stanie H-D EVO.
Pozdrawiam
Klepo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.11.2011, 20:15   #147
kulka
 
kulka's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2011
Miasto: zarzyca/strzelin
Posty: 1,659
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Galeria: Zdjęcia
kulka jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 10 godz 20 min 43 s
Domyślnie

evo - jedyny sluszny w HD cos jak 4.0 w jeepie prosty i nie do zabicia
maja dusze takie pojazdy
mialem ironheada swego czasu i po 4miesiacach sprzedalem bo wszedzie bylo daleko po przesiadce z hayabusy
ale gdyby mnie bylo stac to taki stary fatboy na evo tez stalby se u mmnie w pokoju
__________________
BMW r100gs suzuki dr750big
kulka jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.11.2011, 21:59   #148
kruk


Zarejestrowany: Sep 2011
Posty: 53
Motocykl: v-strom650, drz400e chce ATchyba
kruk jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 17 godz 35 min 42 s
Domyślnie

Klepo w 100% ze wszystkim sie zgadzam, jakbys mi to z ust wyjal, no moze poza tym HD
vstrom naprawde fajny motor ale jak sie to mowi bezplciowy, i juz po 2 latach naprawde mi sie znudzil a afryka od malego juz moja glowe zawsze obracala wiec spelnienia dzieciecych marzen
jutro wystawiam v-stroma na sprzedaz juz
kruk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.11.2011, 23:34   #149
banditos
....OLEJ....
 
banditos's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
banditos jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 24 min 54 s
Domyślnie

Jeno zeby ktos kupil tego trupa hehe
banditos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 02.11.2011, 23:49   #150
Klepo
 
Klepo's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: Puszcza Biała
Posty: 63
Motocykl: RD07a
Klepo jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 1 godz 44 min 56 s
Domyślnie ...

Kruk będziesz zadowolony z Afryki.To wspaniałe uczucie jechać w słońcu przez polskie wsie i nie zwalniać jak asfalt się kończy.Po prostu wjeżdżasz miękko,jest tak jakby nic się nie zmieniło,prawie nie odczuwasz pogorszenia nawierzchni wjeżdżając np.na ubitą,pokarbowaną od kół samochodów żwirówę i wtedy zdajesz sobie sprawę,że pomimo iż to leciwy konstrukcyjnie sprzęt to jest to naprawdę wspaniała,stabilna konstrukcja.Doły na ubitych leśnych traktach--aby się tylko trochę unieść i czuć jak to miękko bierze-te zawieszenie cały Twój ciężar i ciężar motocykla,jakbyś jechał saniami na wielkich resorach.
Nigdy nie jeździłem przed zakupem Africą.Jedyną jaką pamiętam,którą widziałem z bliska miał znajomy mojego kolegi.Miałem wtedy kilkanaście lat.Pamiętam,ze to było wielkie przeżycie.Byłem wtedy mniejszy,więc motocykl był dla mnie ogromny.
Pojechałem w tym roku na jedno ogłoszenie i od razu kupiłem Afrę.Pierwsza moja jazda tym motocyklem odbyła się przy zakupie.Następnego dnia po powrocie(droga była bardzo długa),pojechałem szosą i jak najszybciej w las,w leśne drogi.Nigdy nie cieszyłem się z żadnego moto tak jak wtedy.Jeździłem kilka razy wcześniej na XL 600,na DR 650 i nawet na DRZ 400 ale tu poczułem komfort cięższej turystycznej maszyny połączony z terenowym podwoziem i to był strzał w 10.Afryka daje mi 100% satysfakcji.Miałem różne motocykle wcześniej ale dla mnie to jest ideał jeśli chodzi o szosowo terenowy motocykl,jeśli oczywiście akceptuje się jego masę i niewygórowaną moc.
Te wszystkie KTMy,BMW itd. to naprawdę wspaniałe maszyny.Robią na mnie ogromne wrażenie całą techniką,wyglądem i osiągami.Najchętniej to kupiłbym je wszystkie i jeździł na zmianę gdybym tylko miał na to kasę
V-stroma prawie kupiłem,już prawie wszystko było uzgodnione ale gdzieś w środku tłukło się we mnie.Czytałem nocami opisy w necie,miliony opini itd...za -przeciw i tak w kółko.
Którejś kolejnej nie do końca przespanej nocy olśniło mnie.Popatrzyłem na zdjęcia Afry,na te wielkie przednie koło,na tą aluminiową michę pod silnikiem,porównałem znów skoki zawieszeń i moment silnika względem danych V-stroma i powiedziałem sobie:V-strom to nie jest enduro!Fun bike,dual sport,cokolwiek ale nie enduro.To się rozleci jak będę w terenie jeździł często,a przecież tego mi nie trzeba.Mało tego..z roku na rok będę dostawał na nim po dupie cenowo--1000 zł na roczniku albo lepiej.Ich jest dużo,więcej niż Afryk,a przecież chcę mieć coś dla siebie,coś co ma to coś w sobie,bo przecież jestem indywidualistą,a hamburgery z Mc Donalda mimo,że czasem chce się ich,to są sztuczne i nudne...i nie żałuję.
Nie będziesz żałował i Ty.
Harasa też kiedyś dopadnę,bo żadem japoński cruiser,chociaż są one świetne,nie będzie nigdy H-D tylko jego namiastką,pogonią za nim.

Życzę Ci udanego zakupu,a wszystkim na forum spokojnej,dobrej nocy.
Klepo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Z centralką czy bez? oto jest pytanie Skydiverek Wszystko dla Afryki 21 09.01.2014 17:20
Czy można zamienić silnik rd07 na rd04 joker Silnik, sprzęgło, skrzynia 27 06.10.2011 08:58
Czy można zamienić moduł zapłonowy ? next22 Układ elektryczny i zapłonowy 5 04.02.2010 11:33
AT czy DL650 oto jest pytanie... ARIL Inne tematy 15 22.01.2009 23:45
Pytanie: czy jest jakis zamiennik tripmastera.. JareG Wszystko dla Afryki 2 22.04.2008 16:53


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:19.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.