|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
06.12.2010, 19:36 | #1 |
Common Rejli
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,736
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
Jeśli silnik masz czysty, olej po 1-2kkm po wymianie zachowuje miodowy kolor to nie trzeba zmieniać oleju. Nie odpalaj motocykla przez zimę i zmień olej na wiosnę.
Jeśli olej szybko staje się czarny to masz przedmuchy, skrzynkę korbową zadupconą sadzą i należy zmienić olej przed zimą, żeby ograniczyć kontrakcję brudnego oleju ze ściankami skrzynki korbowej.
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże. NIE SPRZEDAM! |
06.12.2010, 22:56 | #2 | |
Autobanned.
Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,205
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 2 godz 1 min 15 s
|
Cytat:
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
|
|
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Zimowanie motocykla, temat dla deTerminatorów | Lupus | Kwestie różne, ale podróżne. | 2 | 24.06.2012 23:30 |