Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 07.07.2023, 15:03   #31
Emek
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
 
Emek's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Aug 2015
Miasto: Scyzortown
Posty: 10,648
Motocykl: No Afrika anymore
Emek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 rok 5 miesiące 2 tygodni 4 dni 5 godz 19 min 13 s
Domyślnie

Nie mam pojęcia. Widziałem u Niemca na stronie ale bez konkretów.
https://www.karcher-products.de/inde...iawing_en.html
Emek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.07.2023, 17:16   #32
Lucky Luke
 
Lucky Luke's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,717
Motocykl: RD04
Lucky Luke jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 6 dni 15 godz 41 min 36 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Emek Zobacz post
Nie mam pojęcia. Widziałem u Niemca na stronie ale bez konkretów.
https://www.karcher-products.de/inde...iawing_en.html
Napisałem do nich wiadomość , zobaczymy czy odpowiedzą.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S
Lucky Luke jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.07.2023, 12:42   #33
karol1989


Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 215
Motocykl: CRF1000L DCT
karol1989 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 8 godz 30 min 58 s
Domyślnie

KOVE 800X będzie dostępny w Polsce.
Aktualnie trwa proces homologacji modelu.

Planowane wprowadzenie marki KOVE do PL - 3. kwartał 2023.
Planowe wprowadzenie modelu KOVE 800X do PL - 1. kwartał 2024.
karol1989 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 10.07.2023, 15:07   #34
Lucky Luke
 
Lucky Luke's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,717
Motocykl: RD04
Lucky Luke jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 6 dni 15 godz 41 min 36 s
Domyślnie

W Markach widziałem już busa oklejonego w reklamy KOVE... Ciekawe ilu sprzedawców będzie w PL
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S
Lucky Luke jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.07.2023, 13:08   #35
Lucky Luke
 
Lucky Luke's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,717
Motocykl: RD04
Lucky Luke jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 6 dni 15 godz 41 min 36 s
Domyślnie

Dostałem odpowiedz w sprawie chińskiej crf450x

"Guten Tag,

vielen Dank für Ihre Anfrage.

Diese Fahrezugmarke erhalten Sie nur noch auf dem Gebrauchtmarkt.

Mit freundlichen.Grüßen"

Czyli niestety nowa nie do kupienia
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S
Lucky Luke jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.08.2023, 15:50   #36
Stachu
 
Stachu's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,000
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
Stachu jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 14 godz 14 min 33 s
Domyślnie

Wiecie czy Kove będzie w PL sprzedawać coś więcej niż 800X?
__________________
Pozdro
Stachu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.08.2023, 06:17   #37
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,292
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 5 dni 14 min 25 s
Domyślnie

p... o szopenie. juz na papierze masy sie nie zgadzaja. 165kg to wazyl NX650 a nie twin z wodą, USD, dwoma tarczami, pompą abs. dodajcie sobie dane i juz wychodza bzdury. jak to zrobia z cienkosciennego gownolitu to brawo ale niech sobie sami na tym jezdza. jak sie zmieszcza na sucho w 200kg to jest masa adekwatna dla tej klasy motocykli.

p.s. moje slodkie mysli o chinskiej 'technologii' - do dzis w produkcji:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Xi%E2%80%99an_Y-7
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.08.2023, 09:00   #38
żuk
 
żuk's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 911
Motocykl: DS & XT
Przebieg: wtv
żuk jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 1 godz 6 min 32 s
Domyślnie

To, że głównym budulcem jest dziś styropian za miliony to fakt. Ale jako punkt odniesienia stary kloc Dominator, który ani nie jeździł ani nie hamował to chyba przez sentyment Szynszylu?

Pierwsza z brzegu drogowa SV z aluminiową ramą potrafiła lata temu ważyć sto sześćdziesiąt pare kg na sucho. Z 2 tarczami, chłodzona wodą i nawet pod górkę dawała radę podjechać. Więc jakoś się da zrobić motocykl z owiewką w granicy 200kg. Zakładając, że nie będzie kilometrów kabli do obsługi zawieszeń czy masażu hemoroidów.

A że z gównolitu dziś robią? Pokaż mi KTMa nowego, który jakością wykonania podobny jest do starego austriackiego sprzęta? To se ne vrati…


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
__________________
"Co mnie obchodzi gdzie jadę... Grunt, że wiem gdzie byłem!"
żuk jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.08.2023, 13:57   #39
szynszyll
 
szynszyll's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Popapracie!
Posty: 6,292
Motocykl: RD04
szynszyll jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 5 dni 14 min 25 s
Domyślnie

wszyscy durni tylko chinole madrzy. segment enduro 21/18 cali twin 800 wazy okolo 200 kg suchy. czy to tiger czy t7 a tu nagle wyskakuje chinczyk co dla niego 2+2=3 nie wiem co ma hamowanie i dynamika NX do jego wagi. chodzi mi o stopien skomplikowania i ilosc uzytych elementow. smieszny benelli trx500 wazy suchy 215kg i w to jestem w stanie uwierzyc a nie w 165kg r2 z wodą, abs i USD. sorry. czego nie wiedza 'amatorzy' z yamahy, ze ich t7 jest ponad 20kg ciezszy? papier kazda bzdure przyjmie. a do tego co to wogole jest za wańka - wstańka to KOVE i ile 'przetrwa'?

chinole sami sie gubia w bzdurach, ktore podaja - jak zsumujesz ich dane to nic sie nie zgadza

p.s. mnie wystarczy strona firmowa wygladajaca jakby ja zrobil licealista ladujaca sie jak z Neostrady i jako kontakt tylko telefon. powodzenia z czesciami, serwisem, wsparciem itd. az sie dziwie, ze dorosli ludzie to powaznie traktuja. japonia sie spsiła a o tym to sie wogole boje myslec.
p.p.s. ostatni raz mi sie tak fotki ładowały jak oglądałem gołe baby w 1998 na modemie
p.p.p.s. pobawcie sie zakladkami na stronie profeska

https://kovemoto.com/index.php?c=show&id=10

chwila szukania i macie swoje KOVE:

http://www.zf-kymotor.com/product

a za wszystkim jak w 90% przypadkow stoi to-to:

https://en.wikipedia.org/wiki/Zongshen

koncząc kolejna bajke o chinskiej dominacji - ja jestem stary cham i mam kolumny z 1964 roku w garazu Made in UK. jak mi ktos pokaze chinskie auto robiace takie czary to zjem swoje klapki. ide grzebac w starej japonii - chinskie wynalazki konsekwentnie uwazam za kradzione i kiepsko podrabiane gowno:

https://www.youtube.com/watch?v=BPMS8L7ebBo
__________________
buziaki
szynszyll jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 28.08.2023, 14:31   #40
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 13,671
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 15 godz 52 min 59 s
Domyślnie

ktoś kto w PL myśli o tym, żeby to kupić ma moim zdaniem nie po kolei. oczywiście nie obrażam nikogo - uważam to po prostu za mega nierozsądne.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Ktm 390 super adventure albo adventure R zylek KTM 10 30.11.2022 12:36
(p) KTM 1290 Super Adventure R przemo77390 KTM 300 07.04.2021 21:20
Super Ténéré Adventure XT900Z Concept Zbiswicz Inne tematy 26 31.01.2011 00:17


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.