Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08.09.2009, 13:16   #1
BartekBBI
Byłem MAMROT jestem BartekBBI;)
 
BartekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
BartekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 23 godz 49 min 11 s
Domyślnie Regulacja Gaznika po wymianie filtra powietrza

Witam Szanowne Grono. Mam Załozony W Rd04 Filtr K&n I Chcialbym Wyregulowac Gazniki. Czy Moze Ma Ktos Takie Zestawienie W Swojej Afryczce I Moze Mi Podpowiedziec Ile Pełnych Obrotów Srubą Regulacyjną Nalezy Wykonac Na Przednim I Na Tylnim Cylindrze. Podobno Na Tylnim Musi Byc O 1/4 Obrotu Wiecej..?
Z Góry Dziekuje Za Podpowiedz
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ...
BartekBBI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.09.2009, 13:19   #2
chomik

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,560
Motocykl: nie mam AT jeszcze
chomik jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 6 godz 15 min 29 s
Domyślnie

Mamrot, co Ty masz z tym pisaniem A do regulacji gaźników, używa się wakuometrów.... a nie na oko....
Tutaj je kupisz
http://www.marek-sklep.com.pl/Wakuometry_slupkowe_4cyl-58.html
A tutaj znajdziesz instrukcję
http://faq.africatwin.com.pl/Synchro...5%BAnik%C3%B3w
chomik jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.09.2009, 13:24   #3
BartekBBI
Byłem MAMROT jestem BartekBBI;)
 
BartekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
BartekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 23 godz 49 min 11 s
Domyślnie

hmm,,a te sruby na gaznikach z prawej i z lewej strony nie sa od dawki paliwa
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ...
BartekBBI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.09.2009, 13:27   #4
chomik

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,560
Motocykl: nie mam AT jeszcze
chomik jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 6 godz 15 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał MAMROT Zobacz post
hmm,,a te sruby na gaznikach z prawej i z lewej strony nie sa od dawki paliwa
Poczytaj ten link, proszę
chomik jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.09.2009, 13:27   #5
newrom
heu ?
 
newrom's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kraków
Posty: 932
Motocykl: RD07
newrom jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 20 godz 17 min 46 s
Domyślnie

Wakuometry to do synchro, ale skład mieszanki to druga sprawa. No i faktycznie robi się ją często na oko, znaczy na wygląd świecy.
__________________
RD07 & DRZ
newrom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.09.2009, 13:28   #6
chomik

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,560
Motocykl: nie mam AT jeszcze
chomik jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 3 dni 6 godz 15 min 29 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał newrom Zobacz post
Wakuometry to do synchro, ale skład mieszanki to druga sprawa. No i faktycznie robi się ją często na oko, znaczy na wygląd świecy.
No prawda Ci to jest, ale koledze chyba chodzi o synchro, bo o co innego ?
chomik jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.09.2009, 13:29   #7
BartekBBI
Byłem MAMROT jestem BartekBBI;)
 
BartekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
BartekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 23 godz 49 min 11 s
Domyślnie

czytale synchro mialem zrobione. chodzi mi o ustawienie dawki. od ilu obrotów mam zaczac
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ...
BartekBBI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.09.2009, 14:20   #8
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,462
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 5 dni 3 godz 36 min 39 s
Domyślnie

zacznij od fabrycznych nastawów , a jako ze założyłeś nie filtr tylko wyłapywacz większych latających obiektów jakich jak muchy to zmniejszasz podcisnienie w gaźnikach a tym samym zubożasz mieszankę.
Dlatego od fabryki wzbogać skład o 1/4 do 0.5 obr, potestuj , pojeździj , pogladaj świece i doświadczalnie ustawisz optymalnie.
Do tego ( kiedyś słyszałem) że po 100000km powinno się nieznacznie wzbogacić skład z racji zużywania się elementów gaźnika ale to sprawa indywidualna .
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 08.09.2009 o 14:23
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.09.2009, 14:28   #9
BartekBBI
Byłem MAMROT jestem BartekBBI;)
 
BartekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
BartekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 23 godz 49 min 11 s
Domyślnie

dziekuje za odpowiedz. a jaki jest fabryczny nastaw? nie mam serwisówki dlatego pytam. i czy powinienem na tylnim cylindrze dac o 0.25 obrotu wiecej? pozdrawiam
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ...
BartekBBI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08.09.2009, 14:36   #10
BartekBBI
Byłem MAMROT jestem BartekBBI;)
 
BartekBBI's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
BartekBBI jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 23 godz 49 min 11 s
Domyślnie

ok. serdeczne dzieki. pozdrawiam
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ...
BartekBBI jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regulacja gaźnika na stożkach BartekBBI Uklad paliwowy i wydechowy 40 14.01.2011 20:54
Trykanie po wymianie napędu. paku Silnik, sprzęgło, skrzynia 14 26.07.2010 14:15
RD03 udogodnienia wlotu puszki filtra powietrza majo Uklad paliwowy i wydechowy 18 11.06.2010 15:05
K&N czyszczenie filtra powietrza matjas Wszystko dla Afryki 17 26.07.2008 11:20


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:50.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.