|  17.09.2023, 08:05 | #1 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2009 Miasto: Kamieniec Wrocławski 
					Posty: 3,142
				 Motocykl: XT660Z-konik garbusek Przebieg: Ł   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 godz 19 min 41 s |  XL 700 TransAlp 
			
			Elo Czarnuchy    Stary już jestem   Jednogarkowiec już mi zaczyna przeszkadzać  złe wibracje przenoszone na jądra,drżenie rąk  itp.  Fałka hądy mi odpowiada. Teraz rozpuszczony jestem wtryskiem i raczej już chyba nie chcem gażnikowca. Także tego.. Jak w temacie Szukam opinii na temat Trampka 700 i chętnie popróbowałbym go osobiście. Jeśli jest Ktoś chętny na zamianę na parę godzin/dzień/ weekend z szeroko pojętych okolic Wrocławia to ja chętnie podstawię XT660Z. Acha, dwa TA 600 miałem ,ten sam rocznik '96,to samo malowanie. Żona mówi : Kup dużego skutera. Ja odpowiadam,że jeszcze nogę przez siedzenie przerzucę   
				__________________ Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin......   | 
|   |   | 
|  17.09.2023, 10:09 | #2 | 
|  |   
			
			Jezdzic nie jezdzilem ale serwisowalem. Zrobione wciaz ladnie, po hondowsku. Troche sredniowiecze bo zawias i hebel ubogi. Na papierze dosc ciezki. Silnik jak w NTV700 ktorych robilem duzo bardzo oszczedny. Sadze, ze ladna szanowana sztuka bedzie wieczna. Bardzo upierdliwa regulacja zaworow na przednim cylku. no i na plus ceny - te motocykle szybko stanialy - rynek ich nie polubil. p.s. sprawdz ergonomie bo seria NTV zawsze dla mnie miala z tym problem. p.p.s. w 1987 TA600 VH-06 wazyl 178kg, TA700 juz 214kg - tyle co RD04... masy na sucho 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  17.09.2023, 22:31 | #3 | 
|  Zarejestrowany: Jun 2009 Miasto: Kamieniec Wrocławski 
					Posty: 3,142
				 Motocykl: XT660Z-konik garbusek Przebieg: Ł   Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 godz 19 min 41 s |   
			
			No właśnie ta  ergonomia mnie nie podpasowała w  600 tce, kombinowałem z podwyższeniami kiery a nawet zmieniłem w jednym i nic to nie dało 
				__________________ Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin......   | 
|   |   | 
|  17.09.2023, 22:42 | #4 | 
|  |   
			
			Zbieraj na Tigera800 XC z pierwszych lat produkcji koniecznie bez ABS bo byl wadliwy. Po prostu raz sie przejedz    
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  17.09.2023, 22:54 | #5 | 
|  |   
			
			Kumpel miał 800xc i nie chciałbym tego za darmo - młynek do kawy z kołami. Wiem - jedzie ale dźwięk silnika jest dla mnie NIE do przyjęcia. Jak wiertarka - kompletnie bez charakteru i mięsa. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  17.09.2023, 23:30 | #6 | |
|  Zarejestrowany: May 2009 Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC 
					Posty: 1,145
				 Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant Przebieg: hohoho Galeria: Zdjęcia   Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 59 min 10 s |   Cytat: 
   potwierdzam 
				__________________ https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 | |
|   |   | 
|  18.09.2023, 00:38 | #7 | 
|  |   
			
			audiofile   wybor enduro po dzwieku silnika - OK   
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  18.09.2023, 09:26 | #8 | 
| trampkarz emeryt  |   
			
			
Jazda motocyklem nie jest obowiązkowa    Rav, wiem że Szynszyl zaraz tu będzie mnie banował  ale przejedź się V-Stromem. Najlepiej tym z lat 2004-2011. To bezpośredni taki konkurent dla Trampka 700 i o ile interesuje Cię głównie asfalt i nie masz ochoty wozić dętek to może być spoko wybór. O trwałość się nie martw, to bardzo sprawdzony silnik - może nie tak nieśmiertelny jak Trampkowy ale nie ma tematu wałka zdawczego  Przyjemniejszy silnik niż w Hondzie, 6 biegów, zawieszenie podobne, prowadzenie lepsze - tj bardzo dobre. Kąt ugięcia kolan który nurtuje wielu w bardzo prosty sposób można poprawić do pełnyj wygody. Kanapa nisko więc nogę łatwo przerzucić! Też to już doceniam   | 
|   |   | 
|  18.09.2023, 10:35 | #9 | 
|  |   
			
			Ja tam do DL nic nie mam chociaz uwazam DL1000 za bardziej udany niz DL650. porownanie XC800 i DL650 raczej sensu nie ma bo to jednak motocykle z innego segmemtu. Ktos ma sile na 21' i dzide to XC, ktos chce plynac na kanapie ku zachodzacemu sloncu - to DL. inna przegrodka   w katalogu Triumpha role DL pelni TigerXR800, ktory ma delikatniejszy zawias i 19' z przodu. No i kola ALU. 
				__________________ buziaki   | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| XL 750 transalp | CzarnyEZG | Honda - inna niż AT & NAT | 658 | 28.07.2025 12:09 |