|
|
#31 | |
![]() |
Cytat:
A teraz już dalej możesz zachwycać się pojemnością, mocą, wyjebaniem i dupami
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
|
#32 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 64
Motocykl: Husky 701, CRF 250L Rally, 1200GS LC Rallye
Przebieg: XX000
Online: 6 dni 2 godz 55 min 35 s
|
Mam takiego 500Exc. Od poczatku widzialem w nim projekt ultra light adventure i z taka myslago kupilem. Mam tez Husky 701, to sa zupelnie rozne maszyny. Husky przerobilem na adwenczura (pelen kit, zbiorniki, owiewki, wieza), a exc jest na blizsze eskapady. Ale jakie to sa wyjazdy! Te same sciezki ktore dobrze znalem wczesniej zamieniaja sie w tor bobslejowy, tu wyskoczyc, tam wziasc bande). Do tego nie ma najmniejszego problemu z zasiegiem jazdy, najbardziej przeszkadza waskie siodlo i wibracje na podnozkach. Siodlo jest niewygodne mimo przerobki u tapicera, bede to musial poprawic. No i teraz tak, za mna wiele kilkudniowych wypadow w Kieleckie, albo np wypad na mazury i w tym przejazd zeszlorocznego er24. Dodam ze operuje z Krakowa. Nie ma problemu, nawet na asfalcie dystans rzedu 800km dziennei jest do zrobienia. Zasieg ze zbiornikiem IMS 18l jest naprawde porzadny, do tego uchyty na bagaz typu rackless, ja akurat stosuje mosko 40, lusterka, kanapa, big oily cover, cush drive i jezdzi sie wyobornie, to naprawde jest inne doznanie z tej samej trasy co na Husky czy GS. Co do wymian oleju, ja to robie co 1500-2000km, zlewam olej juz dosc czarny, ale silnik jest z pewnoscia zdrowy, a nalotu mam po pierwszym sezonie 9tys. Nie zamierzam zagladac ponizej zaworow przed 400 lub 500h.
Jeszcze jedna sprawa, ten sprzet robi cholernie pozytywne wrazenie w sensie pewnosci ze sie nie popsuje. Ufam tej konstrukcji bo ma sens. Zupelnie nie czuje tego jak jezdze Husky. Ostatnio edytowane przez Hall : 12.06.2022 o 13:10 |
|
|
|
|
|
#33 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Sanok
Posty: 2,028
Motocykl: EXC, ST 1300
Przebieg: rośnie
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 15 godz 48 min 22 s
|
https://www.nomad-adv.com/stor...th_..._capacity.html
Kolega ma trochę inne rozwiązanie. Wymienia olej tak jak w książce ale na zimę zapina gąsienice do tyłu a to mocno obciąża silnik. Dla mnie idealne adv. Wysłane z mojego RMX3085 przy użyciu Tapatalka
__________________
Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą |
|
|
|
|
|
#34 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 588
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 tygodni 5 dni 1 godz 40 min 49 s
|
@hall myślałem że exc i fe501 mają identyczne silniki i oprócz kołyski tylnego zawiasu i carbonowego zadupka są bliźniacze. Jaki masz tam wysprzeglik i pompę sprzęgła?
|
|
|
|
|
|
#35 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2015
Posty: 64
Motocykl: Husky 701, CRF 250L Rally, 1200GS LC Rallye
Przebieg: XX000
Online: 6 dni 2 godz 55 min 35 s
|
Cytat:
501 ma za to kumpel i w zasadzie to takie same motocykle, najwazniejsze roznice wymieniles, poza tym to plastiki i inne nie wplywajace na jazde elementy. Odp na pytanie - w ktm siedzi brembo.
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Nowy Targ
Posty: 2,333
Motocykl: Ready to Race & AT
Online: 2 miesiące 2 dni 22 godz 32 min 3 s
|
Parę lat temu miałem 690 tke i do 500tki to kloc, nie wrócę więcej. Tam gdzie 690 ledwo się wdrapywała, tam 500tka na pół gwizdka jedzie, w japokach.. Na asfalcie było trochę odwrotnie, zresztą oba motocykle nie lubią specjalnie asfaltu...
Matjas.. czasu Panie na jazdę życz raczej bo ciągle deficyt w tej materii zauważam u siebie. Zdrówka!
__________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć singem czy rzadówką..
|
|
|
|
|
|
#37 |
![]() |
ja zupełnie serio gonię przebieg CRF na rowerze...
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Moderator
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Ålesund, N
Posty: 555
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: Rosnacy
Online: 1 tydzień 3 dni 15 godz 38 min 58 s
|
Odkopuje bo mam glupie mysli by nabyc EXC 500 six days 2019r. z mysla uzytkowania jako ADV (juz jest wieza
i ''duzy'' 15L zbiornik), ma nakulane niecale 200h. Chce wyskoczyc do Marocco i moze dokulac sie do Dakaru .... Czy exc na taki wyjazd to dobry pomysl Jak rozwiazac kwestie bagazu?
__________________
Całego świata nie zmienisz ... Ludzi do miłości nie zmusisz, ani nawet do lubienia ciebie. Zawsze jednak masz wpływ na to , jaki jest ten kawałek świata wokół Ciebie i kto się w nim znajduje. https://youtu.be/skPjiSzR9n4?si=bnBpO9UVjUZGes_2 |
|
|
|
|
|
#39 |
![]() |
Nowsze exc, chyba po 2017 miały plastikowy zadupek, wcześniej był aluminiowy. Bagaż w sakwach bocznych to nie problem chociaż za dużo nie napakujesz. Trzeba mieć kilka filtrów oleju i powietrza na wymianę.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
|
|
|
|
|
#40 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2013
Posty: 116
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 tydzień 1 dzień 23 godz 57 min 45 s
|
Dubel , nic lepszego nie znajdziesz na piach Maroka , podjazdy , jak się zakopiesz to sam dasz radę wytargać ! Te sprzęty są dla wymagających raiderow , bo po płaskim i asfalcie to nuda , ale pustynie , lasy , góry ⌠bajka sprzęt !
__________________
__________________________________________ Motocykle dwa HONDA i KLR-A ...nie aktualne ![]() KTM 950 adv S & KTM 450 ExcR .... było Teraz |
|
|
|