![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Administrator
![]() |
![]()
Wcisnąć tłoczki ( o ile nie wyszły ponad połowę) można bez problemu, płyn cofnie się do zbiorniczka i nie będzie trzymał.
Artuditu wycisnął tłoczki na tyle że lepiej jest je wyjąć przesmarować i wsadzić ponownie unikając krzywienia się tłoczków ,sprawdzając przy okazji stan uszczelnienia jak i czyszcząc tłoczki. Dobrze Motormaniak że przypomniałeś , te rowki trzeba dobrze oczyścić przed założeniem nowych gumek. U mnie były już mocno zabrudzone, ale ostry wygięty drut zrobił porządek.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Smarowanie tłoczków hamulcowych i prowadnic... | mikelos | Hamulce, kola, opony | 38 | 21.02.2023 08:14 |
wymiary uszczelniaczy łożysk kół | graphia | Hamulce, kola, opony | 1 | 11.05.2013 17:59 |