![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#12 |
![]() |
![]()
Panowie, dzięki za wasze sugestie. Jak doczytałem, prawie wszystkie dętki dzisiaj produkowane są mixu butylu i gumy (co sugeruje niebieski pasek na dętce). Ja użyłem kilku zestawów do reperacji dętek i żaden nie złapał. Podejrzewam że to fina gównianego kleju. Jutro podjadę do profesjonalnego warsztatu wulkanizacji i zapytam czy mają jakiś lepszy klej. Moja procedura : papierem ściernym (80) zdarłem górną warstwę dętki, lekko przetarłem miejsce acetylenem, po wyschnięciu, nakładam klej ( rubber cement) na grubość około pół milimetra, czekam około 5 minut aż klej robi się matowy i lepki, przykładam łatkę pomarańczową stroną do dętki, przyciskam zaciskiem stolarskim. To nie żadna filozofia ⌠ale rezultat kiepski.
|
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klej do śrub | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 7 | 09.11.2008 09:19 |