![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#29 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Kupowanie i kręcenie w ciemno może się kiepsko skończyć a moda na używanie dynamometryków jest. No dobra czasem jest po prostu niezbędna. Czyli po kupnie trzeba po prostu sprawdzić czy te siły są prawidłowe , to co płacę za kawałek metalu który może nie działać lub robi co chce? A miało być tak pięknie. Pytanie o kostkę , czy po iluś kręceniach czy czasie może się rozkalibrować , i potem inną kostką trzeba sprawdzać? Szynszyll podpowiadasz testy naturalne , obciążeniowe tylko że to trudne by sprawdzić każdą kreskę na podziałce. Można orientacyjne ale i tak nie będzie idealnie, a po coś się te klucze kupuje , żeby było równo.
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |