|
|
#41 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,473
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 20 godz 23 min 31 s
|
Walnięty TPS na 99%. Są to klasyczne objawy walniętego TPS'a. Jak poszukasz na orangepower, albo na FB w grupach LC8 postów powiązanych z TPS to znajdziesz setki postów o tym.
|
|
|
|
|
|
#42 |
![]() |
Zapytam, czy takie objawy tps może dawać w vfr1200 bo koleżka czasami tak ma ?
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#43 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Lubliniec
Posty: 2,473
Motocykl: KTM LC8 950 ADVENTURE
Online: 3 miesiące 1 tydzień 5 dni 20 godz 23 min 31 s
|
TPS na stół, miernik oporu analogowy, kręcisz TPS od 0 do maxa i jeżeli opór rośnie liniowo to jest OK. Jak nagle ci się wskazówka wychyli mocniej to w tym miejscu TPS jest uszkodzony. TPS to taki potencjometr. W KTM to wygląda tak, że on się psuje w miescu, gdzie najbardziej używasz manetki i jak ECU dostaje błędy sygnał to wyłapuje to jako uszkodzony TPS i zawiesza obroty na 3-4tys. obr.
|
|
|
|
|
|
#44 |
![]() |
Jak sprawdzić wiem dzięki ale to zdarzyło się może kilka razy też na gorącym silniku i nie na jednym wyjeździe
__________________
kto smaruje ten jedzie |
|
|
|
|
|
#45 | |
![]() |
Cytat:
Po 2h bardzo szybkiej autostradowej jazdy zawieszał się na wyższych obrotach. Ostygł i wracało wszystko do normy. |
|
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Ducati Desert X Adventure Bike | tyran | Inne - dyskusja ogólna | 3 | 10.11.2019 21:41 |