![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#24 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2018
Miasto: Słocina
Posty: 1,300
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 3 dni 11 godz 28 min 52 s
|
![]()
Bałbym się wieszać w tym miejscu takich wynalazków... Przy prędkościach autostradowych nie jest to zbyt rozsądne.
Nawiasem mówiąc, jestem przeciwnikiem olejarek. Olej w nich używany jest na tyle gęsty, że nie wnika tam gdzie powinien. Ot, pacia na zewnątrz - vide drugi film. Jak upacia łańcuch, to będzie się do niego przyczepiał kurz, a kurz to m.in. drobinki kwarcu. Macie zatem niezły papier ścierny... ![]() Od zawsze smaruję łańcuch co 500-1000 km i po każdym deszczu. Po nasmarowaniu i odczekaniu aż rozpuszczalniki odparują, wycieram bardzo starannie cały łańcuch do sucha. Cała czynność wymaga naprawdę niewiele czasu. Felgi mam czyściutkie, a napęd wytrzymuje mi 20-40 tys. km, w zależności od tego jak ostro jeżdżę. Najczęściej podróżuję bardzo spokojnie, nie jeżdżę na kole i bardzo rzadko w piachu i błocie. Zresztą, obejrzyjcie te dwa filmy ze zrozumieniem, wyciągnijcie wnioski, a potem róbcie jak chcecie. https://youtu.be/bYnB7MliNmE https://youtu.be/9PfyEVc0baI ![]()
__________________
Romet R125 vel Debeściak Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek |
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
felga tył | cube | Hamulce, kola, opony | 7 | 11.08.2008 09:22 |