|  | 
|  24.04.2025, 14:02 | #1 | 
|  |   
			
			8k za robotę to chyba takie delikatne powiedzenie sp..laj.  za samą robociznę te 3.5k przy wydłubywaniu silnika to bardzo uczciwa stawka - tak myślę. serio nie da się tych uszczelniaczy zaworów wydłubać bez zdejmowania czapek? rozebrać rozrząd z silnikiem w ramie powinno się udać - podeprzeć zawory i wio. to oczywiście tylko teoria bo nie miałem tego silnika /w ramie/ nigdy w rękach. co nie znaczy, że gdybym musiał to bym nie próbował iść na maksa na skróty. jeśli nie trzeba MIERZYĆ tłoków i cylindrów /pewnie jest nicasil to po grzyb/ skupiłbym się na pracy kamerą inspekcyjną w poszukiwaniu rys i śladów zatarć oraz pomierzył ciśnienie sprężania. chyba, że np. w trakcie produkcji zmieniono konstrukcję/materiał uszczelek pod głowicami i zaleca się wymianę tego elementu na zmodernizowany. jako mechanik - zrobiłbym napierw dobry plan. potem brał klucze w dłoń. 
				__________________ 'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa | 
|   |   | 
|  | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
| 
 | 
 | 
|  Podobne wątki | ||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| "MoToGascar 2016" - motocyklem przez Madagaskar" | Sub | Trochę dalej | 50 | 09.08.2016 14:20 | 
| "Oranżada"dla przyszłego "zdrajcy". | MOTOMYSZA | Wszystko dla Afrykańczyka | 7 | 29.10.2012 20:21 |