|
|
|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#501 |
![]() |
Miałem Benelli Tornado 1130 zanim jeszcze włosi oddali to chinolom. 2006 rok 3 garnki. To miało dół vałki i pomimo, że miało tylko 165 a ówczesne R1 180 kucy to na światłach im odchodziło.
|
|
|
|
|
|
#502 |
![]() |
pierwszy raz slysze o tym moto ale swiat scigawek znam baaaardzo slabo. zaraz sobie o nim poczytam. skad Ty go wytrzasnales w PL?
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#503 |
![]() Zarejestrowany: May 2016
Miasto: Jaworzno
Posty: 30
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 1 tydzień 1 dzień 9 godz 26 min 28 s
|
Szynszylu drogi, a powiedz jakie masz zdanie o Tigerze 800, lub 800 XC?
Ta sama jakość co 1050? Wytapatalkowano |
|
|
|
|
|
#504 |
![]() |
jak najlepsze. gdybys byl swietym mikolajem poprosilbym Cie o T800XC z pierwszych lat produkcji. moja pierwsza przejazdzka na tym moto kilka lat temu była jak pierwsza nastoletnia zabawa cycuszkiem - samo dobro
świetne motocykle.
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#505 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,145
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 53 min 28 s
|
Ale te widoczne wentylatory w Benelli to jest sztos.
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
|
|
|
|
|
#506 |
![]() |
zdublowało post
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#507 |
![]() |
a to nie jest bajer na wydechach? zupelnie tego nie ogarniam :O moze to jakies podcisnienie wytwarza albo wprowadza spaliny w rezonans w wylocie?
__________________
buziaki
|
|
|
|
|
|
#508 | |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Stalowa Wola/ MIELEC
Posty: 1,145
Motocykl: TransAlp+Multistrada + Cagiva Elefant
Przebieg: hohoho
Galeria: Zdjęcia
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 9 godz 53 min 28 s
|
Cytat:
Te dwa wentylatory odpowiedzialne są za tłoczenie powietrza przez chłodnicę. Chłodnica została umieszczona pod siodłem kierowcy silnik przesunięto nieznacznie do przodu. https://www.scigacz.pl/Benelli,Torna...1130,8473.html
__________________
https://www.facebook.com/PAKVENTURE2021 https://www.facebook.com/pages/Proje...91516340945760 https://www.facebook.com/himalaje2018/ High Riders - Himalayan Story 2018 |
|
|
|
|
|
|
#509 |
![]() |
oooook. no to na to bym nie wpadl. nie wiem jak to benelli ale tiger 1050 grzeje sie bardzo intensywnie i w cieple dni kazde zatrzymanie na swiatlach czy przed szlabanem/brama czy tez toczenie sie w korku to od razu odpalony wentylator. naprawde niewiele trzeba. chlodnica ma spore pole powierzchni ale jest dosc cienka. w ukladzie jest 2.3 litra plynu. na postoju w upalny dzien wiatrak startuje po 3 minutach. to nie oznaka awarii - ten sprzet tak ma.
p.s. podobnie zachowywaly sie 990 z ktorymi mialem do czynienia
__________________
buziaki
Ostatnio edytowane przez szynszyll : 18.09.2024 o 18:45 |
|
|
|
|
|
#510 |
![]() |
Temperaturę załączanie termo-dmuchawy można zaprogramować od 85 do 105*. Jeśli chodzi o Tiger-a 800, to dobry pod każdym względem sprzęt. 900-tka już nie. Spierdolone to, co najważniejsze. Sam mam dwa Sprinty 955i (RS i ST). Charakterystyka tripl-a jest taka, że cały czas prowokuje do odkręcania i jak masz w widelcu emulatory to zabawa jest przednia i to niewielkim kosztem - 5,5L na sto. Drugą taką ciekawą firmą, choć w zupełnie innym charakterze jest Moto Guzzi. Polecam spróbować.
|
|
|
|