![]() |
#10 | ||
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,524
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 10 godz 45 min 22 s
|
![]() Cytat:
Cytat:
O to mi chodziło głownie z tym rozbieraniem, tu bardzo często jest ciekawie. Cuda się tu dzieją po kilku właścicielach szczególnie. Ale można poustawiać pięknie gaźniki w tenerze i potem nie dotykać ![]() Oprócz samych dysz i ich rozmiaru ważne są iglice i ich numery, żeby rozbryzgiwały paliwo prawidłowo. Zmiana samych iglic powoduje często zmianę podczas jazdy - poszarpywanie na małych obrotach itp. No ale komu ja to piszę ![]() Tu rozmiary najważniejsze do XT mam u siebie - to szybka ściaga: http://150.254.222.97/serwisowki/techdata2.pdf Inna potrzebne fiszki i serwisówki też: http://150.254.222.97/serwisowki/ Dysze lewa prawa: 1990 - 160/118, iglice/pozycja: 5C44/3 5X7A/3 1988 - 165/125, iglice/pozycja: 5C48/3, 5X76/3 Potem tan gaźnik jest czuły na czas otwierania się prawego względem lewego - przedaje się wiertełko: ![]() No i poziom - tu nasz Mistrz Tenerowy ArturS pokazuje jak to sprytnie poza motocyklem ustawić - film cudowny ![]()
__________________
<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien. |
||
![]() |
![]() |
Narzędzia wątku | |
Wygląd | |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 14:05 |
Yamaha XTZ 660 Tenere | Blady | Inne - dyskusja ogólna | 28 | 18.08.2013 20:14 |