| 
			
			 | 
		#10 | ||
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2013 
				Miasto: Poznan 
					
				
				
					Posty: 2,539
				 
Motocykl: RD04 
Przebieg: kto wie 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 4 dni 7 godz 37 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Cytat: 
	
 O to mi chodziło głownie z tym rozbieraniem, tu bardzo często jest ciekawie. Cuda się tu dzieją po kilku właścicielach szczególnie. Ale można poustawiać pięknie gaźniki w tenerze i potem nie dotykać  ))Oprócz samych dysz i ich rozmiaru ważne są iglice i ich numery, żeby rozbryzgiwały paliwo prawidłowo. Zmiana samych iglic powoduje często zmianę podczas jazdy - poszarpywanie na małych obrotach itp. No ale komu ja to piszę  ))Tu rozmiary najważniejsze do XT mam u siebie - to szybka ściaga: http://150.254.222.97/serwisowki/techdata2.pdf Inna potrzebne fiszki i serwisówki też: http://150.254.222.97/serwisowki/ Dysze lewa prawa: 1990 - 160/118, iglice/pozycja: 5C44/3 5X7A/3 1988 - 165/125, iglice/pozycja: 5C48/3, 5X76/3 Potem tan gaźnik jest czuły na czas otwierania się prawego względem lewego - przedaje się wiertełko: ![]() No i poziom - tu nasz Mistrz Tenerowy ArturS pokazuje jak to sprytnie poza motocyklem ustawić - film cudowny  ))
				__________________ 
		
		
		
		
	<br> Kiedy jest najciemniej, wtedy błyska znów nadzieja. Tolkien.  | 
||
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Yamaha TDM 850 czy Yamaha Super Tenere ? | Kubaandcom | Yamaha | 48 | 21.04.2022 15:05 | 
| Yamaha XTZ 660 Tenere | Blady | Inne - dyskusja ogólna | 28 | 18.08.2013 21:14 |