|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Administrator
![]() |
Słuchaj sobie kogo chcesz i rób jak uważasz.
Sam sobie zmieniałem opony i sobie sam wyważyłem(grawitacyjnie , przy 170 najmniejszych drgań nie ma) , skoro jednak kilka ciężarków poszło to oznacza że były potrzebne. Nie ważne czy jedziesz 80 czy 160 jak może być wyważone. W samochodzie też sam sobie wyważałem na maszynie oczywiście i przy 240km/h, 12 letnie Bridgestony po blisko 100 tyskm toczą się idealnie. Co kto lubi i jak tam uważa to sobie robi. Powiadasz 10g , ja ustawiam granicę na 5g i takie kleiłem również w Afryce. Gdybyś wsadził oponę na maszynę i ścierał warstwę to może by było równo ale piłując ręcznie...... Nie ważne , wolę jakoś robić ten 1000 km docierając na asfalcie zamiast zostawić bieżnik na papierze ściernym. Niechaj każdy sobie sam sterem i okrętem.
__________________
AT03 |
|
|
|
![]() |
| Narzędzia wątku | |
| Wygląd | |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Dunlop trailmax problemy z dostępnością | Detrytus | Wszystko dla Afryki | 7 | 27.03.2022 00:10 |
| Dunlop Trailmax Mission Adventure | radiolog | Wszystko dla Afryki | 29 | 15.07.2020 11:34 |